Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S210 Avantgarde --> Elagance vedrustus
#1
Autoks 1997 prefl S210 e420 Avantgarde ning vanusest tingituna vajab ilmselt peagi mõningate vedrustuskomponentide vahetust.
Vanake on terve elu veetund saksa siledatel teedel ja nüüd tänavu siin esmakordeslt suvitades hakkasid of course kondid valutama.
Kuna saada oleks ka pikemaid vedrusid ja amorte, siis on pehmema sõidu nimel nende kasutuselevõtt ahvatlev.
Küsimuse all on aga allolevad tagumised õliamordid (universaal) ja nende sobivus kui teha nn. mudelivahetus vedrustusele.
Hetkel lekkeid pole ja paunad tundub ka et veel kestavad.

Et siis kas kaalu jälgiv taguots tuleks ka kuidagi üle vaadata/timmida/midagi vahetada?

Igasugune info ja näpunäited welcome..!

DW
Vasta
#2
Avantgard on minu arust piisavalt pehme võrreldes bemmi M paketiga või sama ajastu volvo V70-ga. Pehmema vedrustusega hakkab sul kurvis rohkem läbi ka vajuma. Kunagi poolkogemata proovitud värk. Kuu aega kannatasin ja siis läksid õiged asjad alla. Ja kui vahetad, siis kindlasti ainult sachs.
Vasta
#3
Kas Sachs peab kauem vastu või on seal veel midagi erilist?
Vasta
#4
Kuidas kellelegi meeldib sõita, minu arust täitsa OK ettevõtmine.

Sai sarnane asi tehtud küll facelift mudelil, aga piisas esimeste vedrude-amortide vahetusest. Lisaks võid vahetada esivedrude peale käivad kummipadjad kõige paksemate vastu,  saad kõrgema kliirensi. Samas kummipadjad vedrustuse käiku ei muuda ja seega pole hädavajalik vahetus.

Taga pole midagi vaja vahetada, ainult nivooregulaatorist pead tagaotsa kõrgemaks reguleerima. Taga kannab paunade peal ning seal minu arust ei olnud amortidel vahet, kas on tava- või sportvedrustuse omad.
Vasta
#5
Tänud kogemuste jagamise eest.
Kuna väga piiri peal sõita ei plaani ja rohkem cruiser hobikas, siis arvan et teen selle pikendusega proovi.
Vaatame kuis tagumik käitub ja kas sinna on ka pikemat vedru vaja.
See Sachs näib mõistlik valik seal kusagil Bilsteini ja KYBi vahel nii hinnas kui kestvuses...
Vasta
#6
KYB küll näitab kataloogis, et tal on avantgardile amorti pqkkuda kuid reaalsuses see sinna ei sobi õigesti. Ja mulle jookseb endiselt error sisse kui keegi ütleb, et s210 avantgard on liiga jäik.
Vasta
#7
Ei oska arvata, kuskohast su errorid tulevad aga pole sõnagagi maininud, et ta jäik on.
Soov oleks pehmemaks ja Elegance seda ilmselt peaks olema.

Tegelikult täna oleks soov eeskätt kõrgemaks, parklad, estakaadid, lamavad jne linnas peatab hoogu liig tihti liiga palju.
Arvan, et sellise sõidustiili jaoks on bemmid ja porged, täpsemad instrumendid sõitmiseks, mis aga nõuavad palju süvenemist auto juhtimisse.
Vasta
#8
(23-10-2022, 05:52 PM)dinowalk Kirjutas: Ei oska arvata, kuskohast su errorid tulevad aga pole sõnagagi maininud, et ta jäik on.
Soov oleks pehmemaks ja Elegance seda ilmselt peaks olema.
...

Avantgarde ja ja Elegance vahe on selgelt tunnetatavalt Elegance kasuks tavaliikluses. Just sissevedrutamise osas annab Elegance palju andeks meie "teedele". Et ta selle käigus veidi rohkem kõikuma hakkab, on ostetud omadus.

Mina viskasin kunagi kohe ostes Avantgarde vedrud riiulisse ja Elegance omad alla - sai palju mersulikum.

Esivedrud ja amordid tuleb vahetada, taga on sama kõigil. Mõistlikum oleks taga esimese asjana mitte hüdrorõhku tõsta (seda varda kruttimine teeb), vaid panna vedrude alla paksemad padjad.

Kõrgem rõhk teeb amortisaatori udupeene grammi võrra jäigemaks ja lühendab rõhuaku eluiga. Möönan, et vahe on ilmselt mõõtmatult väike, aga põhimõtteliselt olemasSmile

Koodid:
Esivedrudele
210 321 01 84 - #1
210 321 02 84 - #2
210 321 03 84 - #3
210 321 04 84 - #4
210 321 05 84 - #5

Tagavedrudele
210 325 01 84 - #1
210 325 02 84 - #2
210 325 03 84 - #3
210 325 04 84 - #4

Varastatud siit: https://mbworld.org/forums/e-class-w124/...mbers.html
Vasta
#9
Esivedrud ja amordid tuleb vahetada, taga on sama kõigil. Mõistlikum oleks taga esimese asjana mitte hüdrorõhku tõsta (seda varda kruttimine teeb)
[/quote]

Seda on küll väga hea teada kui tegemiseks läheb. Tänud!

See vedrupatjade link on huvitav. Väidavad, et värvitäpid (markeering) originaalvedrul tähistab tema tegelikku sobivust (väikesed erinevused mõõdus) mille alusel valitakse sobiv padi. Ehk umbes nii nagu võib leida varasematel mudelitel x arvu seibe ukse aasa ja kere vahel. Õiges mõõdus padja #1-5 saaks teada VIN alusel. Seda siis kui võimalikult originaalilähedaseks taastada.

Vahetamisel teise pikkusega nii täpselt seda paika saada ilmselt ei õnnestu. Katse/eksitus aga kes viitsib selle vedrukompressoriga nii palju jännata, et neid peale/maha sikutada...
Seda siis esimeste puhul - tagumistega paksemad, sellest sain aimu
Vasta
#10
Siin on tabelid punktide kokku lugemiseks:
Esimesed:
[Pilt: 82698-S210_tabel_1.JPG]
[Pilt: 23688-S210_tabel_2.JPG]
Tagumised:
[Pilt: 65922-S210_tabel_3.JPG]
[Pilt: 48843-S210_tabel_4.JPG]

Minu kogemus on, et arvuta ja vali neid vedrusid palju tahad- B osana saad ikka nii kuidas juhtub Big Grin
Vasta
#11
Mercedese puhul igasugune B vedru ongi saatanast.
Eks sõltub ka, kes mida otsib ja tunnetab, üleval ju püsib ja sõidab....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
(25-10-2022, 11:06 AM)Rolz Kirjutas: Mercedese puhul igasugune B vedru ongi saatanast.
Eks sõltub ka, kes mida otsib ja tunnetab, üleval ju püsib ja sõidab....

Rolzi jutt on õige. Lasin vahetada Silberis 3a tagasi tagumised vedrud täpselt sama värvitriipudega, mis oli originaalis. Peale 50km sõitmist oli auto täpselt samas kõrguses, kus ta peab olema ja siiamaani. (Vana 1 vedru oli katki).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S210 taganivoo magistraalivoolik HotPapa 6 482 22-12-2023, 10:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  S210 tagasilla külgkalle Ott 19 1,576 08-11-2022, 04:53 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W212 tagumie õhk vedrustus Holari 9 4,668 15-12-2019, 08:46 PM
Viimane postitus: Holari
  S210 tagatuled Facelift vs Prefacelift sobivad omavahel? Mike22 1 1,938 26-03-2019, 01:33 PM
Viimane postitus: erkilo
  w210 AMG seeliku sobivus FL s210-le taavis1 0 1,746 25-02-2018, 10:45 AM
Viimane postitus: taavis1
  Mb s210 voolu jama Alan87 7 4,810 17-02-2018, 10:22 PM
Viimane postitus: Heinar
  mb s210 avantgarde vedrustus. Alan87 3 2,464 20-11-2017, 09:43 AM
Viimane postitus: Alan87
  S210 viga EPC MB W210 1 2,713 09-08-2017, 06:24 PM
Viimane postitus: stihl
  S210 pidurituli MB W210 1 2,415 18-07-2017, 09:52 AM
Viimane postitus: taavis1
  s210 täpilised akende iluliistud taavis1 0 1,596 05-07-2017, 02:53 PM
Viimane postitus: taavis1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne