17-03-2014, 01:17 AM
Ma ei väida, et ülevaatuse kaalud 100% täpsed on, aga ma usun nende näitu veidi rohkem, kui passis ja internetis kirjas olevat. Kaal sõltub suuresti ka auto varustusest ja ma kahtlustan, et passi kaalunumbrit kirjutades ei vaadata ARK-is (nüüd vist mingi muu nimetus sellel) DB andmebaasidest VIN koodi järgi, palju antud varustuses auto kaalub vaid võetaxe mudeli ligilähedane keskmine või miinimumkaal.
See 1280kg on vb manuaalkastiga, ilma el. lisadeta, karburaatormootoriga (see oli ka sinu antud lingil kirjas) 185-se laiusega rehvidega W124-ja kaal. Selliseid W124-jasid ei ole Eestis eriti palju. Automaatkast, KE-Jetronic mootor ja mõned elektrilisad kergitavad seda kaalunumbrit tublisti.
Wikipedia annab vähe teistsugused kaalunumbrid: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
Teemasse niipalju, et see 2.6 on hea toorik tuunimisex. Sellel on juba R6 kellad ja ninas rohkem ruumi kui R4-jas (Veidi teise kujuga polditav tuledevaheline radika kinnitusraam). Sinna saab väga vähese vaevaga kenasti 3.0 mootori peale tõsta ja kiirelt kW juurde saada.
See 1280kg on vb manuaalkastiga, ilma el. lisadeta, karburaatormootoriga (see oli ka sinu antud lingil kirjas) 185-se laiusega rehvidega W124-ja kaal. Selliseid W124-jasid ei ole Eestis eriti palju. Automaatkast, KE-Jetronic mootor ja mõned elektrilisad kergitavad seda kaalunumbrit tublisti.
Wikipedia annab vähe teistsugused kaalunumbrid: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
Teemasse niipalju, et see 2.6 on hea toorik tuunimisex. Sellel on juba R6 kellad ja ninas rohkem ruumi kui R4-jas (Veidi teise kujuga polditav tuledevaheline radika kinnitusraam). Sinna saab väga vähese vaevaga kenasti 3.0 mootori peale tõsta ja kiirelt kW juurde saada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!