Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w221 S-Klass 2005...2013
#1
[Pilt: 63922-w221_350CDI.jpg]

[Pilt: 22979-w221_interior.jpg]

S-klass: eelkäijast kõvasti üle, kuid mitte veatu

Plussid
üsnagi töökindel, esinduslik, mugav ja ruumikas
Miinused
suured kulud, mured V-6 ketiajamiga, nelikveolist vähe saada ja kallid


Pärast äpardunud eelkäijat näitab W221 S-klass taas autonduse tipptaset.

Iga uue S-klassi esitlus on suursündmus, mis näitab, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on: milliseid uusi nutikaid süsteeme ka tavalistele autodele jõudma hakkab ning mille poole konkureerivad luksusautod püüdlema peavad. 2005. aasta sügisel esitletud W221-S-klassil oli palju tõestada. Varasemaid W126 ja W140 „S”-e mäletatakse siiani hea sõnaga, kuid äpardunud sajandivahetuseaegse W220 salgaks vist Mercedes isegi oma ajaloos maha. Sel kritiseeriti iseloomutut disaini, „maailma parima auto” kohta odavavõitu sõitjateruumi, heideti ette varasemast väiksemaid mõõtmeteid ning lõpuks andsid auto mainele kõige valusama hoobi lõputud kvaliteediprobleemid. W221 tehti taas suurem ja soliidsem ning kindel on, et üle saadi tõsistest roosteprobleemidest. Üldiselt kiidetakse ka auto töökindlust – kindlasti palju paremaks kui eelmisel S-klassil.


Eelkäijast suurem ja mugavam

Seda S-klassi pakutakse sedaanina ja nagu ikka, kahes pikkuses. L-versioon on 13 cm pikem ja tagumisel istmel limusiiniliku jalaruumiga. Väga suur – üle viie meetri pikk (5072 mm) – ja mahukas on siiski ka tavaversioon.

Lisaks ruumikusele on S-klassi tõeline tugevus mugavus – mõistagi eelkõige tavaautode kõrval, kuid sama moodi luksusautode seas. Veel viimasteski võrdlustestides palju hiljem turule jõudnud konkurentide vastu on W221 sellega ikka punkte kogunud.

Hästi on õnnestunud ka disain, kujustajate taset näitab kas või asjaolu, et veel praegugi, kui uus mudel on peale tulemas, näeb kaheksa aastat vana S-klass ikka kallis, esinduslik ja elegantne välja. Raske on W221 muidugi samuti – sõltuvalt versioonist veidi alla- või üle kahetonnise tühimassiga, kuigi kaalu langetamiseks tehti paljud detailid alumiiniumist (nt uksed, luugid ja tagavedrustus).

Mõistagi kannab S-klass pardal tervet elektrooniliste lisade tulevärki. Kui omal ajal imestati, et kogu selle muljetavaldava tehnoloogia taustal võiks S-klass juba ka päris ise sõita, teatasid insenerid, et tõepoolest – sellised S-klassid on neil täitsa olemas, aga müüki neid veel ei lasta. Igal juhul suudab see S-klass kuni 200 km/h kiiruseni eessõitjaga pikivahet hoida, vajadusel peatuda ja kohalt võtta ning pärast facelift’i ka ise rooli keerates sõidurajal püsida – palju ju puudu polegi. Pimedas aitab näha infrapunaradar, istmete külgpatju pumbatakse kiirusandurite info põhjal kurvides toekamaks, vihmasajus kuivatakse automaatselt piduriklotse ... Seda nimekirja võiks jätkata veel paari lehekülje ulatuses. Erinevaid süsteeme juhitakse keskkonsoolile paigutatud juhtnupu ja suure ekraani abil.

Arvestades tehnoloogiaküllust, pole ime, et algusaastate autodel oli ka omajagu probleeme (näiteks Distronic Plus adaptiivse kiirushoidiku ja Comand-süsteemiga), kuid neist saadi üldiselt paari aastaga üle, tihti aitasid tarkvarauuendused. Rooste pole selle mudeli juures enam teemaks, kuid vaatamata ülikvaliteetsete materjalide kasutamisele kurdetakse aeg-ajalt ikka naginate üle sõitjateruumis.

Tehtud on ka mitu suuremat tagasikutsumist. Järelparandusse on kutsutud paar korda diislite kütuselekete ning üllatus-üllatus – erinevate andurite: rikkis kübemefiltri anduri, väntvõlli asendi anduri, ABC-vedrustuse kiirendusandurite (auto vibreerib sõidul) rikete tõttu.


V-6-mootorite ketid venivad

Mootorivalik W221-l läbi aja olnud lai nagu mõnel Saksa päritolu rahvaautol. Pakutud on erinevaid diisleid, paljusid bensiinimootoreid (V-6, V-8 ja V-12, vabalthingavaid ja ülelaetavaid) ning hübriidversiooni samuti. Aina levivast ökohullusest tingituna tehti 2011. aastal ära senini mõeldamatuna tundunud temp ja pandi S-klassile pisike neljasilindriline diiselmootor. Kui vaid 2,1liitrine töömaht välja arvata, pole näitajatel suurt viga: 150 kW / 204 hj, 8,2 sekundit „sajani” ja keskmine kütusekulu 5,7 liitrit. Tippmudeliks on E65 AMG – 463 kW / 630 hj, täpselt 1000 Nm ja 4,4 s 0–100 km/h. Osade mootoritega (ka diisliga) koos pakutakse nelikvedu 4Matic, automaatkäigukast on võimsamatel autodel viie-, teistel seitsmekäiguline. Aga igal juhul automaatne, manuaalkäigukasti valikus polnud.

Käiguosas on mõned tüüpvead välja löönud. V-6-mootoritel kulub kett ning kui auto on garantii alt väljas, tähendab nende vahetamine mitme tuhande euro suurust remonti. Paremini võib minna, kui auto on laitmatu margiesinduse ajalooga, siis võib vähemalt osalist hüvitist oodata tehaselt. Nelikveolistel autodel on purunenud kardaanid ja veovõllid (samuti esimesed rattalaagrid). Muresid on olnud seitsmekäiguliste käigukastidega. Kui kast vahetab järsult või esineb muid anomaaliaid, on enamasti taas abiks tarkvarauuendused, teinekord ka õlivahetus kastis. Siiski on ka terveid käigukaste vahetatud. Üks tüüpilisem viga veel: kui auto ebanomaalselt vibreerib, tasub põhjust otsida kulunud mootori- või käigukastipatjadest.


Väga mugav ja hea vastupidavusega

Selles klassis pole tavaliste amortisaatorite ja keerdvedrudedega midagi teha. Nii pakub ka Merceses S-klassi väiksema mootoriga versioonidele baasvarustuses õhkvedrustust Airmatic, võimsamad saavad ABC-elektrohüdraulilise vedrustuse. Esimene on levinum ja pisut mugavam, teine hoiab keret kaldumast ning sõidab kurvides uskumatult kiirelt ja stabiilselt.

Airmatic toimib koostöös käigukastiga, muutes seadet sport-asendis jäigemaks ning reguleerides kliirensit. Äärmiselt sõitjasõbralik on see igal juhul – maanteel kindel, aukudes mugav ja vaikne ning õnneks (erinevalt W220-st) ka üsnagi vastupidav. ABC-vedrustus on mõnevõrra probleemsem, kulud mõlema remondil väga suured: amortisaatorite tükihinnad ulatuvad Airmaticu puhul 1300 ja ABC puhul 2000 euroni, pisut odavamalt saab tehase taastatuid ja natuke makstakse ka vana amortisaatori eest tagasi.

Erinevalt E-klassist, millel võeti suure kära saatel kasutusele elektrooniliselt juhitav ja väga probleemseks osutunud pidurisüsteem SBC, jäädi W221 juures traditsioonilise hüdraulilise lahenduse juurde. Küll on elektriline seisupidur.


Kulud ikka suured


Kui kõige kallimad W220-d maksavad 12 000 – 13 000 eurot, siis sisuliselt sama vanad kõige odavamad W221-d 6000 eurot enam. Valik on seejuures uskumatult lai: kokku pakutakse umbes 70 W221 S-klassi, neist kaks kolmandikku bensiinimootoriga, 4Maticuid kümmekond. Viimaste hinnad algavad 25 000 eurost, hea valik 10 000 eurot kõrgemalt.

Sõltuvalt mootorist ja kasutatava õli kvaliteedist on hooldevälp 20 000 – 30 000 km või üks aasta. Milliseid töid teeninduses täpselt teha tuleb, ütleb Assyst-hooldearvuti, võttes arvesse sõidumaneeri, külmkäivitusi jms.

Hoolduste maksumused algavad paarisajast ja lõpevad mitme tuhande euroga, kui juurde tulevad lisatööd ja piduritega seotud remondid, seda just AMG mudelite puhul. Ehk hooldused on väga kallid ja üldjuhul suured ka remondiarved. Ka esmapilgul mõne väikese vea parandamine võib osutuda uskumatult kulukaks. Pealegi – kui margiesindus küsib töötunni eest 60 eurot, ei pääse sealt kunagi üllatusega, et oh, näed, nii odavalt sai hakkama!


Omanik Maidu, Mercedes-Benz S350 4Matic

Ostsin oma auto kolm aastat tagasi Eestist uuena. Olen margitruu olnud juba 15 aastat, eelnevalt sõitnud W140 ja W220-ga.

Mercedes S-klass üllatab alati innovaatiliste tehniliste lahendustega. Üldiselt pean viimast S-klassi W221 töökindlamaks kui eelmist, millel esinesid probleemid käigukastiga ja neljaliitrine diisel oli ka ebaõnnestunud valik. Olen sõitnud praeguse autoga u 100 000 km ja põhiliselt käinud korralises hoolduses. Ühel korral hakkas jõud ära kaduma, siis avastati õhufiltrist hiirepesa. Kord tõrkus ka õhkvedrustus, ei tahtnud enam tagaosa üles tõsta. Loomulikult on hooldused kallimad kui mõnel teisel autol, ka varuosade hinnad võivad meelehärmi valmistada.

Negatiivse kompenseerib absoluutne sõidumugavus. Veedan palju aega autos, olen suuremat kasvu, selle pärast on minu jaoks oluline, et oleks palju ruumi. 4Matic on ennast tõestanud, ei ole kusagile kinni jäänud, raske esiotsaga tagaveoline auto oleks mind paljudes olukordades abi ootama jätnud. Kokkuvõtlikult ütleksin, et see auto on kindlasti üks maailma parimaid autosid, kuigi keskmisest kulukam üleval pidada.


Spetsialist Veikko Pahkla, Silberauto Järve esinduse teenindusjuht

W221 S-klass on vägagi töökindel, vaadates seda hulka elektroonikat, mida auto sisaldab.

Auto on hea ja kui selle hea asja eest raatsitakse ka hästi hoolitseda, siis mugavalt läbitud kilomeetrid on garanteeritud. Siiski allub ka S-klass füüsikareeglitele ja mis liigub, see kulub. On olnud probleeme esirattalaagritega, seda just 4Matic autodel. Samuti on ette tulnud esimeste pooltelgede otsanuutide purunemisi. Suurte läbisõitude puhul on olnud paar esikardaani purunemist, siis on olnud läbisõit u 200 000 km juures. Eelmise mudeliga võrreldes on õhkvedrustus väga hästi toimima saadud ja isegi meie talvine niiskus ei suuda sellele viga teha.

Õhkpatjade purunemist praktiliselt ei esine, aga kuna amortisaator on koos õhkpadjaga, siis nt kolina puhul tuleb vahetada terve püstak. Erinevaid pukse ja liigendeid saab esisillas eraldi vahetada, see teeb asja odavamaks. Sama kehtib tagasilla kohta, kuid seal tuleb asju vahetada veel harvemini.

Ainsna julgeks tüüpveana välja tuua V-6-mootorite (M272 ja M642) ketiliinid, kus venib kett ja kulub balanssvõlli hammasratas. Tehasel on selleks juhuks olemas spetsiaalne remondikomplekt ja adekvaatse hooldeajaloo korral volitatud esindaja juures tuleb tehas ka vastu remondikulude kompenseerimisel. Siiski kõik juhud on eranditult individuaalsed ja vaadatakse läbi tehase poolt.

Käigukastid üldiselt probleeme ei valmista, siiski on mõned vahetada tulnud, seda põhiliselt käigukasti õlipumba rikke pärast. Ebaühtlase käiguvahetuse probleemid on üldjuhul saanud lahenduse läbi tarkvarauuenduste.

Diislid, nagu ikka, solkkütust ei andesta. Ei soovita uuema põlvkonna diiselautosid tankida Venemaal, kuna seal puudub kütus, mis ei rikuks kübemefiltrit (DPF-i). Ka juba üks tankimine võib selle ummistada ja mootori avariirežiimi viia. Uue filtri soetus maksab mitu tuhat eurot, mis peaks olema ka S-klassi omanikule mõtlemapanev summa. Kindlasti peaks vaatama, et kogu lisavarustus töötaks. Mõne esmapilgul mittetöötava pisividina hilisem remont võib üsna kulukas olla. Vanematel mudelitel on olnud Command-süsteemi probleeme, kui see sai õige pea lahenduse, kui hakati tarnima eraldi kõvaketast.


Kokkuvõte
luksusautode tipptase, S-klass nagu S-klass olema peab. Töökindlus pole päris laitmatu, kuid siiski korralikul tasemel.


Tehniline info:
http://mercefreaken.com/modellene/221/221.htm

Allikas: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2298
Vasta
#2
Uusi enam ei tule... Viimane S500 4matic veeres koosteliinilt 3. juunil.

http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=16170
Vasta
#3
Kuna ise pean 5 sellist sõidukit haldama, siis kirjutan veidi enda kogemustest.

Üks esimesi asju mida tuleks kasutatud w221 sõidukiga arvestama on fakt, et kui salongi akut pole vahetatud ehk on MB märkidega originaal, siis on see varsti läbi minemas. Sellega tuleb siis ebameeldiv tunne, kus auto uksed ei tule lahti. Auto läheb küll käima, kuid alguses ekraanid virvendavad ning kell hakkab pööraselt ringi käima. Käima läheb ta õnneks tänu eraldi akule, mis asub kapoti all (väga õnnelik selle üle, mis mind w211 puhul häiris.) Salongi aku asub siis tagumise seljatoe nö sees ning ligipääseb pagasniku kaudu, kui eemaldada kate. Uksi saab lahti võtmega. Seda soovitan autot ostes igaksjuhuks kontrollida, kas võti keerab. Võtme keeramisest vahest pole abi küll. Selleks aitab minu geniaalselt välja töötatud trikk, kus keerab võtme lahtisse asendisse ning tõmbad lingist mitu korda kiirelt järjest. Peale paari kiiremat tõmmet, lööb uksed lahti (tundub loogiline, kuid momendil, kui kiire on ning uksed ei avane ja ei tea mida teha -- väga ebameeldiv olukord.)

Enne ostu tuleks pm. kõik lisad ära proovida. Olen tõdenud, et kokkuklapitavad peeglid on neil nõrgad ning talvel võivad need süsteemid katki minna. Ise keerasin kõikidel talveks automaatsed peeglite liigutamised (k.a. peeglite allasuunamised tagurdamisel) maha. On ka tulnud üllatusi, kus õhkpatjadega istmed töötavad masssaaagi funktsioonis, kui müüja näitab.. aga kurvis on külgmised padjad kas katki või nõrgad. Olen ka tõdenud, et osadel masinatel on erinevad tugevused.. Ju see tähendab, et pumbad on läbi minemas või leke.

Airmaticu amortide kohapeal oli nii, et Eestist alla 1000 ei leidnud. Pm. vist oli 1600-1700 tükk ja Leedust sai imekombel 600 EUR tk. Seda viga on olnud ainult korra ja isiklikult arvan, et kui autot on hoitud, siis lähiajal sellised muresi karta ei ole.

Isiklikult ei soovita panna suuremaid velgi kui 19, kuigi 21 tolli on väga ilus, siis kuna auto on võrdlemisi raske on Tallinnas vähemalt isiklikult väga ebameeldiv liigelda. (Talvekumm 21 tollile oli 500 EUR tükk ning esimene sügavam auk lõppes velje täieliku purunemisega, mille küll Tallinn kinni maksis.)

Kuid üldiselt: Autoga sõita on hea. Autod on tegelikult väga vastupidavad, üldisest autopargist on nende autodega käige vähem jama olnud. Isiklikult meeldivad kõige rohkem 3.5L bensiini mootor ning 3.2L Diisel mootor. Diisel on väga hea ökonoomne ning 3.5 bensiin liigub vähemalt minu arust etemini kui 4.5L või 5.0L. Pole loogiline, kuid nii tundub. Autoga harjub kiiresti ära ning manööverdamisel ei tundu auto üldse suur. Lisade kohapeal, noh, S-Class on S-Class. Uksed avanevad, kui linki vajutad. Distantsi hoidev kiirusehoidja on ka üpris huvitav lisaväärtus. Küll aga ei meeldi eriti pardaarvuti mida ühe nupuga pead kasutama. Olen nendega mänginud päris pikalt, aga siiani ei saa tihtipeale aru, et kus läheb midagi alla ja kus midagi üles.. küll ei leia mingeid seadeid üles või midagi sellist. Sõidu ajal täiesti võimatu midagi üles leida, kui täpselt ei tea, kus asub.

Kogu jutt põhineb isiklikust arvamusest ning paraku mul midagi muud asjaliku, mis võiks kasuks tulla öelda ei ole. Remondi kohapealt midagi väga öelda ei oska, kuna sellist autot kodus garaazis eriti ei tee Smile
Vasta
#4
Lugesin seda ja tekkis mõte selle ketillini kulumisega. On kellelgi siin selle veaga kogemust ja saab seda ennetada ?
Vasta
#5
Palju s350 bentsu rüüpab? 13l saab hakkama, kui väga ei vajuta?

Muidu tundub mõistlik ost olema Smile
Vasta
#6
(10-02-2014, 04:47 PM)qnn0 Kirjutas: Lugesin seda ja tekkis mõte selle ketillini kulumisega. On kellelgi siin selle veaga kogemust ja saab seda ennetada ?
ennetada saad hammasrataste vahetusega,mis rikuvad ka hiljem keti.
hammasrattad oli 2005-2007a.nõrk koht,mis hiljem parandati.
juba vahetatud hammasratastega seda probleemi pole,järelikult tehase praak.sai just endal vahetatud ja nii mulle silberis väideti.

Vasta
#7
(26-09-2014, 12:05 PM)Autojuht Kirjutas: Palju s350 bentsu rüüpab? 13l saab hakkama, kui väga ei vajuta?

Muidu tundub mõistlik ost olema Smile

-linnas 14,5-14,7 l
-maanteel 7,7-7,9 l
-keskmine 10,1-10,3 l

http://www.mercefreaken.com/modellene/221/s350lang.htm
Vasta
#8
Tere,

Plaan soetada, endale uuem auto. Kaalusin uus Audi A8, BMW 7 seeria ja facelift S klass. Praeguse seisuga olen kaldunud ja jäänud vist S klassi peale.

Sellega on ka tekkinud mõned küsimused ja arvan et MB foorumist saan neile kõige asjalikumad vastused. Kasutasin otsingut, aga kahjuks keegi ei oma sellist autot vist siit.

Alguses oli plaan 350 bluetec diisel soetada ehk siis 2011+, ühtegi soodsa hinnaga sobivat isendit kahjuks silma jäänud. Kui hakkasin 3.5 bensiin bluetec tehasekütusekulu vaatama, siis imestasin et vägagi mõistlik ning bensiin autoga endal mugavam sõita ja äkki peab paika ka see fraas, et
" diisel auto võtab vähem kütust, remont kallim, bensiinil aga remont odavam ja kompenseerib selle vahe veidi"

Täna leidsin saksast sellise isendi:
https://home.mobile.de/IMPEXTRADING#des_214078326

Mis on hoopis lausa S500 bluetec. Tehase andmed on
13,8 l/100km
7,5 l/100km
9,8 l/100km

Kui need numbrid on ka reaalsed, siis oleks see täiesti vastuvõetav, seega ongi küsimus, kas keegi on kokku puutunud sellise isendiga, mis need numbrid reaalselt võivad olla?
Kas on mõistlik üldse S500 osta - hullustus pigem?
Võtta diisel või 3.5 bensiin?

Ette tänades,
Siim
Vasta
#9
Mina võtaks S500. Diislil mingeid erilisi eeliseid enam pole tänu "rohelistele".
Vasta
#10
500-ne on alati kõige mõistlikum valik olnud.
Vasta
#11
Eks ta nii ole, kui ise selle auto eest hoolt ei pea kandma. Lihtsalt omasin S8 D3 kere peal ja ütleme ausalt et hooldus/remont ei olnud midagi jubedat,
aga kui linnas ükskõik kuidassõites oli kütusekulu 20-11 ja maantel 12-13 siis vahepeal mingi linnukene siristas õlal - mees lõpeta ära.
Vaadates s500 tehaseandmeid siis lausa imestasin - mis reaalsuses on?

Proovisin leida kuskilt bluetec mootori eripära infot ( eesti keelset ) aga ei leidnud, keegi natukene seletas lühidalt mis ta kujutab endast? (inglise keel nõrk )

Teie, mersufännid, kas leiate midagi ebasobivat selle saksa auto puhul?
Vasta
#12
S500Thumbsup
Vasta
#13
(30-08-2015, 02:40 AM)eestisilk Kirjutas: ...
Kui need numbrid on ka reaalsed, siis oleks see täiesti vastuvõetav, seega ongi küsimus, kas keegi on kokku puutunud sellise isendiga, mis need numbrid reaalselt võivad olla?
Kas on mõistlik üldse S500 osta - hullustus pigem?
Võtta diisel või 3.5 bensiin?
...

Kütusekulu numbrid on korras mootoriga tõesti head. Tasub arvestada, et Suur Mootor on suhtelisuselt väiksema januga, kui alamõõduline säärane. Iseasi, kui korras konkreetne isend just on...Paranoid

Mis puudutab diisel vs. bens vaidlust, siis ülalpidamiskulud võrdsustusid EFI-le üleminekugaCrybaby. Ning bensumootorite arendustöö on viinud kütusekulud madalale (mootori keerukuse tõusu hinnaga!!!). Siit jäävad subjektiivsed eelistused: kumma kütuse lõhn häirib enam ja kas auto mootor võib olla kuuldav. Diisel paraku on...

Omaette probleemiks on räpakate tankijate jäetav "käepigistus" püstolile. Kui bensiinipõletajal saab sellest hõlpsasti lihtsa pesuga lahti, siis diislikütus ei taha maha tullaConfused

Ning endiselt sõltub diiselmootori käivitumine pakases mootori seisukorrast. Kui miskit on peetis, tekivad probleemid hiljemalt -20 kandisEusa_doh
Vasta
#14
Endal diisel S 4Matic pika kerega, Tallinna linnas mitte päris tipptundidel liigeldes võtab masin kuskil 10-11 liitri vahel sajale ja maantee peal mõõduka sõiduga saab kuskil 6-6,5 liitri vahel hakkama.
Vaadates neid S500 kütusekulu tehaseandmeid, siis vahe diisliga ikka väga marginaalne.
Siiamaani hoolduse kulu(Silberis) jäänud 400-600 vahele, läbisõit pole veel nii suur(umbes 70K), et saaks remondi koha pealt kaasa rääkida.
Vasta
#15
Kindlasti siin mitmel juba on või olnud W221 mudel. Oskab keegi öelda kuidas sellel mudelil see õhkvedrustus vastu peab meie teedel ja kas ketiga mingeid probleeme ka olnud? Saan aru, et näiteks 5.0L masinatel mis on alates 2009 lõpp siis on mingi ketiliini mure parandatud tehasest..
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb e350 2013 gert765 1 482 12-12-2023, 10:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  W221 S450 2007a lisavarustuse nimekirja soov. haamer 2 573 09-09-2023, 12:25 PM
Viimane postitus: haamer
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 3,375 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,666 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  w211 E-Klass 02/2002...11/2009 marek 58 156,930 09-03-2022, 11:54 PM
Viimane postitus: Rait
  MB sklass 3.0d W221 ostuabi merce 2 1,579 02-05-2021, 02:05 AM
Viimane postitus: merce
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 2,056 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,778 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  w163 M-Klass 03/1998...07/2005 marek 3 20,820 09-12-2019, 12:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  C klass universaal Jüri380 0 2,173 13-08-2019, 08:45 AM
Viimane postitus: Jüri380



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne