15-03-2013, 10:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2013, 10:01 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
niisiis webasto juhtpistiku kolmandale klemmile + peale ja kütab. Akukastist saab tsirkulatsioonipumba juhtme kätte (lilla/must), sinna relee vahele ja ahju juhtotsaga kokku. Neile siis korraga toide peale ja ongi auto mootor paarikümne minutiga soe. Tsirkulatsioonipump peab tingimata koos ahjuga töötama, muidu põleb ahi maha. Kui käima paned puhub salongivent loetud minutitega terve auto soojaks. Salongivendi takistiplokki mineva punane/valge juhe tuleb ära releestada siis saab esimese kiiruse peal vendi ka tööle.
Mina juhin seda gsm robotiga. Piisab ainult kõnest auto numbrile ja kütabki soovitud aja.
Ahju pistikusse läheb selline klemm, mida paljud saksa autod kasutavad, seda saab autoeksperdist, lammutusest või veel kusagilt kolmandast kohast.
Kui keegi ei tea siis osadel diislitel, millel elektriakna nuppude taga veel üks imelik soojuslainetega nupp, on umbes juhi istme all webasto. See kütab kui välistemperatuur on alla 8 kraadi ja jahutusvedelik temp vist alla 80 kraadi. Nupust saad ta välja lülitada et ise ei kütaks automaatselt.
Mina juhin seda gsm robotiga. Piisab ainult kõnest auto numbrile ja kütabki soovitud aja.
Ahju pistikusse läheb selline klemm, mida paljud saksa autod kasutavad, seda saab autoeksperdist, lammutusest või veel kusagilt kolmandast kohast.
Kui keegi ei tea siis osadel diislitel, millel elektriakna nuppude taga veel üks imelik soojuslainetega nupp, on umbes juhi istme all webasto. See kütab kui välistemperatuur on alla 8 kraadi ja jahutusvedelik temp vist alla 80 kraadi. Nupust saad ta välja lülitada et ise ei kütaks automaatselt.