Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz 280E 1984 w123 HarryPokker
#61
(05-09-2012, 09:58 PM)HarryPokker Kirjutas: Sai siis ükspäev ette võetud plastikust iluliistude/tihendite vahatamine/uuendamine musta vahaga. Mõned pildid ka siis selle kohta millised olid mõned tihendid pika seismise tõttu enne musta vahaga tegemist.

[Pilt: IMG_0361vaike.jpg]
[Pilt: IMG_0362vaike.jpg]

Ja siis pooleldi vahatatud tihend ning ilma vahata tihendi erinevus:

[Pilt: IMG_0366vaike.jpg]

Järgmisena tuleb ümber ehitada väljalaskesüsteem alates keskmisest pütist, kuna sai uuritud ja puuritud süsteemi ning päris kindlasti ei saa nii suurel mootoril sellisel autol olla keskmisest pütist viimasesse pütti ainult üks sumbuti toru. Peaks olema kaks(Kollektorist tuleb kaks toru keskmisesse pütti). Koos viimase pütiga tuleb seega välja vahetada ja ümber ehitada ka keskmisest pütist viimasesse pütti viiv toru (ühest suurest tuleb teha 2 väikest, nii nagu peab).

Sain ka ühe vihje, et üks Soome firma valmistab siiamaani veluurist mercedeste originaal istmekatteid. Kõikide istmekatete (uute) hind on orienteeruvalt 300 euri.(esimesed+tagumised) Ei ole veel täpselt firma andmeid uurinud, aga mercedese lammutuses töötav inimene teadis rääkida.


Tööd on palju :eusa_angel:

Milleks neid torusid "ymber"ehitada?Mitu tolli on see yks toru ja siis need kaks toru?
Kena auto,ms andmed vin annab?
Vasta
#62
Torud tuleb sellepärast ümber ehitada, et praegu on viimane sumbuti pütt mingi rõve magu auto all, mis ripub ja paistab välja nagu kuskilt kitsekorjusest. Selle mercedese viimane pütt peab olema õhuke, ovaalne ning mitte silma torkama. Sellel mudelil (280E) on originaalis ette nähtud pidevalt 2 toru nii püttidest sisse kui sealt välja ja nii kuni lõpuni välja. Viimasest pütist välja, auto taha, peab tulema 2 sirget sumpa otsa kerge kaarega alla, nii, et nad silma ei riiva.

Kui saan nüüd selle 280E originaal püti kätte, siis tulevad ka sinna sumpa otstesse kindlasti ka 2 nikkel otsa. Mitte väga karjuvat, aga soliidset. Hetkel mõtlen, et kust saaks originaalsumpapüti. Kas tellida tutikas 100 euri eest või otsida veel kellegi kasutatud.

Sa küsid, et miks hakata ümber ehitama neid? Ütlen sellepeale nii: Kui teha, siis teha korralikult ja nii, et oleks endal ka ilus vaadata. Lisaks sellele, kui sellel autol peab olema all 2 toru, siis võiks seal alla ka ju 2 toru, et oleks nii, nagu peab.


Vin koodiga ei ole ma siiamaani selgust saanud. Näidikuplokk keskkonsoolis viitab sellele, et auto on 80-81 aasta oma. Passis on kirjas auto aastaks aga 84. Kui oleks mingi eripära mingi aasta mudelitel, siis saaks ehk aimu mõne muu originaaltüki järgi auto küljes, et mis aasta oma siis enamus autot on Ninja

Vin kood autopassis ei klapi VIN koodiga radiaatori peal oleval raual.

Üks kodanik siit foorumist juba uuris passis olevat vin koodi ning see annab küll 280E , aga täpsemaid andmeid ei anna, ehk sellega on mingi anomaalia. Ma üritan sellele anomaaliale selgitust saada.


Järgmiseks tööks on plaanis sebida taha praeguse antenni asemel täisnikkel antenn, mis sõidaks välja nagu praegune, aga jääks erge nurga alla. Umbes sellise nurga alla nagu on all porilapatsid ning uksepiit.

Lisaks tahaksin teada saada auto värvikoodi. Kuna see inimene, kes auto ülevärvis, seda enam ei tea, siis tulebk kuskil spektomeetriga mõõta ning enamvähem värvikood paika saada, et saaks värvikahjustused (juhiuksel olev kriim) ning ka taga pagasniku all oleval servalt paar vigastust eemaldada.

Oskab keegi soovitada, kus oleks kõige parem seda teha? (Värvikoodi teada saada siis?)

Vasta
#63
PALUN PILTIDEGA MITTE TSITEERIDA, eriti kui mingil põhjusel mõni paneb väga suured pildid siia,
tänan tähelepanu eest!

Välimuse järgi auto 1984, kuid see pole veel muidugi määrav, kergelt muudetav.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#64
Kuna ma ei ole veel väga suur spetsialist mersude alal vaid alles õpin tundma masinat, siis millised asjad täpselt viitavad sellele, et auto on 1984? Kuna auto on olnud 18 aastat perekonnas, siis teaksin ma kohe, mis asju on ise muudetud.

Vasta
#65
Esituled ja tagatuled uuema tüübi omad, neid hakati panema.....äkki oligi 1984 või 1983, igatahes 1981 neid küll nagu polnud.

Vanema tüübi tuled olid sellised:

http://www.carsbase.com/photo/Mercedes_B..._76645.jpg
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#66
Kas esi-,taga-,ukseklaasidel ei ole mingeid aastaarve? Turvavöödel? Minu arvates mõned autotootjad kasutavad seda meetodit, MB kohta ei julge väita.
Vasta
#67
Uurin tagumiste klaaside kohta ning vaatan ka muud osad kriitilise pilguga üle, et saada natuke aimu selle kohta.

Annan teda, mida avastan.


ARK-is käidud ning selgus, et enam ilma EURO märgita numbreid sealtkaudu ei saagi üldse, isegi siis, kui viid vanad, ilma euro märgita numbrid vastu. Niisiis, võtan ma numbrid ise ette ning lihvin nad roostest ja vanast värvist täiesti puhtaks ning maalin ise üle. Nii säilivad Eesti Vabariigi esimesed numbrimärgid ning ei pea ka neid tobedaid kuldseid tähti sinisel taustal rohelise auto külge kinnitama.

Jätkuvad samuti ka minu rohelise veluuri otsingud. Nägin Järve Selveri parklas paar päeva tagasi ühte musta 123 kupeed, millel olid JUST need samad, rohelisest veluurist istmed sees, küll ka päevi näinud, kuid ühe istme pealt oleks mina saanud endale kõik istmed nagu uued (augud ära lapitud). Ootasin ka natuke aega omanikku, kuid läks endal kiireks. Oleks ühe istme kohe ära ostnud, kohapeal Eusa_whistle

Teadjamehed võiksid rääkida, et kas on nii, et rohelist veluuri tehti 123 keredele kahes toonis. Üks oli tume oliiv ning teine heledam kaktus?
Vasta
#68
Siin on sulle lehekülg, kus on W123 polstrid ja kerevärvid aastate kaupa, millal mis värve pakuti ostjatele.
http://www.astralsilber.de/
Vasta
#69
(08-09-2012, 05:56 PM)kaupo51 Kirjutas: Kas esi-,taga-,ukseklaasidel ei ole mingeid aastaarve? Turvavöödel? Minu arvates mõned autotootjad kasutavad seda meetodit, MB kohta ei julge väita.

Ikka on, kuid nende järgi täpset väljalaskeaastat ei saa ju määrata.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#70
NO selle lehe andmete põhjal, ütleks ma küll, et istmed ja ka interjöör on sellisel juhul aastate vahemikust 76-79:
[Pilt: salong.jpg]
[Pilt: salongtaga.jpg]
[Pilt: 906.jpg]

79-82 variant on liiga tumedate rantidega ustejuurest.

[Pilt: salong.jpg]
[Pilt: 936.jpg]

Imelik värk. Istmed on esimestelt mudelitelt, aga keredetailid viitavad nagu uuematele...

Vin koodi kohapealt niipalju, et ma üritan otsida võimalikult paljudelt detailidelt seda VIN koodi ning kui leian 2 või rohkem ühesugust, siis suure tõenäosusega on see VIN kood siis see õige. (eriti kui detailid on erinevat tüüpi, a la küljeklaas ja kere)

Tänud, kaupo51, lehe eest. Nüüd on asi selgem ning proovin otsida nüüd saksakeeles neid katteid, ehk on rohkem lootust.
Vasta
#71
Originaalrooliga ikka 10x ilusam!
Vasta
#72
Originaalrool on originaalrool, ning kui mu eemärgiks oleks auto 1:1 originaalis hoida, siis paneksin ka originaalrooli. Praegu on aga autol küllalt palju asju küll väga ilusad, kuid mitte originaalis, seega 100% ei aja originaalsilmailu taga. VÕimalikult palju küll, aga mitte 1:1 .Minu rooli kasuks räägib see, et 280E selle aasta mudelil on armatuuril puitliist ning minu variandil sobib see praegune rool paremini kui originaal puitliistu ning käigukangi nupuga , aga jällegi, maitse asi.

Kellele ema, kellele tütar, kellele mõlemad.
Vasta
#73
Hakkasin eile numbrimärke taastama. Kuna ARK siiski neid ilma euro märkideta numbreid enam väljasta ning praegused numbrid on EV algusajast 90' algusest ehk klassika (natuke suuremad ka mõõtmetelt kui uued euro numbrid a la 1cm igast servast ja korralikud plekitükid), siis võtsin kätte ning lihvisin vana värvi maha ja panin eile ühele numbrimärgile uue valge peale. Vaatan kuidas jääb.

Lisaks ostsin ära roostesurma, sest taga stange all on paar väikest roostetäpikest tekkinud. Pintseldan need üle enne talve.
Vasta
#74
Oot-oot.. Kuidas ARK ei väljasta vana tüübi numbrimärke?...

Kunagi öeldi mulle sealt niimodi, et kui autol vanad numbrimärgid, siis saab duplikaadi kas nn "valged" ehk vana tüübi või euroribaga, kuidas klient soovib...

The soul smells like diesel
Vasta
#75
(17-10-2012, 10:40 PM)kpokyc Kirjutas: Kunagi öeldi mulle sealt niimodi, et kui autol vanad numbrimärgid, siis saab duplikaadi kas nn "valged" ehk vana tüübi või euroribaga, kuidas klient soovib...
http://www.trev2.ee/ vanasti siin oli niimodi,ARKs vist ei saa.

Vasta
#76
ARKis ei saa enam kindlalt vana, ilma euroribata, numbrit. Ise ka pettusin selles kui w126ele uut numbrit taotlema läksin paar aastat tagasi juba.
Vasta
#77
Just. ARK-is küsisin, et mis ajast siis enam vana numbri tagasi toomisel ilma euro märgita ei saa? Öeldi, et 2011 oli viimane aasta kui nii sai.
Vasta
#78
Pole kaua kirjutanud midagi.

Nüüd siis aasta 2013 suvi. Numbrimärgid on taastatud nende originaalses vormis, ehk europlärakaid vanakoolile peale ei tulnud Eusa_angel .


Paar päeva tagasi, tankides 35 liitrit kütet paaki, oli tunda kahtlast põlemata bensiini lõhna tanklas peale sõitma hakkamist (vbl juba ka enne...)... Sõites 30 km ja vaadates siis kütuse näidikut, mis oli liikunud selle distantsi peale kahtlaselt palju, mõtlesin et oleks paslik vaadata auto taga paagi juurde. Paagi alla pilku heites oli vaatepilt üks bensiiniladin vastu autopõhja. Ega palju variante sellise pladina puhul polnud: kas küttepump või mõni voolik...


Hiljem vanakooli moodi auto alla vaadates (pildil allpool) selgus, et pumbast mootorisse viiv voolik oli ajahambapoolt pureda saanud ning tuli välja vahetada. Kuna pumba voolik oli valtsitud otstega siis tuli need rellakaga pikuti lahti lõigata ning uus voolik vahele panna ning vanakooli vitstega uuesti kinni keerata. 3-4 korda timmida ning enam ei immitsenud kuskil midagi. Töötab nagu kellavärk.

Mõned pildid ka siia sellest konkreetsest päevast siis:

[Pilt: IMG_1694.JPG]

[Pilt: IMG_1700.JPG]

[Pilt: IMG_1717.JPG]



Lisaks veel vaatepilt ilma 280E märgita ning koos (õige pea juba jäädavalt, hetkel veel ajutiselt) märgiga.

[Pilt: IMG_1726.JPG]

[Pilt: IMG_1728.JPG]
Vasta
#79
Iludus!
Vasta
#80
Järgmiseks tuleks taga antenn välja vahetada. Praegune on liiga pikk, natuke liiga kõveraks paindunud suurtel kiirustel ning matt ja kole. Plaanis on selline 2-3 lüliline (mis ei ületaks auto katuse serva pikkuselt) nikkel antenn. Hetkel veel mõtlen, kas teen ta selliselt, et ta sõidab välja sama nurga all, mis on A piilari kaldenurk klaasi juurest või teen ta sellise lühikese, ilusa, läikiva ning sirge.

Originaalis nagu ma aru saan, oli tal käsitsi väljatõmmatav antenn. Praegune sõidab (ainult siis kui raadio tööle panna) välja ja sisse hetkel keskkonsooli nuppu vajutades kas edasi või tagasi. (saab ise valida, kaugele välja lased tal tõusta)

Lisaks tahaks siiski ikka kedagi, kes istmetel paar kohta kinni õmbleks. Sama tooni niidiga (kui uusi istmeid ei saa...või katteid...) Teha on veel omajagu Thumbsup

Samuti hakkan taga ajama ka pagasniku kummist matti (originaali), sest praegune on küll w123 oma, aga on riidest ja ei ole see. Auto eelmine omanik ütles, et originaalis on tal kummist ning sellise tiheda reljeefse triibuga. Koos pasasniku matiga otsin üksiti ka originaal kummist jalamatid talle.

Teha on palju, kui on tahtmine teha ilus asi Eusa_angel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,849 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,413 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,214 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,853 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,695 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,531 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,964 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,843 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 493 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: