Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
om606 erinevused
#1
Tere

Mis on erinevat, om606 mootoril 100kw ja 130kw?

130kw mootoril on turbo, mida 100kw mootoril ei ole aga mis veel?

Ehk targemad jagavad infot.

kaido
Vasta
#2
Miks arvad, et seal midagi erinevat väga on?

Turbomootorid on reeglina särtsjuhitava pumbaga.

Tegelikkult huvitaks ennastki. tekkis võimalus saada vabalthingeldav pada ja selle turbotamiseks oleks hea mootorite detailierinevusi teada.Eusa_angel
Vasta
#3
Ma nagu kuskilt mäletan, et siin foorumis oli juttu, et muidu on mootor sama, kuid nukkvõllid teised aga enam ma seda väidet ülesse ei ole leidnud.
Vasta
#4
Kindlasti on ka muid pisiasju, mis on erinevad. Nt kolvialused õlipihustid? Osadel on lahendatud läbi kepsu õlikanaliga.

Kontrollida tasuks ka kolvi ja kespu koode. Võimalik, et visuaalselt on samasugused, aga materjal ja töötlus mitte. Ehkki see pole vast probleem stock turbomootori jõu juures.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
STD lehelt info, et pihusti avanemis surved erinevad, N/A 115 bar ja TD 135bar
Vasta
#6
Sisselaske nukkvõll on erinev, N/A-l avanevad klapid 1mm rohkem (turbokal pressitakse õhk naguinii silindrisse ja seal on väiksem klapi käik mõistlik)
Kolvid erinevad (materjal)
Kepsud erinevad (materjal)
Õlipump, õlijahutus on erinevad (mõneti täiesti erinevad lahendused)
N/A puudub nii turbo õlituse väljavõtt kui karterisse tagasilaskmise võimalus (tuleb ise aretada)
N/A pumbal 5.5mm elemendid, turbokal 6.0
Karteripõhjad on erinevad (kinnitus poltide muster oli sama, kuna ka põhjatihend on sama, isegi sama mis 603)
Kui N/A mootoritele paigaldati üldiselt paks plokikaanetihend, siis turbokal metallist (metallist tihendit ei puhu minema nii kergelt, on ka kallim. vist 50 vs. 70€

Pisiasjad:
Väljalaske kolle tihendid (N/A mootoril kaks, turbokal üks tervik tihend)
Väljalaske kolle poldid asuvad erinevalt (nii N/A kui turboka kaanes on tikkpoldi avasid rohkem ja saab ümber tõsta tikkpolte nagu vaja)

Mainimist vajab:
Ka N/A mootoriplokis on vändaanduri asukoht ehk paigaldusvalmidus.
Väidetavalt on 606N/A pump parim, millele suuremad elemendid lisada
Suuresti on tegu OM603-me mootoriplokiga, väntvõllid on samad, silindri diameeter, kolvirõngad, kolvikäik jne. Lihtsalt klappe on rohkem. 606 ja 603 mootoriketid on erinevad (kettide üldpikkused).
Kes mõtleb et tal on 603 turbokas ja jube hea oleks sinna 606-e plokikaan pista, siis peab arvestama et vahetust vajavad ka kolvid (milledes süvendid pihustipesa ja klappide tarvis asuvad erinevalt) ja mootorikett- rohkem probleeme nagu ei näegi.

Üks loll töö, aga EPC-st näpuga järge ajades leiab ühesugused detailid üles küll, kunagi sai kõvasti neid võrreldud.
Vasta
#7
tänud põhjaliku vastuse eest.
Vasta
#8
Lisaks veel niipalju et nende kepsude tugevuse vahe ja õlipihustite on suht oluline kuna 100kw mootor käib kuskil 400hp peal juppideks aga 130kw mootor käib 600+hp peal veel avamata konditsioonis täitsa asjalikult Smile
Vasta
#9
Õlipihustid on nii N/a kui turbokal, kas õlipihustid on veel lisaks erinevad?

On meelde jäänud et turboka kolvides on eraldi õlikanal, õlipihustist suunatakse õlijuga osaliselt sinna kolvi kanalisse, mis lisab kolvile veelgi parema jahutuse??? Ei viitsi neid jooniseid praegu otsima hakata.

Eks 3-400hp rahuldab tegelikult ka juba paljusid huvilisi....
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vana hea om606 ja turbotamine. Miskimingi12 3 918 19-01-2023, 11:15 PM
Viimane postitus: Miskimingi12
  OM606 ja OM605 plokk P6ka 2 1,234 15-12-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: P6ka
  om606 w140 EGR eemaldamine leonK 3 3,295 19-09-2019, 07:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  Om606 mootorist eenupeenu 2 2,651 26-02-2019, 06:31 PM
Viimane postitus: fubuq
  Om606 961 jõud kaob Siim105 8 6,382 05-01-2019, 04:12 PM
Viimane postitus: Siim105
  83kw 3.0d manu kast ja dogleg kasti erinevused mrmikumike 4 3,160 04-06-2017, 10:25 PM
Viimane postitus: mrmikumike
  OM606 turbo pikkvint 17 15,107 20-04-2016, 07:23 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  OM606 Nissan patrolile. Allar 1 30 18,925 03-04-2016, 10:55 AM
Viimane postitus: Allar 1
  Om606.910 alla 2000 pöörde ei tööta fubuq 6 4,838 16-12-2015, 03:57 PM
Viimane postitus: fubuq
  W212-le OM606? td606 2 2,972 18-02-2015, 03:01 PM
Viimane postitus: erx000



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne