Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2007
Maine:
0
04-05-2007, 08:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2007, 03:09 PM ja muutjaks oli protsessor.)
Mark: Mercedes-Benz 300 "Adenauer"
Värvus: must
Läbisõit: 93 000 km
Võimsus: 85 KW
Mootori valem: 3,0 R6
Lisavarustus:
Tume beez riidesisu
Raadio Becker "Nürnberg"
Tuulesuunajad kõikidel ustel
Plaanid: mootori ja tagasilla remont käib, sügisel siis keretööd
http://beta.album.ee/protsessor
Postitused: 32
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Mis selle mootoriga siis juhtus, et sellise läbisõidu juures rem. vajab?
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2007
Maine:
0
04-05-2007, 09:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2007, 09:19 PM ja muutjaks oli protsessor.)
http://beta.album.ee/protsessor
noh kett veninud ja tihendid lekkisid
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Palun lugege foorumi reegleid ja nõudeid. Sellist MB d pole üldse olemaski, mis siin praegu üleval on. Nii palju võiks oma autot ikka teada, et mudel korralikult kirja panna
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2007
Maine:
0
Indrek Kirjutas:Palun lugege foorumi reegleid ja nõudeid. Sellist MB d pole üldse olemaski, mis siin praegu üleval on. Nii palju võiks oma autot ikka teada, et mudel korralikult kirja panna
Noh ma vist parem ei hakka austatud moderaatorile siin kiirkursust MB ajaloost pidama, aga kui huvi on siis võiks ju vaadata mis on W186 kere margi tähistus
Allan
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Oot-oot,siin tegemist millegi päris haruldase asjaga,ehk saad ikka rohkem infot panna auto kohta (ajalugu palju tead,kuidas sinu kätte sattus jne.)
Ja korralikke pilte ja rohkem ei teeks paha.
Vabandan Indreku eest kui see markeering tõesti nii on,ma pole ka nii vanade Mersude markeeringutega eriti kursis.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Kui sa kirjutad aastaarvu ja kerenumbri, siis tõesti on asjal jumet, kui aga paned ülesse MB 300, siis on ikka üsna võimatu mõista, mis asjaga tegu on. Ok, originaalis nimetavad nad seda jah 300 ks, aga siiski foorumis võiks täpsustada, mis masinaga tegu on, eriti veel, kui nii rariteet on.
alamfoorumi eessõnas on kirjas ka, et mudel ja aastaarv ning kerenumber soovitatavalt
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2007
Maine:
0
04-05-2007, 10:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2007, 11:14 PM ja muutjaks oli protsessor.)
Karl Kirjutas:Oot-oot,siin tegemist millegi päris haruldase asjaga,ehk saad ikka rohkem infot panna auto kohta (ajalugu palju tead,kuidas sinu kätte sattus jne.)
Ja korralikke pilte ja rohkem ei teeks paha.
Vabandan Indreku eest kui see markeering tõesti nii on,ma pole ka nii vanade Mersude markeeringutega eriti kursis.
Noh et siis ajalugu- hetkel tean alates 62 st aastast (62 a. registreeriti see auto Pariisis, peale seda on olnud üks omanik ja päringud rohkema teada saamiseks on ka tehtud
Auto sai läbi vaevade transpordiga hangitud Prantsusmaalt Lyoni külje alt muuseumist sealt ka pildid....
Paremad pildid tulevad siis pärast remonttöid, kuna hetkel pole auto välimus eriti esinduslik
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Edu projektiga ja et tuhin üle ei läheks ( ja et rahakott järgi jõuaks)!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2007
Maine:
0
04-05-2007, 10:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2007, 10:13 PM ja muutjaks oli protsessor.)
Karl Kirjutas:Edu projektiga ja et tuhin üle ei läheks ( ja et rahakott järgi jõuaks)!
sellest viimasest tulenevalt kere remonttööd sügisesse lähevadki
Postitused: 134
Teemad: 9
Liitus: Sep 2006
Maine:
-1
Loodan et see kõik vastab tõele ja sellist toredust saab ka oma silmaga näha siin eestimaal
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Väga kena vanake.Ja must värv sobib nagu rusikas silmaauku.Kus selline haruldus ka hetkel asub?Tegid moto remondi ise?Kaua ise oled Mersuhuviline olnud?Pajatad lugejatele äkki lähemalt,kuidas selline mõte teoks üldse sai.Kuidas oli auto üldine tehniline seisukord?Palju oli roostekahjustusi jne,jne...Selline auto on väga haruldane meite maal.Oleks kena lugeda rohkem sellise klassiku kohta.Kui moto jälle koos,on auto siis tänavasõidukõlbulik?
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2007
Maine:
0
05-05-2007, 12:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2007, 01:25 AM ja muutjaks oli protsessor.)
tank Kirjutas:Väga kena vanake.Ja must värv sobib nagu rusikas silmaauku.Kus selline haruldus ka hetkel asub?Tegid moto remondi ise?Kaua ise oled Mersuhuviline olnud?Pajatad lugejatele äkki lähemalt,kuidas selline mõte teoks üldse sai.Kuidas oli auto üldine tehniline seisukord?Palju oli roostekahjustusi jne,jne...Selline auto on väga haruldane meite maal.Oleks kena lugeda rohkem sellise klassiku kohta.Kui moto jälle koos,on auto siis tänavasõidukõlbulik?
niisiis vähe infot lisaks:
Selline auto on tõesti haruldane ja seda mitte ainult siinmail, kuna 1951-1955 toodeti neid kokku 6214 tk http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W186 ja neist vähestestki(tänaste tootmisarvudega võrreldes) pole just väga palju säilinud
mõtte teostumisest ja prantsusmaalt äratoomise kohta saaks lausa raamatu kirjutada aga lühidalt:
2 korda kohapeal käimist
2 maale toodud mitte mersut(said ostetud, et oleks millegagi koju tulla)
1 kuu ootamist (transpordi jamad)
hulk närve nii minult kui ka vaestelt prantslastelt, kes natuke inglise keelt oskasid ja seetõttu mind tõlkima pidid
auto asukohast parema meelega vaikiks, et mitte lasta inimesi töö tegemise juures segada ja kuna see pole just väga odav sellist autot ehitada, siis ise üritan kontsentreeruda finantseerimisele, eritööde töökodade ja varuosade leidmisele
tehnilise seisukorra kohta võiks siis öelda, et käivitus (karburaatori kiirenduspumba vahelt tuiskas korralikes kodustes bensiini ja seda otse kollektorile) ja vähe ka liikus (pidur jäi peale)
tihendid lekkisid üle ühe(mis auto vanust arvestades on isegi väga normaalne, kuna viimane hooldus ja suurem remont olid teostatud 1966 aastal) ja kui juba vahetamiseks läks(kogu mootori küljes olevate kõikide tihendite), siis oli juba mõtekas ka muud sõlmed üle vaadata- vaatluse käigus tuvastati mõned katkised kolvirõngad, kulunud siduriketas, veninud kett ja veel pisiasju
roostekahjustuste väljaselgitamisega hakkame lähemalt tegelema sügisest, kuid esmapilgul tundub asi ilus olema (oma osa sellel on kindlasti ka keskmäärimissüsteemil, mis erinevate käänduvate pöörduvate detailide vahelt õli välja lennutab, kus kohast see siis satub auto põhja alla)
esmane vaatlus näitas roostekahjustusi varuratta koopas(mis tundub olevat ka tavaline) http://www.3-0-0.org
suur mure on raadioga kuid selleski vallas hakkab juba valgustatus tulema http://www.koenigs-klassik.de/
loodan, et saab auto varsti kuni sügiseni liikuma, et siis uuesti defekteerida ja jätkata töödega kere, sisu ja kroomi osas
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Täna üks must kaunitar tuli mulle kadrioru keskuse ees vastu. Oligi see sinu oma?
Turbo
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
sm. pelle Kirjutas:Täna üks must kaunitar tuli mulle kadrioru keskuse ees vastu. Oligi see sinu oma?
Sõidab iga päev mul töö juurest paar korda mööda Pärnu maanteel Kellukooli juurest, läigib kui pühademuna ja väga viks ja viisakas. Arvan, et ikka sama auto, omanik kahjuks vist ei käi foorumis enam eriti....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
|