Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w168 saaga jätkub
#1
Äkki keegi on kokku puutunud antud jandiga,Lesvenis käidud,enda diagnostik on lõuga tõmmanud ca kuu aega ja kõik tulutult.
Probleemi juurde : 190 bensakas a klass,Hommikul üritad käima keerata aga ei tuhkagi ketrab ja ketrab ja lubab ja ketrab,lõpuks peale 5-6 tsüklit viskab käima nagu keegi oleks juhtme kokku pannud.Kogu selle saaga käigus on vahetatud hulgaliselt erinevaid juppe.Nüüd on jõutud lõpuks sinna punkti,et auto käivitub ideaalselt kui laadijat peal hoida ja pinge on ca 13,6v. Käima ei lähe ilmselt sellepärast,et pump ei jõua lüüa rohkem kui 2,4bari. Nagu pump saavutab 2,6-2,7 bar nii hüppab käima.Laadija taga probleem puudub, Kõik massid ja plussid on kontrollitud,kõik liinid läbi helistatud jne.Käima hüpates ,kui genekas taha tuleb tõuseb surve 3,1b peale. Eile sai veel arutatud Lesvenist Reinuga ja ka see viimane katse läbitud ,et äkki kork umbes...aga ei muhvigi.Küsin,et äkki on keegi sarnase probleemiga lõuga tõmmanud ja annaks mingi vihje,sest endal on kõik mõtted otsas,ainuke mõte mis on jäänud,et pressi alla Smile 
PS.põhimõtteliselt kõik sõlmed on läbi/üle käidud !  Ahajah,kui mootor soe läheb poolest pöördest ,ehk kui käima oled saanud siis järgmine käivitus on imelihtne.
Sai vist veits segane seletus aga kes probleemiga kokku puutunud ilmselt hammustab jutust läbi Smile Väljamaa foorumites on antud probleemid jäänudki foorumi jutu tasemele ja pole veel leidnud ,et keegi oleks lahenduse leidnud Sad
www.arcar.eu
Vito 639 aut.(rentida)
Sprinter 906 aut. 5 magamiskohta.(rentida)
Viano 639 aut. 8kohta (rentida)
S 320 (rentida)
C 203 (rentida)
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#2
On segane jah.

Pump on uus? Pumba klemmidel on aku pinge olemas?

Kütusevõttur on puhastatud?

Palju sel PEAB töörõhk olema?
Vasta
#3
(10-04-2021, 03:03 PM)v6sa Kirjutas: On segane jah.

Pump on uus? Pumba klemmidel on aku pinge olemas?

Kütusevõttur on puhastatud?

Palju sel PEAB töörõhk olema?

Jah nagu kirjutasin,enamus asju uued(ka pump) ja mitte alvadist Smile Pumba klemmidel voolukadu ca 0,1v ehk olematu.Kütusevõtturit kui sellist seal minu teada pole,pump imeb vilinal otse paagist.Kuu ajaga on seal kõik asjad tehtud ja üle kontrollitud aga see mida pole on küttesurve käivitamisel,kui käima läheb ja genekas hakkab voolu tootma tõuseb ka pumba surve.Töösurvet pakub alates 3 barist 3.6 oli vist see nr millega peaks töötama ,käima hüppab juba 2.6 peal.Hetkel siis töötava mootoriga 3.1bari. Ehk probleem on just ennem käima minemist. 
Naljaks on just see,et kui hoiad laadijat peal siis käivitub paugust.laadija laksab sinna on 13.6v. Aku on ka uus ja ketramise ajal on pinge 10.5v ehk aku on täiesti toimiv.
Ennustada üldiselt klaaskuuli pealt enam pole midagi,samuti on kõik mõtted otsas ,sellepärast siia kribasin ,et ÄKKI näkkab ja keegi on sarnase probleemiga mõnda isendit üritanud elustada.
PS.ka surved on mõõdetus silkudes,ajastus ja pihustus ja süüde toimib ideaalselt ehk pihustite voolavus on ossiga mõõtes kõikidel pihustitel ühesugune.Pihustid on ainsad mis veel maas pole käinud  ja mis nad reaalselt teevad ei tea aga sel pole pointi isegi kuna  kui käima hüppab siis töötab ideaalselt.Käis Lesvenis ja olen peale seda ka konsulteerinud Reinuga aga ei muhhvigi . määdzik lühidalt.Autole sai ossi 6 erinevat kanalit kõlge poogitud erinevate anduritele/pihustitele  jne jne jne.
Kui keegi suudaks mingi suunagi anda ,et kuhu poole vaadata oleks jumala tänulik.On küll vana aga väga heas korras isend va see mootori jebi.5-6 käivitus tsükliga läheb käima aga see tapab lõpuks starteri ahjah,starteri pöörded sai ka mõõdetud ja need ka normis.
www.arcar.eu
Vito 639 aut.(rentida)
Sprinter 906 aut. 5 magamiskohta.(rentida)
Viano 639 aut. 8kohta (rentida)
S 320 (rentida)
C 203 (rentida)
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#4
Põnev teema. Olen vaid lugenud, et seda on mõnikord ka  kütusefilter põhjustanud, aga ilmselgelt oled sedagi juba vahetanud. Jälgin huviga.

https://www.elchfans.de/threads/kaltstar...140.52365/
Vasta
#5
(10-04-2021, 11:32 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Põnev teema. Olen vaid lugenud, et seda on mõnikord ka  kütusefilter põhjustanud, aga ilmselgelt oled sedagi juba vahetanud. Jälgin huviga.

https://www.elchfans.de/threads/kaltstar...140.52365/

Just,küttefilter oligi esimene asi mis sai vahetatud,tänaseks olen 3 erinevat proovinud.Saaga jatkub
www.arcar.eu
Vito 639 aut.(rentida)
Sprinter 906 aut. 5 magamiskohta.(rentida)
Viano 639 aut. 8kohta (rentida)
S 320 (rentida)
C 203 (rentida)
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#6
Palju on pinge pumba klemmidel käivitamise ajal?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#7
Tere

Ma ei tea palju sa seda autot oled lammutanud aga mul oli sarnane jama(E350), et auto käivitus alles teise käivitusega.

Esimese käias alati lõpuni( ei lubanud ka, et läheb käima) ja teist korda käivitades läks paugust.

Ise jagu ei saanud, viisin Jaanise juurde Rakveres ja tuli välja, et õhu tembi ja kütuse surve anduri pistikud olid vahetuses
(ainukesed lähestikku asuvad pistikud sarnase kujuga)

Nagu ikka, enne kui viisin siis jebisin 2 nädalat.

Ehk tasub lasta üle vaadata elektrikul.


Kaido
Vasta
#8
W210-ga otsiti ka viga, aku tühjenes ja täislaetud akuga ei tahtnud ka käima minna. Käivitusabiga läks alati. 1 aasta ja 2 uut akut, lõpetas starter töö. Olevat olnud lühises, mis põhjustas aku tühjenemist ja käivitusprobleeme.
Vasta
#9
(10-04-2021, 07:23 PM)arcar Kirjutas: Jah nagu kirjutasin,enamus asju uued(ka pump) ja mitte alvadist Smile Pumba klemmidel voolukadu ca 0,1v ehk olematu. Kütusevõtturit kui sellist seal minu teada pole,pump imeb vilinal otse paagist.Kuu ajaga on seal kõik asjad tehtud ja üle kontrollitud aga see mida pole on küttesurve käivitamisel,kui käima läheb ja genekas hakkab voolu tootma tõuseb ka pumba surve.Töösurvet pakub alates 3 barist 3.6 oli vist see nr millega peaks töötama ,käima hüppab juba 2.6 peal.Hetkel siis töötava mootoriga 3.1bari. Ehk probleem on just ennem käima minemist. 
...

Miski siin nüüd ei klapi.

KUI pumba klemmidel on akupinge 12+V, siis peab pump andma rõhu. Kui ei anna, on pump vigane.

Samas saab hüdrosüsteemi rõhk tekkida alles siis, kui pumba tootlikkus ületab süsteemi läbilaskevõime. Mis hoiab sellel kütuserõhku? Elektromagnetklapp või kalibreeritud ava?

Pump käib ju pidevalt, seda sisse-välja ometi ei lõksita?

Kui süsteemi töörõhk on 3,6 bar, siis tihedas süsteemis 12+V pealt  vaid haledad 3,1 bar andev uus pump on peet.
Vasta
#10
(12-04-2021, 11:22 AM)v6sa Kirjutas:
(10-04-2021, 07:23 PM)arcar Kirjutas: Jah nagu kirjutasin,enamus asju uued(ka pump) ja mitte alvadist Smile Pumba klemmidel voolukadu ca 0,1v ehk olematu. Kütusevõtturit kui sellist seal minu teada pole,pump imeb vilinal otse paagist.Kuu ajaga on seal kõik asjad tehtud ja üle kontrollitud aga see mida pole on küttesurve käivitamisel,kui käima läheb ja genekas hakkab voolu tootma tõuseb ka pumba surve.Töösurvet pakub alates 3 barist 3.6 oli vist see nr millega peaks töötama ,käima hüppab juba 2.6 peal.Hetkel siis töötava mootoriga 3.1bari. Ehk probleem on just ennem käima minemist. 
...

Miski siin nüüd ei klapi.

KUI pumba klemmidel on akupinge 12+V, siis peab pump andma rõhu. Kui ei anna, on pump vigane.

Samas saab hüdrosüsteemi rõhk tekkida alles siis, kui pumba tootlikkus ületab süsteemi läbilaskevõime. Mis hoiab sellel kütuserõhku? Elektromagnetklapp või kalibreeritud ava?

Pump käib ju pidevalt, seda sisse-välja ometi ei lõksita?

Kui süsteemi töörõhk on 3,6 bar, siis tihedas süsteemis 12+V pealt  vaid haledad 3,1 bar andev uus pump on peet.
No see kahtlus om,et peab ilmselt vee ühe pumba soetama aga samas kui käima hüppab ja kui täkku annad siis ju läheb käima,kui pump oleks peetis siis oleks seda koguaeg.Täna näiteks käivitus kolmandast süütest,lõpuni ei lase kunagi tsüklit käiata kuna siis kütte rõhk hakkab hoopis kukkuma kui pikalt käiad.Ja kui käima on korra hüpanud siis hiljem käivitub poolest pöördest.See ongi arusaamatu anomaalia.Ainult hommikul esimene käivitus on payn in the ass,hiljem kogu päeva käivitub kenasti.Homme katsetan ja panen ühesuuna klapi voolikule vahele ,siis peaks surve jõuga peal olema pihustite poole peal,saab aimu kus poolt see surve maha jookseb,kui jookseb.See klapp on hetkel kõige odavam lahendus .Surve klapp asub sel isendil ju filtri sees ja nendega on hulgaliselt probleeme olnud,olen 3 eri tootjat juba katsetanud,silberist pole veel ostmas käinud aga Balti auto valikust olen kolm erinevat ostnud. 
www.arcar.eu
Vito 639 aut.(rentida)
Sprinter 906 aut. 5 magamiskohta.(rentida)
Viano 639 aut. 8kohta (rentida)
S 320 (rentida)
C 203 (rentida)
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#11
(11-04-2021, 09:49 PM)kaido Kirjutas: Tere

Ma ei tea palju sa seda autot oled lammutanud aga mul oli sarnane jama(E350), et auto käivitus alles teise käivitusega.

Esimese käias alati lõpuni( ei lubanud ka, et läheb käima) ja teist korda käivitades läks paugust.

Ise jagu ei saanud, viisin Jaanise juurde Rakveres ja tuli välja, et õhu tembi ja kütuse surve anduri pistikud olid vahetuses
(ainukesed lähestikku asuvad pistikud sarnase kujuga)

Nagu ikka, enne kui viisin siis jebisin 2 nädalat.

Ehk tasub lasta üle vaadata elektrikul.


Kaido
Ni saladuskatte all võin öelda,et olen sellega lesvenis Reinu juures käinud ja mul on selle auto kallal  ilmselt Tallinna üks paremaid elektrikuid kes kogu selle aja on sellega  lõuga tõmmanud,Sellest isendist on ilmselt rohkem räägitud ja arutatud kui delfi artikleid vorpinud Big Grin 
www.arcar.eu
Vito 639 aut.(rentida)
Sprinter 906 aut. 5 magamiskohta.(rentida)
Viano 639 aut. 8kohta (rentida)
S 320 (rentida)
C 203 (rentida)
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#12
(11-04-2021, 07:19 PM)meego Kirjutas: Palju on pinge pumba klemmidel käivitamise ajal?

10,6v oli äkki
www.arcar.eu
Vito 639 aut.(rentida)
Sprinter 906 aut. 5 magamiskohta.(rentida)
Viano 639 aut. 8kohta (rentida)
S 320 (rentida)
C 203 (rentida)
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#13
Palju ON?

Kui äkki oli 10 V, siis seda on küll vähe.
Vasta
#14
Alla 3 barise rõhuga see mootor korralikult käima ei pea.
Esimese liigutusena kahtlustaks mina kütusefiltrit, täpsemalt selle rõhu hoidmise osa. Nendega on korduvalt probleeme olnud. 
Katse nr. 1. Näpitsatega tagasivoolu toru kinni pigistada käivitamise ajaks. Kui see asja ei muuda, vaja edasi uurida.

Järgmiseks vahetaks omavahel ära tagaklaasi soojenduse ja bensiinipumba releed.
Edasi uuriks pingelangusid, eriti just massijuhtmel.

 Kui see ka asja ei muuda tooks mõne doonori pealt kogu bensiinipaagi koos pumbaga. Neid vanu A klassi juppe jagatakse juba täitsa mõistliku raha eest.

Üheks viimastest kahtlusalustest on rauast torujupp filtri ja kütuselati vahel. Tavaliselt on nad küll ainult pealtpoolt hullult roostes, aga on ka väike võimalus, et see eksemplar on seestpoolt ära ummistanud.
Ah jaa, vaikselt hakkab meenuma, et hea tahtmise korral oli kütusepumpa ka võimalik selle valge kopsiku sisse nii panna, et alt ots umbes oli.

Eriline mersuguru ma muidugi ei ole ja neid A klasse olen ka omanud ainult 7 tk, aga lõpuks on nad kõik siiski sõitnud. Tõenäolislt küll sellepärast, et targem annab järele.


Edu,
Mart
Vasta
#15
(12-04-2021, 10:45 PM)v6sa Kirjutas: Palju ON?

Kui äkki oli 10 V, siis seda on küll vähe.

(13-04-2021, 12:18 AM)metsamees Kirjutas: Alla 3 barise rõhuga see mootor korralikult käima ei pea.
Esimese liigutusena kahtlustaks mina kütusefiltrit, täpsemalt selle rõhu hoidmise osa. Nendega on korduvalt probleeme olnud. 
Katse nr. 1. Näpitsatega tagasivoolu toru kinni pigistada käivitamise ajaks. Kui see asja ei muuda, vaja edasi uurida.

Järgmiseks vahetaks omavahel ära tagaklaasi soojenduse ja bensiinipumba releed.
Edasi uuriks pingelangusid, eriti just massijuhtmel.

 Kui see ka asja ei muuda tooks mõne doonori pealt kogu bensiinipaagi koos pumbaga. Neid vanu A klassi juppe jagatakse juba täitsa mõistliku raha eest.

Üheks viimastest kahtlusalustest on rauast torujupp filtri ja kütuselati vahel. Tavaliselt on nad küll ainult pealtpoolt hullult roostes, aga on ka väike võimalus, et see eksemplar on seestpoolt ära ummistanud.
Ah jaa, vaikselt hakkab meenuma, et hea tahtmise korral oli  kütusepumpa  ka võimalik selle valge kopsiku sisse nii panna, et alt ots umbes oli.

Eriline mersuguru ma muidugi ei ole ja neid A klasse olen ka omanud ainult 7 tk, aga lõpuks on nad kõik siiski sõitnud. Tõenäolislt küll sellepärast, et targem annab järele.


Edu,
Mart
Ok,katsetan seda tagasivoolu asja,uurin seda toru lugu ,releed,massid ja pinged on kontrollitud, kuu ajaga on seal enamalt jaolt kõik kontrollitud ja kõik on justkui vinks vonks, v6sa selle 10,6v osas ma võisin eksida(ma ise suht võhik elektri alal) aga elektriku jutu põhjal on pined ok.eks ma maadlen edasi.
www.arcar.eu
Vito 639 aut.(rentida)
Sprinter 906 aut. 5 magamiskohta.(rentida)
Viano 639 aut. 8kohta (rentida)
S 320 (rentida)
C 203 (rentida)
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#16
(12-04-2021, 10:45 PM)v6sa Kirjutas: Palju ON?

Kui äkki oli 10 V, siis seda on küll vähe.

Rääkisin elektrikuga,see 10,6v on starteri andmisel kusjuures väga hea tema väitel,kui keegi teab,et pole siis kuulaks mis see olema peab.
www.arcar.eu
Vito 639 aut.(rentida)
Sprinter 906 aut. 5 magamiskohta.(rentida)
Viano 639 aut. 8kohta (rentida)
S 320 (rentida)
C 203 (rentida)
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#17
(14-04-2021, 08:29 PM)arcar Kirjutas:
(12-04-2021, 10:45 PM)v6sa Kirjutas: Palju ON?

Kui äkki oli 10 V, siis seda on küll vähe.

Rääkisin elektrikuga,see 10,6v on starteri andmisel kusjuures väga hea tema väitel,kui keegi teab,et pole siis kuulaks mis see olema peab.

Kui aku klemmidel on sama 10+ V, siis seda on siiski bensukale suti vähe. Mingi suur diisel võib peale hõõgküünlaid ja esimestel ringidel sedapalju kooma tõmmata ka elusa aku.

Aga ma ei vaidle - kui süsteemis rohkem ei ole, siis ei ole. Siiski: kui akulaadija toel saab elu sisse, siis see nagu vihjab väsinud akule.

Värske akuga sama jama?
Vasta
#18
Käisin huvipärast voltmeetriga oma auto juures.
Diisel, A170 W168. Käivitamise ajal ~10,5V aku klemmidel. Käivitub probleemideta.
Homme saan bensukaid ka proovida. hommikul on ligipääs W168 A140 ja W169 A150-le

Annan tulemustest teada,
Mart
Vasta
#19
A140, peal on suht väike aku ja seegi mitte just esimeses nooruses. Käivitamisel jääb aku klemmidele 9,7V ja pole kunagi käivitamisega probleeme olnud.

Ma leidsin nüüd oma lugemisoskuse üles ja vaatasin veel korra KOGU teema üle. Eelmistel kordadel õnnestus see pisiasi lugemata jätta, et viga ainult külma mootoriga esineb. Kuidagi väga tuttavaks muutus nüüd see teema.
Tekkis üks tagasihoidlik küsimus: Kas külmalt käivitades sumpa otsast hirmsat bensiinihaisu ka tuleb?
Toorkord, kui mina selle hädaga maadlesin, jõudsime niikaugele, et külma mootoriga näitas diagnostika jahutusvedeliku temperatuuriks -40 kraadi ja aju keeras segu nii rikkaks, et bensiin enam põleda ei suutnud.
Peale hakkas see jama tasapisi. Umbes aastake käivitus auto alati teistkordsel katsel, vahet pole, kas esimene kord ainult sekundi murdosaks võtit keerata, või käiata aku peaaegu tühjaks. Esimese korraga mitte kunagi käima ei saanud aga kui võti korraks lahti lasta, siis teisel katsel läks poolest pöördest käima. Mõnda aega oli see stabiilne käivitamisprotseduur, aga ühel hetkel hakkas asi järjest hullemaks minema.

Katsetused hakkasid ka peale bensiinifiltrist, bensiinipumbast, nukkvõlli ja väntvõlli anduritest, lambda juhtme lahti võtmisest ja vist jõudsin isegi õhulugeja ära vahetada (kuradi peenike töö sellel autol. Laboris laua taga põhimõtteliselt)
Kui ükskord vee temp. andurini jõudsime, otsustas omanik, et installib hoopis elektrilise jahutusvedeliku kütte ja ausaltöeldes hetkel sõidabki see auto nii, et hommikul käib veerand tunniks vooluvõrku.

Isand arcarile muidugi soovitaks uue temp. anduri hankida ja esialgu kasvõi ainult pistiku uue anduri külge pista. Pole isegi vaja vett välja lasta ja näeb ära, kas midagi muutub.

Ah jaa, Kui peaks selguma kõige hullem, et ikkagi on häda õhulugejas, siis ainuke PÄRIS remont on oma auto aju ümberehitamisele saata. Romulast teine aju ja sealtküljest õhulugeja võtta on selline poolik loterii. Saadan natuke lugemist pikkadeks õhtuteks: http://aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm
Vasta
#20
Seda on hea teada, tänan.

Mul nii väikesi mootoreid võtta poleSad

Temperatuurianduri teema võib olla küll. Sel on neid tavapäraselt kaks? Üks kelladele ja teine süsteemile?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  A170 CDI (W168) ei käivitu benzest 8 14,219 13-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: villimar
  W168 A190 2001 a otsin kasutatud roolivõimu. aeg 0 6,026 18-07-2016, 12:44 AM
Viimane postitus: aeg
  w168 rool keerab tagasi. törr 1 6,439 24-06-2016, 05:23 PM
Viimane postitus: törr
  W168 omanikud ETTEVAATUST esituledega Hasso 3 8,372 17-12-2015, 12:19 AM
Viimane postitus: nostromo
  w168 kesklukule kaugjuhtimispult. vilts 1 4,491 25-10-2015, 06:49 PM
Viimane postitus: vilts
Exclamation bensiini mootoriga w168 vigane õhuandur, õhulugeja. Mrko 6 10,206 18-11-2013, 01:51 PM
Viimane postitus: virgo
  w168 170cdi webasto thalenfrei 0 3,100 15-03-2013, 10:00 PM
Viimane postitus: thalenfrei
  W168 160 automaatkast Taavip 2 3,910 21-01-2013, 10:17 AM
Viimane postitus: Taavip
  MB w168 (A160) salongifilter asub...? kurikala 2 3,816 19-11-2012, 08:58 PM
Viimane postitus: kurikala
  Kas W168 käigukast sobib W414 Vaneo-le?Ka korras ja unustatud. kriipspois 13 8,754 15-10-2012, 08:36 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne