Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
22-01-2016, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2016, 01:33 PM ja muutjaks oli t2rn.)
Hei
Sai suvel ostetud selline masin Mercedes-Benz 190E pühapäeva autoks.
Eks mootoriga oli probleeme, aga sai enamvähem tööle. Nimelt mõned kuud tagasi pandud lamda andur ei toiminud. Diagnostis sai pandud vana andur asemele ja kütusesegu paika. co2 näitajad eeskujulikud. Tagumised piduritorud sai ära vahetatud.
Tühikäik natuke jamab, aga väga palju ei sega.
Eks leidub ka natuke roostet ja juhiiste parajalt kulunud.
Kuna summuti viimast pütti ei olnud, sai asendatud toruga. (ajutine kuid tundub et püsiv)
Loomulikult sai tehtud korralik hooldus.
Linnulaulu siristav salogi ventilaator vaja korda teha.
Ees pleekunud iluvõre värvisin kerevärvi ja iluvõre sisemised kroomliistud kleepisin mustaga üle, ehk siis vajadusel saab mõne minutiga kroomiks tagasi. Autot tuli korralikult puhastada, samuti poleeris ka üle.
Plaan oli teha ka muusika korda, parem makk ja uued kõlarid, aga samas köögiraadiot meenutav orig. heli ka omapärane. Igapäeva autos nagunii korralik helisüsteem.
190E valik jäi pigem selle peale, et leida 1000 euri kandis tagaveoga auto, aga mitte bmw.
Plaan oli talvel jäärada sõita. esimene võistlus läks aiataha, teistkorda elus tagaveoga jäärajal igapäeva rehviga, eks 24 jan. Võistlusel saab vaadata kuidas uute contiice2-ga sõita on.
Kui kellegil häid nippe on 190E le jääraja sõitmiseks võib julgelt teada anda.
paar pilti ka
Praeguseni täitsa meeldib, igapäeva auto unarusse jäänud
plaan jätta pigem originaali lähedasena, esi osa natuke madalamaks, hetkel liiga kõrge. Suveks olemas natuke madalam rehv. Ehk kevadel saab keretöödega alustada nipetnäpet oleks vaja teha, aga üldiselt Mercedes-Benz kohta kere on korralik.
Kevadel vaatab üle kere täpsema seisukorra, mis toimub põranda vaiba all pagasnikus, plastikute taga. Kui asjal on potentsiaali, siis ehitab ehk sellest edasi.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kena näha, et keegi kutsikat veel pruugib.
(22-01-2016, 11:16 AM)t2rn Kirjutas: ...
Tühikäiguandur natuke jamab,
...
Mida Sa selle all mõtled?
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
(22-01-2016, 11:35 AM)v6sa Kirjutas: Kena näha, et keegi kutsikat veel pruugib.
(22-01-2016, 11:16 AM)t2rn Kirjutas: ...
Tühikäiguandur natuke jamab,
...
Mida Sa selle all mõtled?
Vabandust tühikäik jamab, õhukulu mõõtja potekas kulunud. Harva viskab pöörded madalale ja sureb välja, muidu ühtlane.
Kutsikas tundus selles hinnaklassis tagavaeolistes üks asjalikem masin, millel on ka natuke stiili.
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Mida tähendab sportline versioon sellel autol?
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Sportline tähendab tehasest sportline embleeme esitiibadel, madalamaid vedrusid, madalamaid amorte, kiiremat roolikarpi ja kangemaid puxe.
Parim nipp 190-nega jäärada sõites on täis kütusepaak ja veel pagassi lisaraskust (50 kg võix juba piisata), kuna sel autol tagumik kole kerge ja pidamist pole. Kui on kaasreisijaid, siis kupatada need tagaistmele. Jää on libe (eriti kui see on teiste autode poolt ära lihvitud), kui võimalik, otsi pidamist lumelt ja läbi järsemad kurvid väga aeglaselt ja võimalikult sisekurvist.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
(29-01-2016, 12:39 AM)Werewolf Kirjutas: Sportline tähendab tehasest sportline embleeme esitiibadel, madalamaid vedrusid, madalamaid amorte, kiiremat roolikarpi ja kangemaid puxe.
Parim nipp 190-nega jäärada sõites on täis kütusepaak ja veel pagassi lisaraskust (50 kg võix juba piisata), kuna sel autol tagumik kole kerge ja pidamist pole. Kui on kaasreisijaid, siis kupatada need tagaistmele. Jää on libe (eriti kui see on teiste autode poolt ära lihvitud), kui võimalik, otsi pidamist lumelt ja läbi järsemad kurvid väga aeglaselt ja võimalikult sisekurvist.
Tänan vastuse eest, kahjuks ilm on oma töö teinud ja ei jõudnudki rohkem harjutada. Lootus on lollide lohutus, aga ehk tuleb veel sellist ilma...
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
05-03-2016, 04:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2016, 11:58 AM ja muutjaks oli t2rn.)
Hei
Kellegil häid nõuandeid on kuidas masina kiirendust saaks paremaks. Tippkiirus ei ole oluline. Mõttes on olnud mootorivahetus mõne jaapani tootja vastu ja samas ka turbotamine. See k-jet on veider. Samas siis juba etem jaapanlane osta.
Seega tuli mõttesse mida kannatab teha 1.8 mootoriga et saada kiirendus 8-9 kanti sajale. Minek väheke sportlikumaks. Sõidumugavus nii oluline ei ole, tegu ei ole igapäeva autoga. Olen õppinud autotehnikuks, aga kogemusi vähe kuna tööd hakkasin tegema muul alal. Mingisugune kokkupuude on mootoritega olemas.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
M104 mootor oleks vast kõige rahakoti sõbralikum ja "bolt on'im". Saaksid kiirenduse parema kui 8-9sekki sajani.
Turbo
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Sõbra 3,2 kutsikaga kasutasime sellist head nippi jääl sõitmiseks et panime piigid alla, muidu oli selline naljategu ei saanud auto ressursse ära kasutada, naljakas oli vaadata kuidas hiljem 4vedu audimees uurima tuli mismoodi vana Mercedes-Benz nagu heinaküünist mööda läks ja audiga kuidagi järele ei jõudnud.
Kui korralikult turbotada saab selle väikse mootori ka üsna teravaks. Mul omal oli kunagi 2,0 ca 180kw liikus täitsa hästi kuid lihtsam minna m104 teed ja kui hiljem isu saab sealt kõvasti rohkem jõudu ka.
Naftapress.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Alustada võix piiratud libisemisega difrist, kuna vahet pole, mis mootor kapoti all on, ühe ratta vedu on lahja. 2 ratta veoga on isegi 1.8-ga võimalik juba üsna nobedalt jäärada sõita (2 ratta veoline auto on ka ettearvatavam ja paremini kontrollitav). Rohkema võimsuse korral on kindlasti juba ka piike tarvis, kuna kuskilt maalt ei suuda tavarehvid enam jõudu maha panna.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
06-03-2016, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2016, 11:54 AM ja muutjaks oli t2rn.)
(05-03-2016, 06:56 PM)sm. pelle Kirjutas: M104 mootor oleks vast kõige rahakoti sõbralikum ja "bolt on'im". Saaksid kiirenduse parema kui 8-9sekki sajani. juhtmestik sobib ka 1:1? iseenesest kui vana maha uus peale ja mingit erilist elektroonika ümbertegemist pole vaja teha, siis polegi kõige halvem plaan. rohkem mõtlesin 1.8 puhul mootori nö forseerimist vms. mida annaks teha klappidega, väljalaskega, kütusesüsteemiga jne. asfaldil oleks m104 tore, aga ei kujuta ette mida jääpeal teha annab. Liiga raskeks ei jää esiots?
(06-03-2016, 11:45 AM)Werewolf Kirjutas: Alustada võix piiratud libisemisega difrist, kuna vahet pole, mis mootor kapoti all on, ühe ratta vedu on lahja. 2 ratta veoga on isegi 1.8-ga võimalik juba üsna nobedalt jäärada sõita (2 ratta veoline auto on ka ettearvatavam ja paremini kontrollitav). Rohkema võimsuse korral on kindlasti juba ka piike tarvis, kuna kuskilt maalt ei suuda tavarehvid enam jõudu maha panna. 1.8 uute conitice2 rehvidega on päris hea juhitavuse ja pidamisega, tõsi piiratud libisemine võiks olla.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
R6 muudab kindlasti nina raskemax ja auto muutub alajuhitavamax. Sama teeb muidugi ka R4 turbotamine. Üx võimalus olex veel 1.8 asendamine 2.2-ga. Sel 110kW ja peax tuntavalt kiirem olema, samas kui kaal peax üsna sama olema.
1.8 puhul aitax kindlasti kangem nukk ja vabalthingavam sisse ja väljalase, aga see lähex vb kallimax kui 2.2 paigaldamine ja 2.2-est rohkem kW ikka ei annax. Hiljem saab soovi korral 2.2-te edasi tuunida.
Siis on veel võimalik 2.0 kompressor või 2.3 kompressor paigaldada, neil kW-id 140 ringis, mis tähendab, et MNT-st tuleb juba ümberehitus luba võtta kui plaan auto tänavalegaalsex jätta. Tegelikult vist kõigi eelpool nimetatud mootorite puhul tuleb ümberehitus luba võtta, kuna kW-id võrreldes 1.8 80kW-iga oluliselt suuremad. Samas ma ei tea täpselt, kuidas nad neid kW-e arvestavad, sest 190E peal oli ka 2.6 118kW-ga ja kui seda arvesse võtavad, siis on oluliselt lihtsam.
Juhtmestikku peab vist praktiliselt kõigi mootori vahetuste puhul mingil määral ümber tegema. Siiski MB mootori paigaldamine on mõne Jaapani tootja mootrist selle võrra lihtsam, et kast sobib kenasti külge ja ka originaal mootorikäppasid saab kasutada (nendega omaloomingut teha ei tohi, muidu ÜV-elt läbi ei saa).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
07-06-2016, 12:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2016, 01:23 PM ja muutjaks oli t2rn.)
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Väga hea näeb välja! Jääme tehnika arengut ootama, kere väärib seda.
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
16-10-2016, 10:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2016, 11:50 AM ja muutjaks oli t2rn.)
Pole tükk aega siia midagi lisanud, Mercedes-Benz omamine käib nagu ikka üle kivide ja kändude müümismõtete ja ehitusmõtete vahel.
Pole vist kordagi olnud momenti kui autol ei oleks midagi viga. Kuna kere pole ka just pärl siis raha ei raatsi palju kulutada selle auto peale.
Hetkel on käigu vahetamisega probleemid, terve siduri ajami süsteem vahetaud ja korralikult õhutatud ja ikka ei tööta korralikult.
Ilmselt tuleb sidurikorv ära vahetada.
Paar küsimust ka, kas sellelel jõuetule 80kw mootorile kannatab panna peale ka väiksemat sorti turbo.
Kas üldse k-jet toimetab koos turboga.
Võimsuse kasv ei pea olema üüratu, kuid võiks köhiva vanamehe hingama saada.
Mida üv arvab turbotamisest?
Või on mõni vanakooli nö. tuuning mis väheke väänet juurde annab. Ehk mõne võimsama Mercedes-Benz nukkvõll vms.
Esiotsa ei tahaks väga raskeks ajada.
Samuti oleks vaja libisevat/lukustatavat diffrit.
Postitused: 517
Teemad: 124
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
https://www.youtube.com/watch?v=tn0jStSUKWA
vb sealt saad natukene infot, ei tea küll palju ta saanud jõudu sellest aga tundub et parem kui stock 1.8
ilus pill on muidu, näha tartu vahel suht tihti
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
18-11-2016, 06:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2016, 11:34 AM ja muutjaks oli t2rn.)
Vahepeal sai vahetatud siduri koplekt, käigud lähevad nüüd ilusti sisse.
Talveks sai ostetud w124 veljed. Lsd sellesse väiksesse diffrisse ei mahu uut diffrit otsida ja sinna lsd panna jääb vast tegemata.
See auto on niigi palju raha söönud.
Eelmine nädalavahetus sai roiu jäärajal käidud.
Ei olnud kõige hullem sõita. Käsipiduri klotsid tuleks ära vahetada ja reguleerida.
See kuu tuleb üv ära teha loodetavasti läheb läbi. Põhjaplekkides olid augud, neetisin plekiga kinni. Ei tea kuidas ülevaatajad sellesse suhtuvad.
Rooste pärast on ka entusiasm kadunud. Ilmselt mingi aeg vahetab hobiauto välja.
Postitused: 73
Teemad: 13
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Minu arust veider suhtumine hoboauto pidamisse, eriti kui soola sees sumbatakse.
Nii vanade autode puhul täiesti loogiline et nad hoolt, aega ja raha tahavad. Rooste auke eemaldatakse tükkide välja vahetamisega siis kas keevitades või liimides, mitte neetimisega
Iseenesest tundub päris hästi säilinud ja ilus kutsikas olevat.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
No hobiauto ei tähenda ju automaatselt seda, et autot vati sees peaks hoidma
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
(19-11-2016, 09:16 PM)KertR Kirjutas: Minu arust veider suhtumine hoboauto pidamisse, eriti kui soola sees sumbatakse.
Nii vanade autode puhul täiesti loogiline et nad hoolt, aega ja raha tahavad. Rooste auke eemaldatakse tükkide välja vahetamisega siis kas keevitades või liimides, mitte neetimisega
Iseenesest tundub päris hästi säilinud ja ilus kutsikas olevat. Augud põhjas olid juba enne mind olemas. Ja kere eest kannan head hoolt.
Neetimine oli lahendus mille jaoks ei pea sisu välja tõstma. Loomulikult sai vahele pandud mastiks. Kui juba keevitama hakata siis korralikult.
Eks see auto rohkem talve jaoks ongi ostetud.
Üldpildis näeb viisakas välja.
|