Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
mul 124 meeldib kuid millegipärast tahaks endale suuremat autot nagu 126...hetkel sinna mu mõtted liiguvadki. 210 ei teagi...ta näeb hea välja aga mulle meeldivad vanemad mudelid rohkem, sest neis on rohkem iseloomu...maitse asi, ennem viskasin silma ka 140 peale kuid mida rohkem ma 126 uurisin ja puurisin seda rohkem ma seda tahtsin. tööKindluse mõttes on 126 hea valik nagu ka 124, lihtsalt mingi eelaravmus nende uute vastu tekkind ja neid ikka märksa kallis remontida kah. so ill stay by the old stuff
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Werewolf Kirjutas:Ära ütle, et tahad oma vihase W124 mingi nunnu punnu vastu vahetada? Olen küll viimasel ajal rohkem hakanud punnut seedima, kuid W124 tasemele ta välimuses ikka ei küüni. Ja vist mitte ka vastupidavuses. Aga noh, maitse asi. Kellele ema, kellele tütar!
välimuselt ei meeldi punnu mitte üks raas. ma ei saa aru kuidas on võimalik teha nii koleda esiotsaga auto. sisemus oli aga väga vinge. kuidagi massiivne ja mõnus tundud auto(seest)
ei, praegu ei vaheta miskit.
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
ralak Kirjutas:ma tahtsin just teada, kuidas see 100kW põkamootor 210 keret ka liigutab, 130kW-ga olen tegelt sõitnud küll ja küll ning see on järgmine asi, mis ma endale igapäevaliikuriks ostan... või siis 2,9 td.
Tavaline 124 on super tööloom küll ja odav üleval pidada kui palju ringi paarutamist aga minu jaoks hakkab see mudel ammenduma juba, kõik on vist ära proovitud peale E_500 :cool2: ...bensud ja dislad, mõned pikemalt, mõned lühemalt olnud. Aeg edasi liikuda!
C-klass ei eruta nagu üldse, pangale ka orjaks ei hakata, et miskit uuemat vaadata, niiet järgmine samm vast ongi 210 E-Klasse ette võtta :hump:
edasi liigutas ju tegelt normilt punnut. üldse tundus hea olevat too konkreetne pill kuni spetsialistid peale lendasid ja nii mõndagi huvitavat avastasid.
ei ralak, enne järgmisi samme võtame küüraka testi ette. kui juba pauk tulemas rahakotile, siis võiks ikka täispauk olla ka auto mõttes :biggergrin:
mis arvad? teeme ära?
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Testida võib aga sellist autot ma kohe kindlasti ei osta, siiski otsin regulaarorja taas, mitte luksuslimusiini tööle-koju-poodi ratsutamiseks ...aga kui kunagi siis mootori poolest peaks see jõehobu olema kõnealune turbodiisel.
Nojah, too tyyp, kes plokikaane varjatud otsast lekke avastas on üldse täiega pedant ja kasutas selleks peeglitüki abi, kindel plaan oli osta ja see auto sai sellist röntgenit, et jube. Mul vist oleks häbi hakanud niimoodi tehes, aga näe, kes otsib see leiab... ja ei läinudki diiliks. Üldiselt Rain on neid mootoreid remontinud ja ei soovita osta kui külmkäivitus pole normaalne jms kõrvalnähtusi esineb.
setud sõitsid seciga
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
nunii, punnu välimusega hakkan ka juba harjuma - ei ole väga vigagi enam. Ralakiga proovisime 3,0td 130kw ka ära veidi aega tagasi ja karp jäi lahti - peris karmilt laksab edasi. Varustuse poole pealt on kõigil automaatkastiga punnudel olemas kont + 4x elaken + kruiis, ning see on mulle täitsa meeltmööda. Paar huvitavat pakkumist auto24-s vaja üle vaadata.
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Nüüd hoopis uued tuuled siin Tartumaal puhumas. Nimelt on kohe-kohe õnnestumas käpp peale panna ülikorralikule sedaankerega 124-le.
Tegemist samuti 300d mudeliga, millel 81kw, ehk siis täpselt sama relvaga nagu mu praegune nunnu. Paar aastat vanem auto, kuid ei suuda siiani uskuda kui korralik ta on.
Mainin siis ka ära, et aitasin isale ca 1,5a tagasi selle auto välja otsida ja nüüd plaanib viimane midagi muud soetada.
Talvel sõitnud pole Eestis (soola pole saanud), originaalvärv peal ja nii alt/pealt kui ka seest nagu uus, ei mingit roostet. Sisse istudes vajub karp lahti - nii korralik on, puit särab vastu ja on kriipimata. Mootor ka alt täitsa kuiv, ei mingit õliniret kusagil. Õli ei võta ja üldse väga öko. Autol ka vist originaalvedrustus - nii pehme ja mugavaga ma varem sõitnud pole. Ja mõnus vaikus on peal, juhul muidugi kui helisüsteemi oma kõva stereo ja cd-boksiga pole käima krutitud.
Olemas on el. luuk, el. aknade ees, hea stereosüsteem koos cd boksiga, ASD(ei unda, täiesti vaikne), tume sisu koos käetoega, konks jne.
Nüüd tekkis muidugi väike mõte, et müüks midagi maha, kuid ei suuda kummastki loobuda. Andke nõu, mida teha
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Hall kevadel müüki, too teine on ikka täielik muuseumi eksponaat, jäta alles, saad vähemalt laste-lastele näidata, mis vanaisa rasketel aegadel alles hoida suutis :lol:
setud sõitsid seciga
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
ralak Kirjutas:Hall kevadel müüki, too teine on ikka täielik muuseumi eksponaat, jäta alles, saad vähemalt laste-lastele näidata, mis vanaisa rasketel aegadel alles hoida suutis :lol:
omal liigub ka mõte sinnapoole :hump:
samas kevadel hakkab naine ühega kimama, ma teisega äkki :lol:
vapsee elu siis :cool_rsvd:
eks näis
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
võsakunn Kirjutas:Nunii, panene oma nunnu ka siia üles.
auto aastast 1993
sedaan
automaatkastiga
R6 3,0 diisel - fööniga ökomootor 81 kw
............
Siin midagi valesti, "fööniga" mootor ei ole 81kW on 108kW.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Föön on inimeste keeles turbo jah, lihtne ja loogiline.
Kunagi mingi seltskond hakkas ka seda ökotoru fööniks kutsuma, vidin mis kasutab osa väljalaskegaasidest uuel ringil pääris hea kasuteguriga, mistõttu 3,0 diisel sõidab maanteel vajaduse korras 5,5 liitriga ning keskmiselt 6,5-7,5 kanti (endal selline pill olemas). Pole vajadust eelistada 2,0/2,5 diisleid
setud sõitsid seciga
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
ralak Kirjutas:Föön on inimeste keeles turbo jah, lihtne ja loogiline.
Kunagi mingi seltskond hakkas ka seda ökotoru fööniks kutsuma, vidin mis kasutab osa väljalaskegaasidest uuel ringil pääris hea kasuteguriga, mistõttu 3,0 diisel sõidab maanteel vajaduse korras 5,5 liitriga ning keskmiselt 6,5-7,5 kanti (endal selline pill olemas). Pole vajadust eelistada 2,0/2,5 diisleid
just, andestust kui jutt veidi segaseks jäi.
suvel mõõtsin küttekuluks 6,5L/100km(tanklast paak ääreni, odokas nulli ning siis paljude kilomeetrite möödudes uuesti paak ääreni)
Praegu olen mõõtnud 7,5L/100km, sest suht palju linnas kimamist.
NB! Tegemist on automaatkastiga. Tekib tõesti küsimus, milleks on 2,0 ja 2,5d
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
nunii, nüüd olen kahe samasuguse Mercedes-Benz omanik.
Lendasin huvipärast uuega lambist ülevaatusele, et eks näis kas miskit vaja nikitseda ka. Puhtalt läbi. Ülevaataja imestas veel, et selliseid tanke tänapäeval enam ei tehta. Tühikäigul(eriti külmalt) tuleb mootorivibra kergelt salongi - tekib nagu kumin(mootor käib ühtlaselt ei hüppa/karga). Samasugune kumin oli ammu-ammu ford escortiga kui viimasel mootorit vahetasime ja mootoripadja poldid liiga tihkelt kinni said. Kas võib olla, et mootoripadi/padjad väsinud? Ehk kellelgi olnud sama olukord.
Selle teema alguses olevate piltidega ei saa muidugi uut nunnut võrrelda, uuel on kollased suunad, originaalkilbid(potikaaned) jne. Linnas ja maanteel on muidugi super kimada - auke nagu ei olekski(teisel nunnul 205/55/16 all ja vedrud ka jäigemad - loeb auke paremini).
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
käisin täna teisega(see, millest see teema algas) ülevaatusel. Ühe poole seisupidur oli vilets. See oli ainus viga, kuid piisavalt tõsine, et mitte läbi saada. Pean vähe peale kruttima ja uuesti külastama TÜV punkti.
Korralik 124 on ikka tank küll, mis kestab ka meie teedel.
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
võsakunn Kirjutas:käisin täna teisega(see, millest see teema algas) ülevaatusel. Ühe poole seisupidur oli vilets. See oli ainus viga, kuid piisavalt tõsine, et mitte läbi saada. Pean vähe peale kruttima ja uuesti külastama TÜV punkti.
Korralik 124 on ikka tank küll, mis kestab ka meie teedel.
Nunii, kruttisin veidi peale ühte poolt ja asi korras. Aasta aega hooletu nüüd taas.
Tutikad naelad ka all, peris hää on lasta.
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 53
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
mõnus masin, ja veel automaat ka mash:
aga ma veel uuriks, et kust sa esituled ostsid ja mis hinnaga? originaal või B ?
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
taivo112 Kirjutas:mõnus masin, ja veel automaat ka mash:
aga ma veel uuriks, et kust sa esituled ostsid ja mis hinnaga? originaal või B ?
esituled ostsin Tartust, Japanpartsist. Sain hinnaga ca 1100+1300(üks pool oli kallim)
Aga jah, teine samasugune auto ka(hetkel siin foorumis müügis) olemas, millel vanad tuled, kuid nähtavus tollel hoopis nigelam. Seepärast, kui on võimalik, siis soovitan uued tuled panna. Siis näeb ka pimedas sõita. Nagu öö ja päev on ikka vahe sees.
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
|