Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 250D, 1994, W202 - Stinger
#1
Tere!
5 päeva tagasi sai soetatud endale järgmine Mercedes. Keretüübiks on W202(sedaan), mida liigutab 2,5 vabalthingav diisel. Mootoritüüp on OM605.

Mootor on tal päris ergas, ei puterda, ei suitse. Käima läheb nagu peab. Kuumaks ei lähe. Klõbinad pole.

Kere on tal 2-3 aastat tagasi värvitud(väga halvasti ikka Icon_sad )
Roostet on minimaalselt, põhja all ka enam-vähem vinksvonks.

Sisu on ikka väga nukras seisus. Juhiiste must kui kurat ja katki Sad Teised ka mustad ja määrdunud. Kunagi tulevikus õmbleb sisu ümber.

Lisad: 4x el. akend, el. katuseluuk, el. juhiiste, kliima(süsteem tühi).

Vead: Esimene stabilisaator pooleks, differ vale(1.8 bensuka oma), tagasild suht pehme, kütusetrass lekib, pasun ei tööta.

Kui kellegil on pakkuda 2.5 stabilisaator või differ, siis andke teada Eusa_angel


Vasta
#2
Vaevalt, et sul stabilisaator poolex on. Ju ikka on poolex üx stabilisaatori kinnitustest, need murduvad aja jooxul poolex, kuid ei maxa palju ja neid saab kokku ka keevitada.

Sisu tasub vast mõne varuosadex müüdava või doonorauto pealt ümber tõsta, ümber õmblemine ei tasu end üldiselt rahaliselt ja kvaliteedi poolest ära.

Tagasillas tõenäoliselt tala enda puxid läbi ja ega ülejäänud kaikad, puxidki esimeses nooruses ole. Õnnex on varuosade hinnad päris mõistlikud ja tasub terve sild üle käia.

Keretööd tasub kiiremas korras ära teha või vähemalt rooste ära konserveerida. Aasta jooxul jõuab rooste nii palju edasi areneda, et keretööde hind võib mitmekordistuda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
Ega ma niisama ei kirjutanud et stabilisaatori varras pooleks. Eile ajasin auto tõstuki peale ja vaatasin põhja alla, esimene asi mis silma jäi oligi katkine stabilisaator.

Sisu vist ikkagi õmblen ümber, kuna on juba kogemusi olemas ja saab tasuta materjali Eusa_angel



Vasta
#4
Lisa pilti ka siis. Ma ei ole veel poolex MB stabikat kohanud, täitsa huvitab mismoodi see järgi andnud on. W123-el ja W126-el esineb vist küll katkisi stabikaid, aga neil on ka stabikas teistsuguse ehitusega. W201, W202 ja W124-ja puhul on stabikas ikka üsna tummine tükk ja tavaliselt annavad stabika kinnitused järgi ja stabikal endal pole häda midagi, aga ex aeg ja rooste teevad lõpux vist oma töö.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
c250d võib olla juba torumaterjalist stabikas, mädanevad kummi alt nagu veovõllidki, sein jääb õhukeseks ja pooleks. Olen näinud kuidas stabikas on otsast lõhki roostetanud, nagu lill laiali.
Vasta
#6
Thumbs Up 
Stabika varras ikka täitsa pooleks, varsti teen sellest pildid. Stabikas ongi torumaterjalist, seest tühi.

Pildid leiab siit:
http://www.snap.ee/user/stinger97/album
Vasta
#7
W202 ja sünniaasta 1991?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
(27-12-2015, 11:41 AM)Karl Kirjutas: W202 ja sünniaasta 1991?

Juba parandatud Eusa_angel
Vasta
#9
(26-12-2015, 12:24 PM)Stinger Kirjutas: Stabika varras ikka täitsa pooleks, varsti teen sellest pildid. Stabikas ongi torumaterjalist, seest tühi.

Pildid leiab siit:
http://www.snap.ee/user/stinger97/album

Torumaterjalist stabikas seletab nii mõndagi. Ma arvasin, et W202-l kasutati ka veel täismaterjalist stabikaid nagu W201-l ja W124-jal.

Auto näeb täitsa viisakas välja, aga esiistmed vajaxid jah välja vahetust/renoveerimist.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#10
(29-12-2015, 06:00 PM)Werewolf Kirjutas:
(26-12-2015, 12:24 PM)Stinger Kirjutas: Stabika varras ikka täitsa pooleks, varsti teen sellest pildid. Stabikas ongi torumaterjalist, seest tühi.

Pildid leiab siit:
http://www.snap.ee/user/stinger97/album

Torumaterjalist stabikas seletab nii mõndagi. Ma arvasin, et W202-l kasutati ka veel täismaterjalist stabikaid nagu W201-l ja W124-jal.

Auto näeb täitsa viisakas välja, aga esiistmed vajaxid jah välja vahetust/renoveerimist.


Sisu vahetab mõne aja pärast ära, leidsin musta nahktoa 150 euriga.

Kas kellegil on aimu mis võiks olla 250D diffri ülekande arv? Mingisuguse difri leidsin, aga tahaks enne teada saada ülekande arvu. Diisli väändemoment hakkab bensuka difrit juba lõhkuma Icon_sad
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,211 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,852 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,413 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,214 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,854 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,843 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 493 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,295 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,583 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne