Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: OM642 pihustilati surveandur
#1
Kuna mõned hommikused käivitused pikaks läinud siis kahtlustan, et ööga latt tühjaks vajunud. Sõidust tulles käivitub koheselt ning sama kui seisnud mõni tund.
Küsimus siis kumb latt kontrollib/hoiab survet kui auto ei tööta?
[Pilt: B07105000056.140204.png&hash=a3db93e991c...a6c3d85410]

Kas nr 6 või nr 915, teaks kumb latt vahetusse läheb, siis vähem arutamist?

Ette tänades
Vasta
#2
Selle küsimuse peale vastates ma vahetaks parema ära, sest rõhuandur tundub seal küljes olevat.
Ja üldse, vahetaks kõik asjad seal mootori juures välja. Isegi õhumõõtjad ja keskelektriploki. Romulast leitud junnide vastu.
Mingisse diagnostikasse ma teda ei lükkaks, sest ma ka ei usu sellesse arvutivärki.

.

Vasta
#3
(23-04-2018, 07:46 PM)onu_siim Kirjutas: Vale vastus, r6huandur on k6rvalistujapoolse lati küljes.
R6hk kukub peale seismajätmist alla nii v6i teisiti, niiet lati ja/v6i anduri vahetus praeguses olukorras on rumalus.
Pigem tuleks ennem ikka viga otsida.

Selle arvutvärgi jutu peale ütleks nii palju, et ca 50-60km linnast eemal, elades maal pole STAR-i väga võtta, ainukesed õlekõrred on google ja oma pea.
Üleüldse Tartus ainult Silber või mõnel kodus olemas keda paraku ei tunne.

No rõhk kukub kindlasti maha kui mootor seisma jääb sest pump ei tööta. Auto käitub käivitusel umbes samamoodi nagu peale filtri vahetusest, süüde sees-paagipump lööb-õhumull jookseb torustikus sest mulin on kuulda. Hääle ja käivituse järgi ütleks, et küte alla vajunud, ja mujal ühtegi klappi nagu pole mis üleval hoiaks(kui ainult paagipumbas või CDI pumbas).
Vasta
#4
Ega jah seal kütuse etteande- ja tagasivoolusüsteemis ju muid tihendeid pole peale rõhuregulaatori oma, mis väsida võivadBig Grin
Vasta
#5
See on OK, et rõhk nulli kukub. Peabki kukkuma ka täiesti korras CDI-l. Kui ehkupeale juppe vahetada siis rôhuregulaator oleks esimene asi, kuna need kuluvad. Andurit pole môtet vahetada. Rôhuregulaator asub siis latiotsas, seal kus tagasivoolu torud on. Pakun et sul on tegelikult pump/pihustid väsinud vôi môni leke, näiteks pihustite tagasivoolud. Mul on kasutatud töökorrss juppe, pihustid, pumbad kui vaja...

Vasta
#6
Ma vahetaks kõigepealt kütusetrassi O rõngad-tihendid. Need ajaga väsivad ja lasevad õhu vahele.
Vasta
#7
(23-04-2018, 07:46 PM)onu_siim Kirjutas: Vale vastus, r6huandur on k6rvalistujapoolse lati küljes.

Kõrvalistuja istub sul siis hoopis vasakul we?
Vabandust, aga meil Eestis istub juhi kõrvalistuja paremal.

Aga jah, 1600bari süsteemis mingeid O rõngaid enam pole, sest nad ei kannataks seda rõhku välja.
Pigem kaob rõhk hoopis pihustist, mis on aja ja läbisõiduga lihtsalt vanaks saanud. Ülejäänud asjad ju ei liigu töötamise käigus.

.

Vasta
#8
Hea lugeda, et meeletu iroonia vahele on keegi ka asjale kaasa mõelnud.
Mainiksin ära, et peale auto soetamist oli esimene asi tagasivoolude mõõtmine. O-rõngad said uued tagasivooludele, palju klambreid sai vahetatud, paagist tulevad trassid on kuivad. See anomaalia tuli pmst üleöö iga hommik/õhtu kävitades välja ei löö, täna hommik näiteks käivitus poolest pöördest.
Lati üle/tagasivool asetseb juhipoolsel latil otsas mis ühendatud paaki mineva liini peal, loogiliselt mõeldes võiks arvata, et too andur/klapp laseb süsteemi tühjaks.
Vasta
#9
(24-04-2018, 12:50 PM)onu_siim Kirjutas: K6rvalistuja pool peaks olema kõigile üheselt mõistetav, erinevalt sinu "paremast", millest mina (ja ilmselt nii m6nigi veel) järeldasin, et räägid pildid olevast paremast latist. We?

Viimased 40a kui mina autodega tegelen, on ikka parem-vasak olnud auto sõidusuunas märgitud.
Mis see pilt siia puutub? Sina ja mõnigi siis veel ei tea, mis värk on.
Vasak suund on meie jaoks juhipoolne suund, vaata mingit pilti kuidas tahad....Eusa_dance

.
Vasta
#10
Mul oli V6 kunagi sama teema, et hommikune käivitus pikk. Diagnost näitas samuti natukene madalamat lati survet, kui normaalne oleks.
Ühel päeval aga läks 1 hõõgküünal läbi. Vahetasin ära. Kolme päeva pärast läks veel paar tükki, siis vahetasin juba kõik hõõgküünlad ära. Käivitus läks oluliselt paremaks, aga kaugeltki mitte ideaalseks. Lati surve oli ikka normaalsest madalam. Diagnost ei näidanud hõõgküünalde kohapealt mingeid probleeme. Kuna sisetunne käskis ka hõõgküünalde relee vahetada, siis tegin veel selle lükke ära. Pärast seda käivitus ta minu käes koguaeg hetkest igal hommikul. Lati surve jäigi norm väärtusest koguaeg natukene madalamaks, kuni ühel päeval panin odava Ufi kütusefiltri asemel Mann'i filtri, selle peale läks latisurve kah normi piiridesse.

Selline seik elust enesest.
Vasta
#11
(24-04-2018, 07:06 PM)Black66 Kirjutas: Mul oli V6 kunagi sama teema, et hommikune käivitus pikk. Diagnost näitas samuti natukene madalamat lati survet, kui normaalne oleks.
Ühel päeval aga läks 1 hõõgküünal läbi. Vahetasin ära. Kolme päeva pärast läks veel paar tükki, siis vahetasin juba kõik hõõgküünlad ära. Käivitus läks oluliselt paremaks, aga kaugeltki mitte ideaalseks. Lati surve oli ikka normaalsest madalam. Diagnost ei näidanud hõõgküünalde kohapealt mingeid probleeme. Kuna sisetunne käskis ka hõõgküünalde relee vahetada, siis tegin veel selle lükke ära. Pärast seda käivitus ta minu käes koguaeg hetkest igal hommikul. Lati surve jäigi norm väärtusest koguaeg natukene madalamaks, kuni ühel päeval panin odava Ufi kütusefiltri asemel Mann'i filtri, selle peale läks latisurve kah normi piiridesse.

Selline seik elust enesest.

Tänud info eest. Korra hakkasin mõtlema selle küünalde asja peale alguses aga üks hommik on -3 ja teine hommik +10 aga ketrab ühtemoodi pikalt, samas kolmas hommik käivitub momentselt.
Esimene käivitusega hommikuti kõhu alt trass muliseb nagu õhk oleks vahel, täpselt samamoodi nagu peale filtri vahetustIcon_rolleyesIcon_rolleyes
Eks nv kontrollin küünlad ära...igaksjuhuksEusa_angel

Vasta
#12
(24-04-2018, 07:55 PM)roodla Kirjutas: ...
Esimene käivitusega hommikuti kõhu alt trass muliseb nagu õhk oleks vahel, täpselt samamoodi nagu peale filtri vahetustIcon_rolleyesIcon_rolleyes
...

Kas neil uuematel padadel KSP võllitihendi kulumisega ei teki segaseid õhuvaevusi?

Sel mootoril ju enam rõhuregulaatorite ei ole, vaid latisurve tekib reguleeritava tootlikkusega pumba toimel.
Vasta
#13
(24-04-2018, 08:22 PM)v6sa Kirjutas:
(24-04-2018, 07:55 PM)roodla Kirjutas: ...
Esimene käivitusega hommikuti kõhu alt trass muliseb nagu õhk oleks vahel, täpselt samamoodi nagu peale filtri vahetustIcon_rolleyesIcon_rolleyes
...

Kas neil uuematel padadel KSP võllitihendi kulumisega ei teki segaseid õhuvaevusi?

Sel mootoril ju enam rõhuregulaatorite ei ole, vaid latisurve tekib reguleeritava tootlikkusega pumba toimel.

Siin pildil ainult nr10. Rohkem sisse ei näe kui lahti ei võtaTear
[Pilt: B07013000024.100623.png&hash=366885d84e4...59fb310aae]
Vasta
#14
(24-04-2018, 08:22 PM)v6sa Kirjutas:
(24-04-2018, 07:55 PM)roodla Kirjutas: ...
Esimene käivitusega hommikuti kõhu alt trass muliseb nagu õhk oleks vahel, täpselt samamoodi nagu peale filtri vahetustIcon_rolleyesIcon_rolleyes
...

Kas neil uuematel padadel KSP võllitihendi kulumisega ei teki segaseid õhuvaevusi?

Sel mootoril ju enam rõhuregulaatorite ei ole, vaid latisurve tekib reguleeritava tootlikkusega pumba toimel.
Lati rôhuregulaator ikka olemas, pumba peal tõesti ka lisaklapp, mis vähendab kütuse etteannet pumbale. Kui pumbaklapi juhe lahti võtta, on etteanne maksimaalne.

Vasta
#15
Nr.6 surveandur ja teine mingi surveregulaatorina kirjas.
Vasta
#16
(24-04-2018, 07:55 PM)roodla Kirjutas:
(24-04-2018, 07:06 PM)Black66 Kirjutas: Mul oli V6 kunagi sama teema, et hommikune käivitus pikk. Diagnost näitas samuti natukene madalamat lati survet, kui normaalne oleks.
Ühel päeval aga läks 1 hõõgküünal läbi. Vahetasin ära. Kolme päeva pärast läks veel paar tükki, siis vahetasin juba kõik hõõgküünlad ära. Käivitus läks oluliselt paremaks, aga kaugeltki mitte ideaalseks. Lati surve oli ikka normaalsest madalam. Diagnost ei näidanud hõõgküünalde kohapealt mingeid probleeme. Kuna sisetunne käskis ka hõõgküünalde relee vahetada, siis tegin veel selle lükke ära. Pärast seda käivitus ta minu käes koguaeg hetkest igal hommikul. Lati surve jäigi norm väärtusest koguaeg natukene madalamaks, kuni ühel päeval panin odava Ufi kütusefiltri asemel Mann'i filtri, selle peale läks latisurve kah normi piiridesse.

Selline seik elust enesest.

Tänud info eest. Korra hakkasin mõtlema selle küünalde asja peale alguses aga üks hommik on -3 ja teine hommik +10 aga ketrab ühtemoodi pikalt, samas kolmas hommik käivitub momentselt.
Esimene käivitusega hommikuti kõhu alt trass muliseb nagu õhk oleks vahel, täpselt samamoodi nagu peale filtri vahetustIcon_rolleyesIcon_rolleyes
Eks nv kontrollin küünlad ära...igaksjuhuksEusa_angel
Ketras mul kah pikalt kuni +15, sealt edasi muutus käiamine järjest lühemaks hommikuse käivituse juures.

Kui lõpuks sain aru, et teema küünaldega seotud, siis aitas muidugi ka see, kui pärast küünlatule kustumist veel 10sek ootasin. Läks kah oluliselt paremini käima.
Vasta
#17
Paneme teema lukku.

Ainuke mees kellel õige kõhutunne oli siis kodanik Black66 kes pakkus küünalde juhtplokki.
Vahetanud ja parandanud ma teda pole aga viga jh puudulikus eelsüütes, juhul kui tervis parem siis võtan ploki lahti ja teen korda.

Lattide ning pihustide töö kallale hetkel ei roniEusa_angel
Vasta
#18
(15-05-2018, 09:52 AM)roodla Kirjutas: Paneme teema lukku.

Ainuke mees kellel õige kõhutunne oli siis kodanik Black66 kes pakkus küünalde juhtplokki.
Vahetanud ja parandanud ma teda pole aga viga jh puudulikus eelsüütes, juhul kui tervis parem siis võtan ploki lahti ja teen korda.
...

Ärme pane veel - Sa pole ju viga kõrvaldanud.

Millest veendumus, et küünalde plokis on viga?
Vasta
#19
3 päeva oli auto sõbra käes laenus ja palusin teistmoodi käivitada(lisa sekundid oodates siis). Auto tagasi sain siis proovisin ka ise kohe keerates peale tule kustumist ning oodates ja vahe on päris suur.
Korralikult goodeldades leidsin neid muresid ohtralt...väga asjalik video https://www.youtube.com/watch?v=GPJCWX_HMYk

Juhul kui ei rahulda see info siis võin õue minna ja naise C320 pealt ploki ümber tõstaEusa_angelEusa_angel
Vasta
#20
Küsimus pole rahuldamises, vaid vea kõrvaldamises.

Sama efekti annavad ka defektsed küünlad.

Kuidas Sa küünlad töökorras olevaks tõdesid? Võtsid maha ja kontrollisid hõõgumist? Või mõõtsid multimeetriga takistust?

Sel on vist 4V küünlad, mida otse akult enam kontrollida ei või?
EDIT: On jah:
https://mbworld.org/forums/e-class-w211/...ssues.html
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Om642 vaakumpump piduritele. jsv 5 468 14-03-2023, 07:36 PM
Viimane postitus: jsv
  Vito 3,0v6 OM642 tõstab ise pöördeid helitehnik 3 685 16-12-2021, 05:07 PM
Viimane postitus: helitehnik
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,147 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  om642 y-toru Sqq 11 3,716 23-04-2021, 05:50 PM
Viimane postitus: TeccccccH
  OM642 karterituulutuse klapp marek 11 5,412 23-07-2020, 12:12 PM
Viimane postitus: marek
  OM642 3.0cdi turborõhud erx000 2 2,397 21-03-2019, 10:59 PM
Viimane postitus: Laur
  OM642 V6 3.0cdi õlifiltri korpuse tihend erx000 13 7,632 18-02-2019, 06:01 PM
Viimane postitus: erx000
  OM642 ketipinguti kuripiiritus 3 4,232 08-02-2018, 05:59 PM
Viimane postitus: kuripiiritus
  Pöörklapid OM642 roodla 6 7,325 19-06-2017, 09:18 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  GL 320 om642 turbo tihend yllaylla 0 2,278 23-04-2017, 01:53 PM
Viimane postitus: yllaylla



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne