01-06-2016, 09:00 PM
Kuna nn. swirl mootor küpses ära on tekkinud küsimus.
Milline on nende klappide tööpõhimõte, parem kiirendus/ökonoomus või heitgaasid?
Enamjaolt sõidab auto ainult maanteel ja kulu hea jälgida kompu järgi. Huvitav oli see kui mootor oli "limp modes" siis võttis ca 0.5l vähem kui tavaliselt 100le.
Hetkel takisti vahel ja swirl mootor ei tööta.
Hetkel kolm võimalust:
uus mootor ja mõned tihendid, et edasisi lekkeid vältida turbo küljest
välja progeda ja mootor koos klappidega eemaldada
või sõida külma kõhuga edasi takisti vahel(muidugi ei tea mis asendis klapid)
Ise pooldaks esimest varianti, aga tahaks puht huvi pärast nende hingeeluga lähemalt tuttavaks saada.
Terv
Alo
Milline on nende klappide tööpõhimõte, parem kiirendus/ökonoomus või heitgaasid?
Enamjaolt sõidab auto ainult maanteel ja kulu hea jälgida kompu järgi. Huvitav oli see kui mootor oli "limp modes" siis võttis ca 0.5l vähem kui tavaliselt 100le.
Hetkel takisti vahel ja swirl mootor ei tööta.
Hetkel kolm võimalust:
uus mootor ja mõned tihendid, et edasisi lekkeid vältida turbo küljest
välja progeda ja mootor koos klappidega eemaldada
või sõida külma kõhuga edasi takisti vahel(muidugi ei tea mis asendis klapid)
Ise pooldaks esimest varianti, aga tahaks puht huvi pärast nende hingeeluga lähemalt tuttavaks saada.
Terv
Alo