Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w168 saaga jätkub
#21
(15-04-2021, 08:37 AM)v6sa Kirjutas: Seda on hea teada, tänan.

Mul nii väikesi mootoreid võtta poleSad

Temperatuurianduri teema võib olla küll. Sel on neid tavapäraselt kaks? Üks kelladele ja teine süsteemile?

Temperatuuri kella w168-l ei olegi. Kui väga kuumaks läheb, hakkab piiksuma ja mingit lampi vilgutama. Minuteada ainuke jahutusvedeliku temp. andur on termostaadi juures. Kehvasti küll, aga vähemalt on näha umbes pidurivõimendi kandist ilma mootorit maha võtmata.

Sisse imetava õhu anduriga on veel parem. See on koos õhulugejaga otse aju külge tinutatud
Vasta
#22
Eusa_drool Eusa_drool Eusa_drool Tulevad ka A klassi ajad meelde
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#23
(15-04-2021, 07:32 AM)metsamees Kirjutas: A140, peal on suht väike aku ja seegi mitte just esimeses nooruses. Käivitamisel jääb aku klemmidele 9,7V ja pole kunagi käivitamisega probleeme olnud.

Ma leidsin nüüd oma lugemisoskuse üles ja vaatasin veel korra KOGU teema üle. Eelmistel kordadel õnnestus see pisiasi lugemata jätta, et viga ainult külma mootoriga esineb. Kuidagi väga tuttavaks muutus nüüd see teema.
Tekkis üks tagasihoidlik küsimus: Kas külmalt käivitades sumpa otsast hirmsat bensiinihaisu ka tuleb?
Toorkord, kui mina selle hädaga maadlesin, jõudsime niikaugele, et külma mootoriga näitas diagnostika jahutusvedeliku temperatuuriks -40 kraadi ja aju keeras segu nii rikkaks, et bensiin enam põleda ei suutnud.
Peale hakkas see jama tasapisi. Umbes aastake käivitus auto alati teistkordsel katsel, vahet pole, kas esimene kord ainult sekundi murdosaks võtit keerata, või käiata aku peaaegu tühjaks. Esimese korraga mitte kunagi käima ei saanud aga kui võti korraks lahti lasta, siis teisel katsel läks poolest pöördest käima. Mõnda aega oli see stabiilne käivitamisprotseduur, aga ühel hetkel hakkas asi järjest hullemaks minema.

Katsetused hakkasid ka peale bensiinifiltrist, bensiinipumbast, nukkvõlli ja väntvõlli anduritest, lambda juhtme lahti võtmisest ja vist jõudsin isegi õhulugeja ära vahetada (kuradi peenike töö sellel autol. Laboris laua taga põhimõtteliselt)
Kui ükskord vee temp. andurini jõudsime, otsustas omanik, et installib hoopis elektrilise jahutusvedeliku kütte ja ausaltöeldes hetkel sõidabki see auto nii, et hommikul käib veerand tunniks vooluvõrku.

Isand arcarile muidugi soovitaks uue temp. anduri hankida ja esialgu kasvõi ainult pistiku uue anduri külge pista. Pole isegi vaja vett välja lasta ja näeb ära, kas midagi muutub.

Ah jaa, Kui peaks selguma kõige hullem, et ikkagi on häda õhulugejas, siis ainuke PÄRIS remont on oma auto aju ümberehitamisele saata. Romulast teine aju ja sealtküljest õhulugeja võtta on selline poolik loterii. Saadan natuke lugemist pikkadeks õhtuteks: http://aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm

Mina tänan ,lähen keeran kohe mõõdikud külge ,vaatab mis temp andur näitab,bensiini lõhna pole käiamisel tundnud.Õnneks ÕK d ei kurda,seda korduvalt kontrollitud.see kuram onju koos ajuga.Tänud igatahes,lähen tegelen,ehk saab asja.Samas see temp andur ju ei puutu kuidagi kokku kütuse rõhuga ??? Eile sai see loom katse tehtud,et tagasivool näpparitega kinni,oss taha.Kütuse surve oli algselt 2.4 siis venitas kuidagi 2.8 peale ja siis läks juba käima. Järsku Gaasi andes tõmbab hetkeks surve isegi alla 3 ja siis püsib 3.0-.3.2 peal(spec näitab 3.4-3.8 ehk sinnani isegi ei jõua,krra vist käis 3,5 pal aga seda vaid hetkeks).Eile suutsime ikkagi vist ära tõestada,et pump on lahja,magneti marelli on hetkel küljes,täna tuuakse bosch.Seda juhtub küll harva ,et kaks pumpa sama veaga aga tundub,et seekord on sedasi(loodan vähemalt )Õnneks läheb pump garantii korras tagasi.Hoian siis arengutega kursis.Ma loodan,et saab lõpuks käima selle junni Smile
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#24
Ptüi Ptüi Ptüi ,tundub,et pumba vahetus mõjus,magneti marelli läheb ekspertiisi igatahes.Boschi pumbaga oli surve paugust 3,9bar-i.
Naljakas lugu igatahes, marelli pumbal olid pöörded ilusasti 7000 peal aga vat üle 3.1bari välja pumbata ei suutnud.Ma väga loodan,et case closed. Vaatame,eile läks auto juba renti eks ma täna siis kuulen kuidas hommikul käivitus. Smile Tänud kõigile kes kaasa aitasid mõelda.
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#25
Nii muuseas küsin, kas selliseid keegi rendile ka võtab ja kui siis mis sellise eest ollakse nõus maksma?
Kurjajuur
Vasta
#26
Kas Andro tegeles sinu autoga?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#27
Nonii,tõehetk saabus hommikul,endiselt kala küljes aga oluliselt valutum.Nüüd käivitub teise korraga.Saaga jätkub.
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#28
(18-04-2021, 12:04 PM)meego Kirjutas: Kas Andro tegeles sinu autoga?

Jep Andro jah
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#29
(18-04-2021, 10:18 AM)Randar Kirjutas: Nii muuseas küsin, kas selliseid keegi rendile ka võtab ja kui siis mis sellise eest ollakse nõus maksma?

10€ päev,lähevad nagu soojad saiad Smile
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#30
(11-04-2021, 08:57 AM)arcar Kirjutas:
(10-04-2021, 11:32 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Põnev teema. Olen vaid lugenud, et seda on mõnikord ka  kütusefilter põhjustanud, aga ilmselgelt oled sedagi juba vahetanud. Jälgin huviga.

https://www.elchfans.de/threads/kaltstar...140.52365/

Just,küttefilter oligi esimene asi mis sai vahetatud,tänaseks olen 3 erinevat proovinud.Saaga jatkub

Mis firma kütusefiltrit proovisite? Nt. BMW bensukatel sama süsteem, filter reguleerib survet. Töötavad ainult Knehct, Mann ja originaal. Teiste firma filtritega sama, pikk käivitus.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#31
(18-04-2021, 03:12 PM)meego Kirjutas:
(11-04-2021, 08:57 AM)arcar Kirjutas:
(10-04-2021, 11:32 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Põnev teema. Olen vaid lugenud, et seda on mõnikord ka  kütusefilter põhjustanud, aga ilmselgelt oled sedagi juba vahetanud. Jälgin huviga.

https://www.elchfans.de/threads/kaltstar...140.52365/

Just,küttefilter oligi esimene asi mis sai vahetatud,tänaseks olen 3 erinevat proovinud.Saaga jatkub

Mis firma kütusefiltrit proovisite? Nt. BMW bensukatel sama süsteem, filter reguleerib survet. Töötavad ainult Knehct, Mann ja originaal. Teiste firma filtritega sama, pikk käivitus.

Mann küljes hetkel.Kahjuks lükkub saaga 3 nädala võrra edasi,sest auto läks renti Smile  Uurime edasi kui tagasi tuleb
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  A190 w168 1.9 92kw 2001a aju ülekirjutamine Ranel3 0 423 27-10-2022, 07:58 PM
Viimane postitus: Ranel3
  A140/60 kw W168 Kojameeste anomaalia madka007 1 676 06-02-2022, 06:10 PM
Viimane postitus: v6sa
  A170 CDI (W168) ei käivitu benzest 8 16,774 13-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: villimar
  W168 A190 2001 a otsin kasutatud roolivõimu. aeg 0 6,594 18-07-2016, 12:44 AM
Viimane postitus: aeg
  w168 rool keerab tagasi. törr 1 7,117 24-06-2016, 05:23 PM
Viimane postitus: törr
  W168 omanikud ETTEVAATUST esituledega Hasso 3 9,695 17-12-2015, 12:19 AM
Viimane postitus: nostromo
  w168 kesklukule kaugjuhtimispult. vilts 1 5,327 25-10-2015, 06:49 PM
Viimane postitus: vilts
Exclamation bensiini mootoriga w168 vigane õhuandur, õhulugeja. Mrko 6 11,879 18-11-2013, 01:51 PM
Viimane postitus: virgo
  w168 170cdi webasto thalenfrei 0 3,634 15-03-2013, 10:00 PM
Viimane postitus: thalenfrei
  W168 160 automaatkast Taavip 2 4,636 21-01-2013, 10:17 AM
Viimane postitus: Taavip



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne