Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Kuna see suvi tuleb endiselt mootoriremondita ära sõita ja tahaks inimesi mitte väga lämmatada, siis pöörasin pilgu selliste vahendite poole.
Jutud on kõigil neil peal imelised, kuid....
On kellegil konkreetseid kogemusi mõne vahendiga mis aitas ( kasvõi ajutiselt ) või hoopis rikkus mootoris miskit jäädavalt ?
Tean ka ise väga hästi, et see pole õige lahendus, seega palun pajatada oma ( või kindla allika ) kogemustest.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 319
Teemad: 7
Liitus: May 2007
Maine:
0
õli sisse käivad möksid pehmendavad tihendeid ja korra võib sest kasu olla aga kui õlirõngad ei pea enam siis ei aita küll ükski möks
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-04-2011, 11:06 PM)secman Kirjutas: Kuna see suvi tuleb endiselt mootoriremondita ära sõita ja tahaks inimesi mitte väga lämmatada, siis pöörasin pilgu selliste vahendite poole.
Jutud on kõigil neil peal imelised, kuid....
On kellegil konkreetseid kogemusi mõne vahendiga mis aitas ( kasvõi ajutiselt ) või hoopis rikkus mootoris miskit jäädavalt ?
Tean ka ise väga hästi, et see pole õige lahendus, seega palun pajatada oma ( või kindla allika ) kogemustest.
Millisest liitest suits pärineb? Oled kindel, et õlirõngastest?
Klapisääred on korras?
Ükski keemia ei taasta üle piiri (või suisa purunenud) rõngast. Samas halba need enmaasti ei tee - äärmisel juhul oled sunnitud mootoriremondi varem ette võtma
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
secman`il oli probleem vististi klapisäärtega ?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Palju õlikulu 1000km peale on?
Või suitseb hoopis musta...?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kui kindel allikas, kuid täna hommikul oli vestlus tuttavaga kes autopoes müüja:
Üks Soome papi oli olnud hädas oma suitseva Mazdaga, vist oli RX7.
Oli ka proovinud erinevaid keemiaid, et saada mingit esteetilist tulemust, et mitte tappa teise suitsuga.
Abi oli olnud ainult LIQUI MOLY mingist Smoke Stop keemiast.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
02-04-2011, 01:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2011, 01:55 PM ja muutjaks oli secman.)
sümptomid viitavad mul jah klapisääretihenditele, just foori tagant startides ja ka kuuma ilmaga linnas vaikselt kruisides on nōme pilv taga , samas kōva hagu andes ei suitse eriti, vähemalt mitte enne kui mootori temp üles läheb
(02-04-2011, 09:57 AM)stihl Kirjutas: Palju õlikulu 1000km peale on?
Või suitseb hoopis musta...?
1l läheb 400km peale, kuid lisaks suitsemisele tuleb osa ōlist välja plokikaane tihendi vahelt, juhipoolsest vasakust tagumisest nurgast
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 124
Teemad: 2
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
(02-04-2011, 01:52 PM)secman Kirjutas: sümptomid viitavad mul jah klapisääretihenditele, just foori tagant startides ja ka kuuma ilmaga linnas vaikselt kruisides on nōme pilv taga , samas kōva hagu andes ei suitse eriti, vähemalt mitte enne kui mootori temp üles läheb
(02-04-2011, 09:57 AM)stihl Kirjutas: Palju õlikulu 1000km peale on?
Või suitseb hoopis musta...?
1l läheb 400km peale nii vähe!? sõitsin kunagi 79a diisel rekordiga mis võttis õli 5l 100le. samas paagist diislit praktiliselt ei kulunudki.
ja ega sumpsist ei tulnud ainult vingu ja tossu vaid asfaldile pudistas ka mõnusa punase sädemejuti...
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Hahahahaha. Kuid ma ei usu et secmanil nii pekkis mootor on ja diisel nats teine teema. Mul kunagi oli Toyota Dyna ettevõttes no see oli ka ime relv. Ühe korra enne lõppu jõudis pärnu teepeal kaka korda kinni joosta . Kui nats seisis siis jälle läks iusti käima ja sõitis edasi. Ülme sitke õpp olil selle isendil. Kinni jooksis uulu ristis tömbas asfaldi peal ikka risti taga osa tühjalt siis seisis tee ääres pooltundi ja mõtlesin et proovin ja enne näe ikka käivitus siis sai veel nats edasi liigutu ja sõitis peaaegu töökojani väja kuid siis uuesti kinni. Siis mõtlesime et nüüd kõik kuna teine mootor oli juba olemas. Aga järgmine päev mõtlesin et proovin äkki läheb omal jalal garaazi ja ennäe läkski. Uskumatu igal juhul.
Kuid jutu jätkuks aastatid tagasi usa teleturus reklaamiti mingit ime ainet selline oli et lasti mootorist õli välja ja siis sele ainel olid selised määrimis omadused et mootor töötas ilusti edasi. Mu ük sõber proovis seda ainet koos õliga ühes mootoris millel oli saale kolks sees ja tal oli vaikseks jäänud. Kuid ma ei mäleta mis selle asjanduse nimi oli. ta oli seda saanud kuskilt neti kaudu.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
(03-04-2011, 09:35 AM)siimruz Kirjutas: Hahahahaha. Kuid ma ei usu et secmanil nii pekkis mootor on ja diisel nats teine teema. Mul kunagi oli Toyota Dyna ettevõttes no see oli ka ime relv. Ühe korra enne lõppu jõudis pärnu teepeal kaka korda kinni joosta . Kui nats seisis siis jälle läks iusti käima ja sõitis edasi. Ülme sitke õpp olil selle isendil. Kinni jooksis uulu ristis tömbas asfaldi peal ikka risti taga osa tühjalt siis seisis tee ääres pooltundi ja mõtlesin et proovin ja enne näe ikka käivitus siis sai veel nats edasi liigutu ja sõitis peaaegu töökojani väja kuid siis uuesti kinni. Siis mõtlesime et nüüd kõik kuna teine mootor oli juba olemas. Aga järgmine päev mõtlesin et proovin äkki läheb omal jalal garaazi ja ennäe läkski. Uskumatu igal juhul.
Kuid jutu jätkuks aastatid tagasi usa teleturus reklaamiti mingit ime ainet selline oli et lasti mootorist õli välja ja siis sele ainel olid selised määrimis omadused et mootor töötas ilusti edasi. Mu ük sõber proovis seda ainet koos õliga ühes mootoris millel oli saale kolks sees ja tal oli vaikseks jäänud. Kuid ma ei mäleta mis selle asjanduse nimi oli. ta oli seda saanud kuskilt neti kaudu.
Toote nimi: MotorUp
Kurjajuur
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
03-04-2011, 12:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2011, 12:26 PM ja muutjaks oli Heinar.)
[/quote]
1l läheb 400km peale, kuid lisaks suitsemisele tuleb osa ōlist välja plokikaane tihendi vahelt, juhipoolsest vasakust tagumisest nurgast
[/quote]
Sellisel juhul peaks ikka auto alla õliloik tekkima või on mootor ka juba hõredavõitu. Ega kulunud õlirõngad ei pruugi alati sinist suitsu välja anda suurtel pööretel.
p.s. loodetavasti sul katalüsaatoreid pole.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
03-04-2011, 02:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2011, 02:52 PM ja muutjaks oli stihl.)
(02-04-2011, 01:52 PM)secman Kirjutas: just foori tagant startides ja ka kuuma ilmaga linnas vaikselt kruisides on nōme pilv taga , samas kōva hagu andes ei suitse eriti, vähemalt mitte enne kui mootori temp üles läheb
1l läheb 400km peale, kuid lisaks suitsemisele tuleb osa ōlist välja plokikaane tihendi vahelt, juhipoolsest vasakust tagumisest nurgast
Seda ma arvasin.
Sry, aga minuarust viitavad sümptomid hoopis sellele, et see KE tahab pisut tuunimist, s.o. juhtrõhk jne pisut mööda ja hakkabki tagant mustama. (on tal ikka pidev pritse?). Viga võib isegi väga lihtne olla, kütusepump ntx.
Kütusekulu, kuidas on; ma saan aru, et sellise hobiauto puhul natsa raske hinnata, aga pakun, et praegu on liiga suur. (linnas üle 20e)
Mercedes-Benz V8 ei ole just selline mootor, mida oleks lihtne kohviks sõita...Jaguar, bemm, oma klaassilindritega (silica, eksole), palun, lihtviisil purustatav, aga MB raud kestab.
See 1l, mis kõrvale jookseb, ongi see leke ja kogu moos.
Sihukesel, pakun, on juba tehase norm õlikulu mingi 3l/10000km peale uuel, sissesõitnud mootoril, ikkagi suur V8, midagi pole teha.
Mis on point, mis ma tahtsin öelda. Ära kasuta mingit keemiat. Mis ainult tekitab mootorisse pikapeale lahtimurduvaid tükke (jooksevad õlikanalites kinni jne) ja mille mõju on ajutine. Kütusesüsteemi puhastusvahendid on ok.
Pigem tegele mootori diagnostikaga. Või ära tee üldse praegu midagi. Ilusatel autodel ongi reeglina koledad väljalaskegaasid...Kui mõnele Sorento omanikule ei meeldi, ostku omale kah auto...
Aga see on vaid minu arvamus suht pealiskaudsel süvenemisel....
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
(03-04-2011, 02:13 PM)stihl Kirjutas: (02-04-2011, 01:52 PM)secman Kirjutas: just foori tagant startides ja ka kuuma ilmaga linnas vaikselt kruisides on nōme pilv taga , samas kōva hagu andes ei suitse eriti, vähemalt mitte enne kui mootori temp üles läheb
1l läheb 400km peale, kuid lisaks suitsemisele tuleb osa ōlist välja plokikaane tihendi vahelt, juhipoolsest vasakust tagumisest nurgast
Seda ma arvasin.
Sry, aga minuarust viitavad sümptomid hoopis sellele, et see KE tahab pisut tuunimist, s.o. juhtrõhk jne pisut mööda ja hakkabki tagant mustama. (on tal ikka pidev pritse?). Viga võib isegi väga lihtne olla, kütusepump ntx.
Kütusekulu, kuidas on; ma saan aru, et sellise hobiauto puhul natsa raske hinnata, aga pakun, et praegu on liiga suur. (linnas üle 20e)
Mercedes-Benz V8 ei ole just selline mootor, mida oleks lihtne kohviks sõita...Jaguar, bemm, oma klaassilindritega (silica, eksole), palun, lihtviisil purustatav, aga MB raud kestab.
See 1l, mis kõrvale jookseb, ongi see leke ja kogu moos.
Sihukesel, pakun, on juba tehase norm õlikulu mingi 3l/10000km peale uuel, sissesõitnud mootoril.
Aga see on vaid minu arvamus suht pealiskaudsel süvenemisel.... Meil Firma Sprinteril 3a.vana on õlikulu ca 2,5l 1000km-i.Silberist öeldi ,et see ongi norm kulu kuigi ise seda nagu uskuda ei tahaks.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kindlasti pole see Sprinteri õlikulu normaalne.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
(03-04-2011, 03:35 PM)Karl Kirjutas: Kindlasti pole see Sprinteri õlikulu normaalne. nii arvan mina ka kuna iga 20 000 km-i tagant vahetatakse välja miski tahmaosaksete põletaja (ca 18 000 eeku) ise arvan,et asi on ikka mootoris mis põletab liiga palju õli ja ummistab seda põletajat.............
Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Tere!
Kunagi, kui mul oli 201 2.0l bensukas, siis selle vana mootor ka suitses ikka kohaltminnes koralikult.
Sai ka sellega loomkatseid tehtud ja igasugu erinevat keemiat proovitud selle suitsemise vastu.
Võin õelda et omadele kogemustele toetudes, ei olnud ühestki tootest kasu.
Minu 2 senti.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
09-04-2011, 10:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2011, 10:27 AM ja muutjaks oli secman.)
Ilusatel autodel ongi reeglina koledad väljalaskegaasid...Kui mõnele Sorento omanikule ei meeldi, ostku omale kah auto...
[/quote]
Mul ongi Sorento ka
(07-04-2011, 01:43 PM)"kutsikas Kirjutas: Tere!
Kunagi, kui mul oli 201 2.0l bensukas, siis selle vana mootor ka suitses ikka kohaltminnes koralikult.
Sai ka sellega loomkatseid tehtud ja igasugu erinevat keemiat proovitud selle suitsemise vastu.
Võin õelda et omadele kogemustele toetudes, ei olnud ühestki tootest kasu.
Minu 2 senti.
Vot sellist vastust ootasingi.
Ei hakka mina ka ikkagi keemiaga jamama, panen selle raha parem mootoriremondi fondi.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
24-08-2011, 12:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2011, 12:28 PM ja muutjaks oli secman.)
Nii, saades julgust ka siin foorumis kiidetud MB-asjatundjalt sai ikkagi üks õlilisand ostetud.
Tulemused: õlikulu vähenes umbes poole võrra, nüüd kulub õli ca. 1L/700km, suitsemine vähenes oluliselt, mootor on erksam, keskmine bensukulu vähenes ca 1L/100km.
Negatiivset pole hetkel midagi täheldanud.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Suitsemise vastu aitab ka veidi paksem õli
Mul oli kunagi üks masin, millele kallasin sisse Addinoli(ei soovita kellelegi) täissünt õil ja see oli nii libe vedelik, et pärast seismist viskas ka sellise sinise tagant välja nii et lausa piinlik oli. Vahetasin Valvoline poolsünti vastu ja ei mingit suitsu, ega ka märkimisväärset õlikulu.
Ei tea küll mis õliga Sa sõidad, aga võibolla veidi tummisemast õlist oleks hetkel abi.
Edu,
Herki
|