Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202
#1
Photo 
Tere!

Panen sedapuhku siia foorumisse kirja juba kolmanda teema oma Mercedeste nimekirjast. Tegelikkuses on see minu jaoks järjekorranumbrit "4" kandev Mercedes, sest mõned aastad tagasi oli minu kasutada ka üks tumeroheline C180, mis oli aga kaunis kehvas seisus ning siinset kajastamist ei väärinud. Endalegi üllatusena avastasin hiljuti selle sõiduki taas sotsiaalmeediast, kus pakutakse teda talverõõmude nautimiseks. Ega ta ka tol ajal muuks otstarbeks väga ei kõlvanud.
 Niisiis on tegu minu neljanda Mercedesega ning ühtlasi ka esimese E-Klassi ning "W210" tähist kandva sõidukiga. Kuna siiani olen kokku puutunud vaid W202 platvormiga, siis tekkis paratamatult mõte, et ühel päeval võiks ära proovida ka see rahvasuus nimetatud "kurbade silmadega" Mercedese. Ega ma otseselt tollel hetkel endale W210t ei otsinudki, pigem jäi see huvitav eksemplar mulle igapäevase Auto24 lehekülje kerimise juures aina enam lihtsalt silma. Kõige enam pani huvituma just selle sõiduki väike läbisõit ja viisakas korras kere. Juurdlesin pikalt kas minna teda vaatama või mitte. Otsustasin siiski minna. Kohale jõudes vaatas mulle vastu ülimalt sile ning läikiv facelift W210, mille "Elegance" varustuspakett kiskus tähelepanu koheselt välistele ehisdetailidele, mis päikese käes kenasti vastu läikisid. Ka esi- ja tagatuled olid erksad ning säravad. 
 Ilusa väliskesta all oli ka viisakas salong. Nahkistmed on terved ning kulumata, kena matti tooni mitte läikivad ja libedad nagu enamustel sellest ajast pärit sõidukitel. Lülititel on säilinud kulumata sümbolid ning neid liigutades on tunda ka piisaval määral vastusurvet, mis teeb nendega opereerimise täpseks ja nauditavaks. Armatuuris on alles 90% pikslitest, ainult üks rida väikeseid piksleid on keskmise infotabloo peal ära kustunud, mis aga ei sega selle kasutamist. Kahjuks on salongi poolel üheks miinuseks keskkonsoolis asuva Mercedes Becker Alpine Audio 10 CD MF2910 maki displei, mille pikslid on enamuses ajaga hävinenud. See vajaks taastamist või asendamist.  Ka rool vajaks nahatamist, sest roolinahk on pragunenud ning osadest kohtadest kahtlaselt krobeline. Pagasiruumi põhjakatte all on originaal tehase varuratas DOT numbriga 3800, ähmase Mercedes-Benz märgi ning kirjadega märgistatud riidest kotikese sees olevad originaaltööriistad ning eraldi kilesse pakendatud varuratta lühikesed plekkvelje poldid. Lisaks neile leidub seal veel ka originaaltungraud ning originaalpehmenduse sees olev veljevõti.
 Autoga tulid kaasa talverehvid 16" 5 hole "Merak" originaalvelgedel, mis heitlikke ilmaolusid arvestades ka sõidukile alla said paigaldatud. Suverehvid on tehase originaal 16" 11 hole "Algenib" valuvelgedel, kuid need rehvid on kahjuks utiilid, mis tuleb kevadel uue jooksuga asendada.
 Kuna tegemist on siiski korraliku eksemplariga, mille sarnased teenindasid omal ajal Toompea kõrgemaid tegelasi ning tähtsaid linnaisasid, siis tekkis mõte paigaldada sellele sõidukile ka vastava tähekombinatsiooniga registreerimisnumber. Valituks sai kunagise EV peaministri E320 W210 registreerimisnumber, mis oli ainuke sellise tähekombinatsiooniga hetkel saadaval olev reg. nr, mis minu andmetel W210 küljes on ametlikult olnud. Plaan on seda sõidukit nüüd üsna pikalt kasutada, seetõttu sai ka vastav otsus ning väljaminek tehtud. Kuna ka endal on riigiametiga seonduv eriala hetkel omandamisel, siis sobib ka see temaatika hästi kokku. Alljärgnevalt on ära toodud põhiline info ning ka mõned illustreerivad pildid kõnealusest sõidukist.

Mark: Mercedes-Benz
Mudel: E-klass (W210)
Mootor: OM612 2.7 R5 diisel 125kW
Käigukast: Automaat (5-käiku)
Veoskeem: Tagavedu
Varustusaste: Elegance
Salong: Must nahksisu Anthracite (150A), (151A) GREEN B GREEN BLACK METALLIC (189U) LACK METALLIC (189U)
Lisavarustus: Istmesoojendused esiistmetel, 4x el. aknad, kahetsooniline kliimaseade, püsikiirusehoidja, laekaga käetugi, milles konditsioneeriga jahutusvõimalus, salongist avatav pagasiluuk, salongi lisasoojendus (Auxiliary heater)
Värvus: Rohekas-must metallikvärv (189U) 
Tootmiskuupäev: 10. Oktoober 2000
Esmane registreerimine: 29. Jaanuar 2001
Eestis registreerimine: 20. November 2015
Päritoluriik: Belgia
Läbisõit: 157367 (04.11.23 seisuga)

[Pilt: 99528-20231104_084553.jpg]
[Pilt: 22589-20231104_084608.jpg]
[Pilt: 57965-20231104_084616.jpg]
[Pilt: 35556-20231104_084622.jpg]
[Pilt: 59677-20231104_084641.jpg]
[Pilt: 65788-20231104_114251.jpg]
[Pilt: 89294-20231104_114144.jpg]
[Pilt: 46277-20231104_084850.jpg]
[Pilt: 89763-20231104_114135.jpg]
[Pilt: 52472-20231104_113900.jpg]
[Pilt: 56322-20231104_113820.jpg]
[Pilt: 95925-20231104_114232.jpg]
Tuhatoosi ja sigaretisüütaja kõrval asuva nupu tagamaadest ei teadnud ma algul suurt midagi. Ega praegugi väga palju ei tea, aga vähemalt niipalju andis auto kasutusjuhend suuna kätte, et tegemist on salongi lisasoojenduse nupuga. Esimene katsetus seda nuppu kasutada ebaõnnestus, võimalik, et ka tänu enda teadmatusele, sest salong kahjuks seda nuppu näppides kiiremini soojemaks ei läinud.
[Pilt: 85644-IMG_20231003_222620.jpg]
Viimasel pildil on ära toodud 8. aasta pikkuse autode omamise tsükli algus ja hetkeseis, mis sai alguse W202-ga aastal 2015 ning päädib hetkel W210ga. Taustsüsteemide valik on aja jooksul jäänud samaks.  

Kuna tegemist on igapäevaselt kasutatava autoga, siis tuleb enne talve teha ära mõningad toimingud:
Põhjalik korrosioonitõrje põhja alla. Karbikatete taha on labidaga määret visatud ja ka veermikudetailidel on mingi kiht juba peal, aga põhja lagedamad alad on veel katmata.
Käsipiduri remont, tagumiste piduriplekkide vahetus koos rattalaagritega.
Rooliotste vahetus, sillastend.
Mootoridiagnostika Lesvenis (Külmalt käivitades pööre kõigub, ilmselt pihusti probleem, eelsüüte küünlad korras.)
Loodame parimat.
2000 Mercedes-Benz E270CDi 081AAK
Vasta
#2
Selle lisasoojenduse toimimine oleks suur ime. Olen neid ikka lammutatavatelt autodelt ostnud prooviks, hiljuti proovisin neljandat, edutult. 

Hakka siis autot kenasti sisse määrima!
Vasta
#3
Kumba mõtlete, kas elektrilist, mis asub paisuka kõrval wõi diisli pealt toimivat ahju, viimane oli vist webasto toodetud. See nupp lülitab mõlemad välja.
webasto peaks suht lihtsalt töökorda saama.
Elektriline on prygi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S124 2.5d 1991-Sten Sten-M.M. 5 153 Eile, 12:50 AM
Viimane postitus: Sten-M.M.
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 79 90,986 28-11-2024, 12:35 PM
Viimane postitus: kodutu
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,751 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,480 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,240 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,882 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 636 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,881 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,299 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,688 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne