Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S212 E250CDI 4MATIC
#21
Summuti sukk oli katki tõepoolest. Selle vahetasin kohe peale ülevaatust. Eelmisel nädalal aga avastas laps auto alt punase loigu, sellele autole meeldib lekkida. 
[Pilt: IMG_4852.jpg]
[Pilt: IMG_4850.jpg]
Leke näitas end kiiresti ja mina eeldasin, et vahetama peab selle lühema paunaga poole, sest seal on emane ühenduse pool koos tihendiga. Paraku tark ei tohiks aga tormata. Elagu plastik. 
Juhul kui kellelgi on sellised velje iludused laokil ja võibolla lausa jalus siis palun neid mulle pakkuda. 
[Pilt: IMG_4856.jpg]
17x7,5 peaks olema mõõt.
Vasta
#22
Vahepeal hakkas häirivaks muutuma mingi vibratsioon jõuülekandest. Tekkis järsku, vibras paar sekundit ja siis ka kadus. Alati olukorras kus mootorilt pauku küsitakse ja 1500 rpm kandis. Olukorra lahendas renoveeritud  turbiin (Hõbenool). 

Auto on väikse mõttevälgatusena ka müügis. Jah osalt selle pärast, et temaga on tegemist olnud omatud aasta jooksul, kuid põhiliselt seetõttu, et tahaks ikka Shooting Brake ka korra elus ära proovida.
Vasta
#23
Tundub, et seda autot hetkel võimatu müüa, ehk siis tuleb edasi kannatada. 

Ja kannatada mina saan, mõned tunnid tagasi tekkis kellade vahele aku kujutis, auto lükkas maki välja kuid lasi sõita. Tuli meelde, et originaal Varta on hetkel seismas kättesaadavas kohas. Vahetasin akud âra nagu muiste aga midagi särises läbi kusagilt vist. Tulemus on hetkel totaalne vaikus võtme keeramisel. 

EDIT: Ma koristan siit oma segase märkmepaberi teksti ära ning võtan asja kokku selliselt, et kere ja käigukasti poldi vaheline massijuhe oli näpuga kinni keeratud kere külge. Sellest tulenevalt oli see ühendus seal kiiresti halvenenud ning tekitas anomaaliat kus paar päeva ideaalselt töötav auto mingi hetk klõpsugi ei tee terve päev. Ellu ta jah ärkas, et elektroonika toimis ja diagnostika suhtles, kuid lihtsalt mingeid veakoode polnud. Lõpuks diagnoosis vea lihtne krokodill akult mootorisse.
Vasta
#24
Pusin Start-Stop süsteemiga, selle välja lülitamisega nimelt. Youtube õpetused kipuvad kõik facelift mudelite kohta olema, kus on võimalik "last mode", ehk jätab siis meelde mis sul viimatine nupu asend oli. Minu 2011 seda ei toeta, Vediamoga õnnestus CGW moodulist see justkui välja lülitada, kuid see kustutas vaid ikoonid ära väikselt ekraanilt. Kuskilt on midagi veel vaja ümber muuta, kuid ma ei tonka Saksa keelt ka. Võibolla on kellelgi kogemusi või infot?
Vasta
#25
+Akujuhtme küljest vaja üks juhtmeke lahti tõmmata pistikust ja saabubki õnn õuele.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#26
Tekkis vajadus käia sillastendis, kuid see külastus jäi lühikeseks. Ekstsentrikud olid loomulikult kinni, kuid see on ka suhteliselt köömes selle kõrval, et tagumine sillatala on läbi mädanenud, juhipoolne pikivarras on seal ikka suht küljest murdumise äärel. 

Hakkab siis pihta jälle, oligi paar kuud rahulik. Hetkel on lootus Vehol ja MB Goodwill programmil. Esmaspäeval kutsuti pildistama, loodetavasti tuleb siis tehasest roheline tuli. Telefonis oldi vähemasti pigem lootustandvad ja vihjati, et kuna need oleks sellised tasuta töötunnid, siis kaval oleks võimalust kasutada ja uued kaikad panna. Loomulikult kõik õige ja siin on pigem otsustamise koht selles, et kas viia ise hunnik b-sodi või lasta neil siis a-osadega remontida. Loomulikult küsin vastava hinnapakkumise neilt kuid kardan, et tõmbab hapniku kinni see number.

Mida uuemaks, seda sitemaks!
Vasta
#27
Ah Sul on ka mäda. Hoiame siis pöialt, et sel isendil GoodWill toimiks.

Minu oma olla juba liiga vana selleks. Crybaby

Sellega peab paraku nõustuma, et uuemad võivad olla küll ohutumad ja ökonoomsemad (eriti jõudlust arvestades), aga Mercedes-Benz pehmus ja omapära on iga järgmise mudeliga hajumas.
Vasta
#28
Lahenes mulle soodsalt, uus sillatala ja töö tasuta, minupoolt uued silladetailid. Tegelikult oli vaja vahetada ees ka rooliots, ning üks väike kronstein tagasilla juures on ka uus pandud. Need kulud ka minusse ei puutunud. Tuleb olla tänulik ja kiiduavaldused esitada siin kus vaja, ehk siis kiitus Tartu Veho.

Tegevused aga jätkuvad, juba oli vaja ette vasakule uut ABS andurit ning tundub, et ka parempoolne tagumine õhkpadi hakkab otsa saama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 9 1,558 18-03-2025, 12:34 PM
Viimane postitus: Laur
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 153 65,220 14-01-2025, 11:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 27,399 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 7,248 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,571 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 176,311 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,130 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,682 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  MB W212 350CDI 4Matic 2010 kaur112 22 26,883 11-06-2021, 04:02 PM
Viimane postitus: kaur112
  MB x164 GL350 4MATIC '11 - soo soo 11 13,240 04-07-2019, 09:54 AM
Viimane postitus: Eero_S



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne