21-06-2016, 08:01 PM
Tere.Probleem selline,et juhtusin naise w168 A170 2002a MB sõitma.Keerates rooli natuke järsemas kurvis,keeras rool iseenesest nõksu tagasi.Seda nii mõlemas suunas.Kodus seistes töötava mootoriga rooli keerates on tunda,et mõlemas suunas tõmbab roolivõimendi rooli tagasi.Tungisin rattad ühekaupa ülesse,tulemus sama.Eemaldasin üleval oleva ratta rooliotsa käändteljelt,ikka sama.Mõlemad otsad korraga ära võetud,siis nõkse ei tundnud.Autol sügisel vahetatud roolilati teo alumine laager(oli pori sisse sattunud ja jooksis kokku).Kevadel sai vahetatud esi amordid,vedrud,amordi tugilaagrid koos patjadega,käidud silla stendis(rool otse,ei uju),uued rehvid.Aku käis samuti maas,peale tagasi ühendamist tehtud rooliasendi galibreerimine(rattad vasakule ja paremale).
Oskab keegi nõu anda,kus võib probleem peituda(el.pump,lati hüdraulika või mehaanika,rooliasendi andur,või mingi muu jama)
Ette tänades,törr.
Oskab keegi nõu anda,kus võib probleem peituda(el.pump,lati hüdraulika või mehaanika,rooliasendi andur,või mingi muu jama)
Ette tänades,törr.