Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH (/showthread.php?tid=28233) |
Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - JanisH - 15-08-2012 Tervist ! Otsustasin ka oma w123'st teema teha lõpuks.Kuna isa ei viitsi tegeleda enam selle autoga , siis mõtlesin et hakkan ise vaikselt nokitsema.Auto on toodud saksamaalt 1995'ndal aastal eestisse.Ostetud sai see auto 96'ndal aastal Tartust kusagilt autoaiast . Isa on esimene omanik eestis , autol on olemas hooldusraamat.Hetkel on autoga läbi sõidetud 287665 km. 2004 aastast on auto lihtsalt seisnud,ning ka arvelt maha võetud. Autol on vaja teha alustuseks keretööd . Karbid, põhjad, ukse alumised ääred, pagasiruumi põhi , tiivaääred vajavad vahetust ja keevitus töid.Eks ma hakkan ajapikku siia postitama juttu ning ka pilte masinast Mark: Mercedes-Benz W123 200D Väljalaskeaasta: 1982 Kere:Sedaan Läbisõit:287665 km Võimsus: 44kW Mootor : 2.0 Diisel Käigukast: Manuaal Värvus: Valge Parimat! JanisH RE: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - nordrainbow - 15-08-2012 Edu taastamisel RE: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - v6sa - 15-08-2012 Õiget värvi auto Hea, et neid ikka elus püütakse hoida. Keevitamise saad neid varemeid taastades kindlasti selgeks. nagu ka metalli väänamise ja pindade painutamise Loodame, et tahtmist jätkub. RE: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - Verner2 - 15-08-2012 Soovitan uurida, mis viisil on auto arvelt maha võetud. ARKist on öeldud, et kui on arvelt maas ajutiselt, on hästi. Kui aga on võetud arvelt maha utiliseerimiseks, siis ei ole võimalik enam arvele võtta. Keegi võiks asja kinnitada või ümber lükata, aga mul on sellised andmed. Aga sellegi poolest edu! RE: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - nostromo - 15-08-2012 Edu taastamisel. Valge sobib Mersule tõesti hästi Sellises koosluses (2.0 diisel+manuaal) peaks tehnika poolest küll igiliikur olema kui ainult kere korda saaks. RE: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - JanisH - 15-08-2012 Tervist ! Täna eemaldasin parempoolse sisemise ja välimise karbi , lähipäevil üritan uue külge keevitada ning põhja ka korda teha. Mõningad telefoniga tehtud pildid ka : uued karbid: JanisH RE: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - Nustu826 - 15-08-2012 Utiliseerimiseks arvelt maha võetud autot saab kah uuesti arvele, AGA.......... tegemist on üsna vaeva(ja närve)nõudva protsessiga, seega arvan et lihtsam oleks osta vanarauaks minev sama mootoriga kere ja siis ....... teha veel veidi keevitustööd. Aga jutu järgi tundub et sinu puhul on tegu üsna noore entusiastiga, seega edu tegemistes........ RE: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - nostromo - 15-08-2012 Probleemide korral tasuks konsulteerida kasutajaga canyondrift-ta on selle kadalipu läbi teinud: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16396 RE: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - RCLK - 16-08-2012 kiidan heaks w123 taastamise...aga töökäikku lihtsustaks liivaprits. kui põhi on ussitanud ja karp välja lõigata ss võib juhtuda et kere võib läbi vajuda.(katus on küll hea tugi aga see ei pruugi kaitsta)(tuleks paigutada võimaliklt palju tugesi (nt uksepiidavahele mingisugune latt keevitada vms) ja kere tuleks ka loodi panna...need õpetussõnad mu ühelt tuttavalt kes tegeleb selliste ettevõtmistega ja tal on pikaajalised kogemused aga jään edaspidiseid käekäikke jälgima...soovin kestvaid närve ja paksu rahakotti lgp:Rando RE: Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH - canyondrift - 16-08-2012 RCLK jutt kere läbivajumise kohta on täitsa õige. Juba ammustel aegadel tehti ziguli karpide vahetamisel toed sisse, sul on praegu põhi täiesti tühi, ehk pole mitte midagi ei ukseposti ega ka piilareid kinni hoidmas. Pärast võib probleem tekkida, et uksed ei lähe kas kinni või siis ei hakka üldse enam käima. Igatahes oleks soovitatav olnud latid sisse keevitada, et hilisemaid komplikatsioone vältida. Praegu peab sisemise karbi külge panemisel paar punkti ära tegema ja siis uksed ette viskama korraks, et kas hakkavad tööle ja vahed saavad õigeks või siis ei saa. Telliskivide peal ka ei soovita autot hoida, tellis on rabe, võib tekkida olukord kus peksad midagi autos sees ja tellis läheb pooleks, eriti ohtlik on hoida ka autot tuhaplokkidel. Muidugi jah, konsulteerida ikka võib, W123-ga kogemust peaks mul mõningati olema ja kui mingisugune probleem tekib siis võib julgesti ühendust võtta. Mul on ka W123 osaline repair manual olemas, kui selle vastu huvi on siis saab ka seda küsida, laen netti üles ja saad alla sikutada või otsid ise torrentitest. Muidugi targutamise takka veel jõudu ja jaksu ka, loodan et saab seda pilli ka mõni aeg uuesti tänavatel näha. |