Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Postitused: 211
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Tahaks ka esitlust juba )
Järsku saad kalendrisse aja kinni panna ?
Ja ikkagi ei ole ma aru saanud, mida see kood 954 tähendab ?
Avantgarde varustus on selge, kõige madalam vedru (sport), sees tume puit, klaasidel sinakas toon...
aga mis asi see emergency flasher on ?:S
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
Postitused: 367
Teemad: 20
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Blaze Kirjutas:Tahaks ka esitlust juba )
Järsku saad kalendrisse aja kinni panna ?
Ja ikkagi ei ole ma aru saanud, mida see kood 954 tähendab ?
Avantgarde varustus on selge, kõige madalam vedru (sport), sees tume puit, klaasidel sinakas toon...
aga mis asi see emergency flasher on ?:S
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
see on kood eriautodel, ja kood sellel astatel aint ( 01.11.1962 - 31.05.1972)
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Blaze Kirjutas:Avantgarde varustus on selge, kõige madalam vedru (sport), sees tume puit, klaasidel sinakas toon... Avantgarde on -20mm.
Sportvedrustus on -40mm.
Postitused: 211
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
martiini Kirjutas:Blaze Kirjutas:Avantgarde varustus on selge, kõige madalam vedru (sport), sees tume puit, klaasidel sinakas toon... Avantgarde on -20mm.
Sportvedrustus on -40mm.
Ma mõtlesin seda, et Avantgarde on clk originaalvedrustusest kõige madalam variant.
Sportvedru võid igasmõõdus osta, ei pea ainult 40 olema
Aga suhteliselt jäik ta on originaalis ja ilmselt võib nimetada sportvedruks
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Nonii, esimesse postitusse lisasin paar uuemat pilti, sisust veel teha ei jõudnud.
Aga siin vahepeal ole igast asju ka temaga tehtud, muidugi enamuse aja ikka sõitnud ja nautinud.
Kuna roolis oli päris jube lõtk sees, siis sai seda ka peale keeratud, mis muidugi lõppes rolikarbi simmeri vahetusega, aga nagu ikka sai Joonas käed õliseks tehtud ja nüüd juba kannatab sellega ka pikirööbastes sõita.
Muidugi tuleb plaani võtta veel kliimaseadme remont ja ka lahti saada mingist imelikust häälest mootoris. Rihmad seda ei tee, ega ka muud asjad, mis rihmaga ühenduses on, samas ka kett tundus üsna hea olevat, ehkki kas seda visuaalselt saabki vaadata.
Aga kui tulevik lubab, siis tahaks kevadel üle värvida, samuti seest täiesti uus nahk. Aga noh see oleneb pigem siis rahakotist ja muudest hetkeoludest.
Siiamaani olen väga rahul, kütet võtab palju, seda probleemi õnneks pole, et raha üle jääb. Aga see-eest annab ka piisavalt sõidumõnu.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Sound oli tõesti mega
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Üks pildike, mis lätlased on teinud:
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Kui ma oma CLK soetasin, siis oli mootoris jube vastik klõbin - pigem selline kriipiv sahin sees, mis koledasti ikka kõrva häiris - V8 peab ju sahisema ainult. Siis sai tehtud õlivahetus, panin sisse poolsündi, aga ega midagi ei muutunud, tegelt ei uskunudki siis, et õli vahetus saaks seal midagi muuta, kuna tookord uskusin pigem keti või lamerihma rulliku häält. Joonasega koos sai siis lamerihm maha võetud ja selle viga välistatud ka kett oli heas korras ning pingul, samuti ketipinguti. Nukadki olid väga head see M113 mootori õlitus nukkadele on kaval. Eks siis hakkasingi uskuma, et viga on tõukurites, aga ei ole siiani raatsinud neid vahetada.
Aga esmaspäeval lasin siis Lesvenis õli vahetada - just selle sama Kuldari müüdava vastu. Alguses muidugi ei muutunud midagi, aga eile tegi auto mulle hea üllatuse, nimelt kaduski see vastik tuju sitaks tegev helin ära ja ainuke, mida kuulda on, on tore V8. Ju siis see täissünt suutis tõukurite vahelt vana seisnud õlipasa lahti saada ja asi hakkas tööle, sellega koos ka mootori vibra tühikäigul on peaaegu täielikult kadunud.
Seega paistab, et sellel õlil on kvaliteeti küllaga ja soovitan kõikidele, eks sõidan sellega ja vaatame, kas asi ka jääb sama mõnusaks, praegu lausa kisub jälle sõitma ja ei taha enam igal lühemal peatusel mootorit välja suretada.
Seega soovitan kõikidele, kui Kuldaril otsa saab, küll saab soomest ta juurede tuua.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Tore, et oma probleemist lahti said, ise ka juba Kuldariga r22kinud ning kavas natukene rohkem seda kraami osta, kui juba 8he margi peale l2ksin siis v6iks ka edasi kasutada
Postitused: 18
Teemad: 4
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Kelle toode see väljalaske torustik selle auto küljes oli? Vahepeal on see konkreetne sõiduk juba omanikku vahetanud?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Sõiduk vurab jah juba Soomes ja väljalase oli Reigeri oma, kui ei eksi.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
|