Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S124, E-klass
#1
Tere,

Kuna suhteliselt tihti oleks vajalik kasutada kupee asemel ruumikamat autot, siis tekkis huvi sellise kere vastu.
Kuna rahakotti puuga seljas ei ole, siis tunduvad selle hinnad enamvähem talutavad. Muidugi kui jutuks läheks,
oleks vajalik suht korralik ja korraliku varustusega isend + kindlasti juba facelift, laia liistu jmt.

Tegemist ei ole nö. kinnisideega, kuid uurin maad. Äkki keegi oskab selle kere kohta midagi tarka rääkida või öelda,
mida peaks täpsemalt vaatama müügisolevate isendite juures. Samas ka küsimus mootorite kohta, millist soovitate
ja millisest peaks hoiduma. Ökonoomne võiks ka olla, eelistaks bensukat. Lugesin ka Võsa ostuabi teemat w124 kohta.
Võite ka lisada konkreetseid pakkumisi.

Lisan jutule ka huvitavat lugemist s124 kohta.
Martin
Vasta
#2
Tundub, et enne 93 a. tehtud autod roostetavad meie soolases talves natuke aeglasemalt kui peale 93a. toodetud isendid.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
(08-08-2010, 05:55 PM)Laur Kirjutas: Tundub, et enne 93 a. tehtud autod roostetavad meie soolases talves natuke aeglasemalt kui peale 93a. toodetud isendid.

Tõsi ta on, alates 93 ja ülesse varasemalt Kesk ja Põhja-Euroopas elanud 124-jad on suhteliselt doonoriteks sõidetud/säilinud, annab ikka leida normaalse kerega. US-versioonid, Itaalia, Prantsusmaa ning Lõuna-Saksa päritolu neljasid võib leida läbi suure õnne veel täiesti kobedate tungiümbruste, karpide jms-ga.

Soovitus ka teemaalgatajale - leida kobe kere, kere ja veelkord kere!! Mootori või kasti rikkes olek tähendab oluliselt lihtsamat lahendust kui usin keevitamine ja pahteldamine...

Mis siin salata, Hentsi kaubalifti tõime ka ragiseva mootorihääle saatel Narvast ära, nüüd on swapitud ja sõidab muhedalt!

Kusagil teemas ka juba jutustasin kuidas 98 aasta W202 oleks napilt kaubaks läinud, ent avastasin mida Rootsi kliima oli kerega teinud, nimelt piisas vaid näpuga tagarattakoobast mudida ja läbi ta läkski, kahest kohast....
setud sõitsid seciga
Vasta
#4
Täna siis sai käidud huvi pärast mööda autoplatse ja kokkuvõttes võib öelda, et suhteliselt vähe on üleüldse autosid müügil.

Eelnevalt A24st uurides ja vaadates müügisolevaid s124 kerega mb-sid, siis jäi arusaam, et enamus käest ära lastud ja nutuse varustusega.
Autosid, mis paremini silma jäid oli 2 ja neid käisin täna ka vaatamas.

MB E230 TE, automaat 1990. a

win annab järgmise info.
211 - automatic limited slip differential
240 - outside temp. indicator
260 - type destination on trunk lid - elimination
281 - steering wheel (390 mm) wiht sports design
300 - storage box in front tray
420 - automatic transmission 4-gear
440 - tempomat (cruise control)
466 - central locking system
538 - automatic antenna and front loud speaker
570 - folding armrest (front)
586 - air conditioner, el. window lifters (front & rear)
593 - all around wd-green glass, heated rear window
600 - headlamps cleaning equipment
611 - exit lights for driver door
620 - air pollution control
630 - ece warning triangle
660 - sport chassis with 15-hole light alloy wheels
724 - cargo anchorage
731 - wood trim burred walnut root
801 - change of model year, last figure shows new model year
812 - rear mounted stereo loudspeakers
268 - grey leather

MB E300 TE, automaat 1992. a

win annab järgmise info.
207 - owners manual and service record french
240 - outside temperature indicator
412 - electric sliding roof with tilting device
420 - automatic transmission - 4 gear
422 - airbag in steering wheel
440 - tempomat (cruise control)
471 - acceleration skid control (ASR)
538 - automatic antenna & front loud speaker
541 - double roller blind usd.as luggage and passenger guard
570 - folding armrest (front)
575 - center console for 2nd seat row
585 - behr air conditioner and front electric windows
593 - all around wd-green glass, heated rear window
620 - air pollution control
630 - ece warning triangle
722 - baggage rack, integrated
724 - cargo anchorage
731 - wood trim burred wallnut root
802 - change of model year, last figure shows new model year
481 - undershields
375 - fabric plaid mushroom (champignon)

Mõlemal autol tundus esmapilgul kerega kõik enamvähem korras olevat, samuti puudusid tunnused nagu oleks seda keegi ka üle värvinud (piisavalt oli selliseid hooletus kriipse ja täkkeid ning värv oli originaal). Uurisin ja puurisin ka koopad ja liistuvahed üle - tundus ok, muidugi tõsise huvi korral vaataksin veel 10 korda üle. Seisukord seest oli mõlemal 5+ ja midagi sellekohta kurta küll ei saanud. Küsimus siis järgmine, et mida nendest mootoritest arvata ja mis erinevused kütusekulus... kolmese puhul, siis vist kõige esimene selline mootor ? läksid vist 300 TE, 300 TE 24V ja 320 TE ? Mis teadjamehed üldse arvavad ?

pilt s124 mootorite andmetest >

   
Martin
Vasta
#5
Ma küll asjatundjaks ei kvalifitseeru, kuid kobisen ikkagi...

Neljal osta keret, keret ja veelkord keret.Icon_idea

Kindlasti otsi roostet kõrvalistuja poolt mati alt esinurgast ning tagakoopa taganurkadest, seestpoolt.
Samuti on päris mitmel olnud pude B-piilari alanurk, kuhu hõõrub esiukse tihendi alumine nurk. Tiivaääred ja esitiivad on kuluvosad Crybaby

Mis puudutab seda 230 mootorit, siis mina jätan selle viimaseks valikuks. Kütusekulu vahe reaalses sõidus on pea olematu, kuid mingit varu maanteekiirusel selle 230 puhul ei ole. Auto kaalub ikkagi poolteist tonni ja pole just kõige kergem tükk liigutamiseks. Linnas pole muidugi vahet.

See on muidugi õige, et lühema hooldus on odavam (- 2 küünalt, kõrgepingejuhet, bensiinipihustit) ning remont lihtsam (ruumi on rohkem). Ning kuuma talub lühike plokikaas pikast paremini.

Minu valik bensiinimootoreist oleks kolmene bensiin. Kui valida, siis muidugi paljuklapiline - see hingab ikka hoopis paremini. Nod
Ning kui kokkuhoitav liiter sajale on oluline, siis ilmselt mõni värske kets või kaloss...Retard

Mina täna Eestist nelja ei otsiks, vaid tooks Saksast. Sealt veel saab 3 kiloeuro eest päris tummiseid asju, kuigi hinnad näikse juba tasahilju tõusvat. Tõsi, platsilt selle hinnaga enam head ei saa, kuid inimeselt ostes veel saab.Nod

Nokime nüüd nende kahe näidise kallal ka.
Kuulutuses märgitud kliimaautomaati tahaks toimimas näha...Retard
Seal on siiski tavaline Tempmatic, mis oskab vaid temperatuuri hoida. Tõsi, suudab ka jahutada (kui külmamasin ikka töötab). Ning tagaluugi kojamees on veidi ripakil. Kontrolli, kas see ikka ise tagasi tuleb. Kui ei, on ilmselt juhtmed katki. Kui jah, siis on lihtsalt hooletult remonditud.
Ei paista mõlema elektripeegli puhul olevat reguleerimisnuppu (kuulutuse järgi on mõlemad elektriga). Ka VIN seda ei anna.

Kolmese kohta kehtib sama virin...
Vasta
#6
Jah, ega ma seda kuulutuse informatsiooni ei vaatagi... ega pole ju midagi teha, kui inimesed autot müüa ei taha ja koguinfot varustuse kohta üles ei pane - peale selle, et mõni asi seal liialdatud, on puudu ka seda varustuse juttu parajalt.

Aga nagu sa ütlesid, kere korrasolek on tähtsaim, seda kojamehe asendit saab muuta Smile Antud juhul tundus 300 veidike paremas olukorras (näit. tagaakna tihendid olid 300 pm. nagu uued, teisel kulumis- ja pragunemis tunnustega). Mind just pigem huvitas selle kolmese mootori ehitus... kas see probleemne või pigem pommikindel jõu allikas ? Samuti tahaks teada saada, kui otsatarbekas on sellise sõiduki kontrollimine silberis - arvestades, et treila ja kontrolli hind tuleb enda taskust ilmselt maksta. Saan aru, et uuema auto puhul oleks see hädavajalik lahendus, kuid kas vanemal samuti ?
Martin
Vasta
#7
Silberisse pole seda vist mõtet viia. Ei viitsi/oska/taha nemad seal midagi otsida. Rooste ja kõverad plekid leiad isegi üles ja proovisõitu ei tee nemadki. Huvitav, kas müüjad oleksid nõus mõne kiirema ringiga Saugal? Saaks kohe pildi ette, mis seisus saan on.Eusa_whistle

M103 peaks olema üsna pommikindel pada. Kui välja arvata pikk plokikaas ja hüdrotõukurid ja jaotuskett ja lekkivad klapid ja nukkvõll ja... Ega seal muidgi mingit erilist võimsust kah ei ole. Mis see 132 kW ikka tänapäeval niiväga ära on.
Vasta
#8
(10-08-2010, 12:01 PM)v6sa Kirjutas: Silberisse pole seda vist mõtet viia. Ei viitsi/oska/taha nemad seal midagi otsida. Rooste ja kõverad plekid leiad isegi üles ja proovisõitu ei tee nemadki. Huvitav, kas müüjad oleksid nõus mõne kiirema ringiga Saugal? Saaks kohe pildi ette, mis seisus saan on.Eusa_whistle

M103 peaks olema üsna pommikindel pada. Kui välja arvata pikk plokikaas ja hüdrotõukurid ja jaotuskett ja lekkivad klapid ja nukkvõll ja... Ega seal muidgi mingit erilist võimsust kah ei ole. Mis see 132 kW ikka tänapäeval niiväga ära on.

Omast kogemustest tean, et sealsed klienditeenindajad võiks kanda ametinimetust kliendipeletajad...
Hentsiga sai kevadel käidud ühte nelja uurimas kerge uduvihmase ilmaga, välja küll ei suvatsenud keegi ilmuda tollest müügiputkast...avasime siis ise kapoti ning uksed ja kaesime vaikselt siit sealt seniks kui üks tyyp kapuuts peas kohale lonkis, kapoti kinni lõi ja õiendama kukkus. Saa nüüd aru klienditeenindusest!

Vaevalt nad üldse töökotta tõstukilegi lasevad sõita, krdi tõusikud!
setud sõitsid seciga
Vasta
#9
jah, esmaspäeval seal tööl olnud mees ka vist aasta müügimeheks seekord ei saa Big Grin pikutas seal tooli peal, päikeseprillid ees ja iga küsimuse peale oli ühe sõnaline vastus. Hakkasin juba pisut kannatust kaotama, aga otsustasin asja rahulikult võtta. Soovitud vin koodi ta mulle igaljuhul andis, kuid seda ka küsimuste peale - milleks seda vaja ja kas tõesti on siis varustus ja muu inf. nii oluline Big Grin Kahjuks jah vin koodi andmisega enamustel raskused, see kogemus mul ka siit foorumist mitte väga hiljuti omandatud - tahad müüa, siis müü... kui ei taha, siis ära müü. Võibolla peaksin ise nii müüja kui ostja rolli mängima ja mingi hea diili tegema Smile

Aga teemasse siis niipalju, et südamerahuks õnnestub vb foorumist mõne teadjamehega lähipäevil seal ära käia ja asja lähemalt uurida. Eks siis seletan edasi kuidas tegelikult nende autodega asjalood on...
Martin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  s124 hinna küsimus nils_ 2 544 29-05-2023, 12:19 PM
Viimane postitus: nils_
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 3,335 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
  w211 E-Klass 02/2002...11/2009 marek 58 156,800 09-03-2022, 11:54 PM
Viimane postitus: Rait
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 2,044 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,770 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  w163 M-Klass 03/1998...07/2005 marek 3 20,796 09-12-2019, 12:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  C klass universaal Jüri380 0 2,165 13-08-2019, 08:45 AM
Viimane postitus: Jüri380
  ML klass kuni 2005 Antipaatne 1 2,836 16-06-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 S-Klass 07/1998...08/2005 marek 22 63,871 28-09-2018, 09:53 AM
Viimane postitus: HotPapa
  w210 E-Klass 05/1995...03/2002 marek 41 87,921 11-08-2017, 01:38 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne