Postitused: 31
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Tere,
Kirjeldan muret : aeglaselt sõites ( 1 käiguga ) gaas maha lastes hakkab auto mootoriga pidurdama. Teeb seda ka teiste käikudega, aga mitte nii järsult ja tugevalt kui esimesega. Viga esineb ainult külmalt. Tundub nagu turbiin oleks lukus ja ei vabasta käiku, siis jääbki auto pendeldama, kuni lõpuks läheb kiirus nii väikseks, et laseb pöörde alla ja jääb rahulikult veerema. Mainin veel ära, et varasemalt on vahetatud turbiini lukustussolenoid, paar kuud tagasi kasti õli ja filter. Muid erilisi kaebusi kastile ei ole, vahel külmast peast esineb pööramise ajal löögiga käiguvahetusi. Tean, et mõistlikum on pöörduda oma murega kadrina poiste juurde, aga järjekorrad neil pikad ja endal ka tööl väga kiired ajad hetkel.
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
Vaata kardaani tugilaager üle. On olnud W211'ga sarnane juhtum.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
mis see tugilaager teha saab?
ootan diskussiooni
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
(17-03-2014, 09:50 PM)thalenfrei Kirjutas: mis see tugilaager teha saab?
Ühel W211 diislil olid samad sümptomid ja tugilaager oli kinni.. Ei käinud nii vabalt kui peab.. diagnoositi ka igasugu käigukastiga seonduvaid vigu.
Tasub üle kontrollida
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(17-03-2014, 11:53 PM)l3gion Kirjutas: (17-03-2014, 09:50 PM)thalenfrei Kirjutas: mis see tugilaager teha saab?
Ühel W211 diislil olid samad sümptomid ja tugilaager oli kinni.. Ei käinud nii vabalt kui peab.. diagnoositi ka igasugu käigukastiga seonduvaid vigu.
Tasub üle kontrollida
Tugilaagri viga on lihtne kontrollida: poov laager annab märku ka N peal veeredes. Kuidas teemaalgatajal on?
Kuidas mootori pöörded käituvad, kui mootoriga pidurdada? Kustmaalt tühikäigule kukub? Alles auto seiskudes? Või vajub nii 1500 pealt juba tühikäigule ära?
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Priiskaks ka oma tarkusi Vennase 211 oli minumeelest nii, kui kast oli W režiimis et siis nagu pidurdas kuigivõrd kastiga. Kui oli S režiimis siis lasi vabamalt veereda. Aga võin ka eksida. Mul Vennasel ka hakkas seal midagi jukerdama. Aga Peale kadrinas käiku on siiani kõik korras. Minu meelest tehti tal seal pesu ja kohendati aju tegevust.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 31
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
18-03-2014, 12:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2014, 12:12 PM ja muutjaks oli mj6u.)
Neutraali peale lükates veereb auto vabalt. Eriti hästi on seda tunda kui mäest alla sõita, koguaeg peab varbaga gaasi peal hoidma, muidu võtab hoogu maha. Veakoode käigukastis ei ole. Kontrollin profülaktika mõttes esimesel võimalusel ka kardaanilaagri üle. Proovin ka W reziimiga, sest muidu sõidan koguaeg S reziimiga.
Postitused: 54
Teemad: 15
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Tere
Mul tekkis küsimus,et minu 211 on c ja s valikud?Mis vahe on nendel tähtedel,kui w ja s jne...
Sorry. aga hakkas huvitama
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
W/S - winter / sommer
C/S - confort / standard
Esimene on veidi pehmem kui teine ja ka käiguvahetuskohad on madalamad. Osa masinaid (sõltuvalt kerest ja mootorist) läheb kohalt teise käiguga ära. Mõnel piiratakse gaasipedaali tundlikkust.
Teemaalgatajale - tuleks vaadata testriga turbiini lukustuse tellimist ja seejärel diagnoos panna. Kas aju teebki nii või on viga kuskil mujal.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Asi selles et omal kast ka külmana lollitab, samamoodi esimesega pidurdab korralikult. Esimesed käiguvahetused kuni neljandani teeb ilusti, kui siis hoog maha lasta ja uuest üles hakata kiirendama, vahetab teiselt kolmandale jõnksuga ja vist kolmandalt neljandale ka samamoodi, jääb ka kolmandal hüppama ja saja pealt ka turbiinilukk jamab. Kui madalamatel käikudel kõvemini talda anda on parem aga see tundub piinamisena. Kui natukene juba soojem on pole häda midagi, kui esimene temperatuuripulk juba üleval on enamasti kõik korras, ainult 20 kraadise külmaga mitte. Kastil veakoode sees pole olnud kahe aasta jooksul ja 40000 km jooksul hullemaks ka pole läinud.
ootan diskussiooni
Postitused: 31
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
19-03-2014, 12:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2014, 12:52 AM ja muutjaks oli mj6u.)
