12-07-2011, 10:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2011, 11:09 PM ja muutjaks oli krixxus1.)
Mark: Mercedes-Benz 260E
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 400 000 km (ja natuke peale)
Võimsus: 118 KW
Mootori valem: 2.6 R6
Lisavarustus: hooldusraamat, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, katuseluuk (elektriline), signalisatsioon (mahuanduriga), elektriline välispeegel, immobilisaator, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid.
Hetkel on all 15" plekud M+S rehvidega.
Salong seest mustavärvi riidest sisuga istmed terved, välja arvatud juhiiste millel küljetoe nurk natuke katki nühitud. Muidu viisakas!
Esialgsed vead: Mootoril vaja vahetada nookurid kuna tiks on sees ja kui klapikambri kaane pealt maha kookisin siis esiotsast lugema hakates teisel nookuril kuidagi kahtlaselt suur loks sees.
El.katuseluuk ka vahest paneb segast. kord läheb ilusti kord vaevaliselt.
Roostet ikke leidub.
Kõige naljakam on see et keegi tõsine picasso on teinud makrost küljekarbi
Plaanid:Teha Mootorile kerge remont, väljalaske süsteemi vahetus, eemaldada kõik rooste kohad, uued küljekarbid keevitada, valuveljed sebida, korralik Stereo autosse, toonklaasid täisring, külge aretada see lai liisturing.
Muidu enamvähem korralik ja tegelt ikke üli mugav.
Ise olen Väga rahul!
Kui keegi targem aitaks piltide lisamisel siis saaksin ehk lisatud kah, ise ei jaga seda matsu kahjuks.
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 400 000 km (ja natuke peale)
Võimsus: 118 KW
Mootori valem: 2.6 R6
Lisavarustus: hooldusraamat, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, katuseluuk (elektriline), signalisatsioon (mahuanduriga), elektriline välispeegel, immobilisaator, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid.
Hetkel on all 15" plekud M+S rehvidega.
Salong seest mustavärvi riidest sisuga istmed terved, välja arvatud juhiiste millel küljetoe nurk natuke katki nühitud. Muidu viisakas!
Esialgsed vead: Mootoril vaja vahetada nookurid kuna tiks on sees ja kui klapikambri kaane pealt maha kookisin siis esiotsast lugema hakates teisel nookuril kuidagi kahtlaselt suur loks sees.
El.katuseluuk ka vahest paneb segast. kord läheb ilusti kord vaevaliselt.
Roostet ikke leidub.
Kõige naljakam on see et keegi tõsine picasso on teinud makrost küljekarbi
Plaanid:Teha Mootorile kerge remont, väljalaske süsteemi vahetus, eemaldada kõik rooste kohad, uued küljekarbid keevitada, valuveljed sebida, korralik Stereo autosse, toonklaasid täisring, külge aretada see lai liisturing.
Muidu enamvähem korralik ja tegelt ikke üli mugav.
Ise olen Väga rahul!
Kui keegi targem aitaks piltide lisamisel siis saaksin ehk lisatud kah, ise ei jaga seda matsu kahjuks.