Tundub, et meil ühine probleem, sest sinu veakirjeldus klapib pea üksikasjalikult minuomaga, ainus erinevus, et maanteekiirustel lukustub turbiin ilusti ära. Tugevamal gaasivajutusel töötab mul samuti kõik ilusti ja mootori soenedes probleem jääb aina väiksemaks kuni lõpuks kaob. Kui päev otsa sooja mootoriga sõita ununeb lausa ära, et kast mingeid lollusi vahepeal teeb. Mina olen sõitnun selle autoga pea 10 000 ja samuti muutusteta, ei hullemaks ega paremaks. Samuti pole vahet kas on W või S-i peal, ainult niipalju, et W peal stardib 2 käiguga ja libistab rohkem läbi.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
19-03-2014, 08:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2014, 08:16 AM ja muutjaks oli thalenfrei.)
(19-03-2014, 12:29 AM)mj6u Kirjutas: Tundub, et meil ühine probleem, sest sinu veakirjeldus klapib pea üksikasjalikult minuomaga, ainus erinevus, et maanteekiirustel lukustub turbiin ilusti ära. Tugevamal gaasivajutusel töötab mul samuti kõik ilusti ja mootori soenedes probleem jääb aina väiksemaks kuni lõpuks kaob. Kui päev otsa sooja mootoriga sõita ununeb lausa ära, et kast mingeid lollusi vahepeal teeb. Mina olen sõitnun selle autoga pea 10 000 ja samuti muutusteta, ei hullemaks ega paremaks. Samuti pole vahet kas on W või S-i peal, ainult niipalju, et W peal stardib 2 käiguga ja libistab rohkem läbi.
Mismoodi enne õlivahetust käitus ja kas mingeid muudatusi tekkis ka? Palju maad sul maanteekiiruseni jõudmiseks läheb? Mul on umbes kilomeeter 50 piirangut, siis hakkab maantee, maanteel umbes kilomeeter on märgata pöörde kõikumist kui õues miinuskraadid siis edasi kõik korras. Mis aasta autoga tegu?
ootan diskussiooni
Postitused: 31
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
(19-03-2014, 08:14 AM)thalenfrei Kirjutas: (19-03-2014, 12:29 AM)mj6u Kirjutas: Tundub, et meil ühine probleem, sest sinu veakirjeldus klapib pea üksikasjalikult minuomaga, ainus erinevus, et maanteekiirustel lukustub turbiin ilusti ära. Tugevamal gaasivajutusel töötab mul samuti kõik ilusti ja mootori soenedes probleem jääb aina väiksemaks kuni lõpuks kaob. Kui päev otsa sooja mootoriga sõita ununeb lausa ära, et kast mingeid lollusi vahepeal teeb. Mina olen sõitnun selle autoga pea 10 000 ja samuti muutusteta, ei hullemaks ega paremaks. Samuti pole vahet kas on W või S-i peal, ainult niipalju, et W peal stardib 2 käiguga ja libistab rohkem läbi.
Mismoodi enne õlivahetust käitus ja kas mingeid muudatusi tekkis ka? Palju maad sul maanteekiiruseni jõudmiseks läheb? Mul on umbes kilomeeter 50 piirangut, siis hakkab maantee, maanteel umbes kilomeeter on märgata pöörde kõikumist kui õues miinuskraadid siis edasi kõik korras. Mis aasta autoga tegu?
Külma autoga jõuan maanteele harva, neid juhuseid on olnud ja maanteeni mingi 1-2km. Peale õlivahetust läks kasti käitumine paremaks, aga oluline fakt on see, et kastist oli umbes 1.5 liitrit õli puudu. Üks huvitav anomaallia on veel, et kui sõita umbes 200m täiesti külma autoga ja jääda siis fooritaha seisma umbes minutiks siis on garanteeritud jõnksutamine kägiuvahetusel esimeselt teisele. Auto on siis S211 E320CDI 150kw ja 2003 aasta 10 kuu.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Mida tähendab jõnksutamine: kas see tuleb käigukasti siduritest või käiguvahetuse hetkedel turbiinist. Ilma testrita suudab sellist viga kindlaks teha ainult väga kogenud diagnostik, kes on tõesti sadu erinevaid kaste proovinud ja mõõtnud. Loomulikult võib foorumis diskuteerida teemadel, et mis seda põhjustab, aga elektroonsete masinate puhul on üsna tihti abivahendeid vaja.
Ei ole harvad ka juhtumis kus turbiin külmalt ilma juhtimiseta lukku läheb - viga on turbiini ehituses kus tsentrifugaaljõuga surutakse õli kolvi taha, mis omakorda põhjustab lukustuse (jõnksutamise).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 31
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
(19-03-2014, 11:57 AM)R129 Kirjutas: Mida tähendab jõnksutamine: kas see tuleb käigukasti siduritest või käiguvahetuse hetkedel turbiinist. Ilma testrita suudab sellist viga kindlaks teha ainult väga kogenud diagnostik, kes on tõesti sadu erinevaid kaste proovinud ja mõõtnud. Loomulikult võib foorumis diskuteerida teemadel, et mis seda põhjustab, aga elektroonsete masinate puhul on üsna tihti abivahendeid vaja.
Ei ole harvad ka juhtumis kus turbiin külmalt ilma juhtimiseta lukku läheb - viga on turbiini ehituses kus tsentrifugaaljõuga surutakse õli kolvi taha, mis omakorda põhjustab lukustuse (jõnksutamise). Ja sellise vea korral aitab ainult turbiini vahetus/remont ? Selge see, et interneti teel autot ei remondi. Aprillis, kui aega rohkem pöördun uuesti oma murega teiepoole. Kui kiiresti lihtlabase diagnostikaga teiejuures löögile saaks ? Kas nädalavahetusel ka toimetate ?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kui on selline viga, siis tuleb turbiinile teha niiöelda parendus, kus kettaid surutakse vedrudega eemale. Üldiselt saame diagnostikat teha jooksvalt teiste tööde vahelt, võibolla on vaja kohapeal ca 30 min oodata. Oleme avatud ainult tööpäeviti.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
20-03-2014, 08:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2014, 08:28 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
(19-03-2014, 10:47 AM)mj6u Kirjutas: (19-03-2014, 08:14 AM)thalenfrei Kirjutas: (19-03-2014, 12:29 AM)mj6u Kirjutas: Tundub, et meil ühine probleem, sest sinu veakirjeldus klapib pea üksikasjalikult minuomaga, ainus erinevus, et maanteekiirustel lukustub turbiin ilusti ära. Tugevamal gaasivajutusel töötab mul samuti kõik ilusti ja mootori soenedes probleem jääb aina väiksemaks kuni lõpuks kaob. Kui päev otsa sooja mootoriga sõita ununeb lausa ära, et kast mingeid lollusi vahepeal teeb. Mina olen sõitnun selle autoga pea 10 000 ja samuti muutusteta, ei hullemaks ega paremaks. Samuti pole vahet kas on W või S-i peal, ainult niipalju, et W peal stardib 2 käiguga ja libistab rohkem läbi.
Mismoodi enne õlivahetust käitus ja kas mingeid muudatusi tekkis ka? Palju maad sul maanteekiiruseni jõudmiseks läheb? Mul on umbes kilomeeter 50 piirangut, siis hakkab maantee, maanteel umbes kilomeeter on märgata pöörde kõikumist kui õues miinuskraadid siis edasi kõik korras. Mis aasta autoga tegu?
Külma autoga jõuan maanteele harva, neid juhuseid on olnud ja maanteeni mingi 1-2km. Peale õlivahetust läks kasti käitumine paremaks, aga oluline fakt on see, et kastist oli umbes 1.5 liitrit õli puudu. Üks huvitav anomaallia on veel, et kui sõita umbes 200m täiesti külma autoga ja jääda siis fooritaha seisma umbes minutiks siis on garanteeritud jõnksutamine kägiuvahetusel esimeselt teisele. Auto on siis S211 E320CDI 150kw ja 2003 aasta 10 kuu.
Jahutusvedeliku leke kasti hüdraulikasse likvideeriti vist umbes sel ajal. Mul igal juhul kahtlus et kasti mittekorrapärane töö võib olla sealt tingitud. Viga ilmselt parandatud kuid kasti see enam ei paranda.
(20-03-2014, 10:51 AM)R129 Kirjutas: Kui on selline viga, siis tuleb turbiinile teha niiöelda parendus, kus kettaid surutakse vedrudega eemale. Üldiselt saame diagnostikat teha jooksvalt teiste tööde vahelt, võibolla on vaja kohapeal ca 30 min oodata. Oleme avatud ainult tööpäeviti.
Mure selles et viga ainult külmalt esineb. Kui Kadrinasse jõuan on kast parimas töövormis ju.
ootan diskussiooni
Postitused: 31
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Jah, see on probeem. Lasin jaanuaris igaksjuhuks ka glükooli testi teha kastile, enne kui õi vahetasin ja test oli negatiivne.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Kui turbiinile need lisavedrud pannakse, kas see töö tehakse eestis ära või pannakse lihtsalt teine, juba renoveeritud lätist toodud turbiin?
Testriga külmast peast pöördeid vaadates tundub et turbiin läheb lukku, kuid lukustama peaks see ju ainult peale viiendat käiku. Kui suvaline remonditud turbiin sinna osta siis ju ei tea, kas need vedrud sinna pandud on.
ootan diskussiooni
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
(25-02-2015, 09:55 PM)thalenfrei Kirjutas: Kui turbiinile need lisavedrud pannakse, kas see töö tehakse eestis ära või pannakse lihtsalt teine, juba renoveeritud lätist toodud turbiin?
Testriga külmast peast pöördeid vaadates tundub et turbiin läheb lukku, kuid lukustama peaks see ju ainult peale viiendat käiku. Kui suvaline remonditud turbiin sinna osta siis ju ei tea, kas need vedrud sinna pandud on.
Ma pole küll mb turbiini lukustusloogikaga päris kursis aga usun et lukku kasutatakse enamus käikude puhul.....tundub nii ja nii mõnelgi teisel margil on see nii.
Ennastki huvitab lahendus, kuna samad sümptomid olemas.
|