| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 99 
	Teemad: 26 
	Liitus: May 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		http://www.auto24.ee/used/715432
http://www.auto24.ee/used/520049
Et mootoripoolest. yhel pluss on, et gasiga aga teine on uuema mootoriga...kumb kasulikum, ökom?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
9 
	
		
		
		29-01-2011, 04:08 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2011, 04:09 PM  ja muutjaks oli nostromo.)
	
	 
		2. kuna 1. juba müüdud   Aga tösiselt rääkides muidu eelistaks siiski näppimata originaali, mina neid gaasiga tsurkimisi eriti ei usaldaks+tülikam 2 eri kütusega opereerida, lisaks veel gaasiseadme spetsiifilised hooldused jne. Samuti levisid vahepeal jutud et gaas koormab mootorit? Motors24-s üks gaasisaade muidu.
 
Söltub ka mis generatsiooni seade on.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 597 
	Teemad: 19 
	Liitus: Jun 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Palju see gaas maksab üldse? Pole vist nii mega odav enam?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 319 
	Teemad: 7 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (29-01-2011, 07:06 PM)cornah Kirjutas:  Palju see gaas maksab üldse? Pole vist nii mega odav enam? 
ei tea kas just mega aga odavam tuleb küll see gaasiga sõit. 
ja seadmetest olen sedasi aru saanud, et head on 2 ja 4 gen.  
kolmas pidi mingi kahtlane hübriid olema. üldiselt gaasiautot pole ma omand aga tööl sõidan gaasi tõstukiga ja ega töös vahet pole kas sõidan gaasi või bensiini pealt. või noh tiba tegelikult on aga see suht marginaalne.    
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		Vist oli gaasi hind hiljuti 9 vana raha, õemees sõidab sellega.
	 
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu... 
 
	
	
	
		
	Postitused: 118 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jun 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		Gaasi kulub ca 10% rohkem kui bensiini. Samas on ta poole odavam kah.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Oleneb muidugi mitmenda põlvkonna gaasiseade peal on.Kui selline millel on ka iga silndri jaoks oma gaasi pihusti on hästi. Kui selline vana suure aurutiga milest lähevad voolikud kuidagi sisselaskesse siis on võrreldav karburaator mootoriga.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,735 
	Teemad: 194 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
7 
	
		
		
		02-02-2011, 03:09 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2011, 03:09 AM  ja muutjaks oli arturmalcik.)
	
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,244 
	Teemad: 46 
	Liitus: Nov 2007
	
 Maine: 
6 
	
	
		Siin  on juttu erineva põlvkonna gaasiseadmetest.
	 
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne 
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee 
	
	
	
		
	Postitused: 4,735 
	Teemad: 194 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		http://rus.auto24.ee/used/791930
see on parem kui teised sinu  nimekirjast
	 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		Sõnad ökonoomne, automaatkast ja MB ei käi ühes lauses koos. Ilmselt on vaja prioriteete ümber hinnata...
 Ökonoomsed on esiveolised pisipunnid.
 
 Ökonoomne Mercedes-Benz on manuaalkastiga kahesajane kutsikas või uus CDI (kah pisike).
 
 Gaasi mõte on ainult siis, kui tankla jääb tee äärde ja ostetava auto gaasiseade töötab laitmatult.
 
 Kahepoolene mootor on mõttetu - ei liha ega kala. Edasi käib paremini, kui kahene, kuid oluliselt kehvemini kolmesest. Kütusekulu on pigem kolmese kanti.
 
	
	
	
		
	Postitused: 594 
	Teemad: 27 
	Liitus: Nov 2007
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		10-02-2011, 10:14 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2011, 10:17 PM  ja muutjaks oli Nustu826.)
	
	 
		Kahene neli, küll manuaalkastiga ja 4k oli 80% maanteekuluga kuskil 6,3 ja kopikaid.Kolmene neli ja turboga ja atm oli 80% maanteed(alla 100kmh) kuskil 7,3 ja kopikaid.
 Unustasin lisamata:
 
 Ära mitte kunagi osta lühikeste otste jaoks väikese mootoriga autot. Soojeneb halvasti või mitte üldse sõidetava tee jooksul. Üldiselt on suurem moto ökonoomsem lühemate otste korral(vähemalt talviti küll), sest saavutab kiiremini normaalse töötemperatuuri
 
	
	
	
		
	Postitused: 319 
	Teemad: 7 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		ah, et suur mootor soojeneb ruttu  
siiani arvasin, et just väike bensukas läheb ruttu soojaks   
	
	
	
		
	Postitused: 594 
	Teemad: 27 
	Liitus: Nov 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (10-02-2011, 10:35 PM)joristaja Kirjutas:  ah, et suur mootor soojeneb ruttu siiani arvasin, et just väike bensukas läheb ruttu soojaks
  
Njah, tegelikkuses see paraku nii on. Ei ole veel kohanud meie talves näiteks 3l. mootoriga ja kinnijäätunud karterituulutusega sõidukit, aga väiksemaid see probleem just vaevabki. Lihtsalt suurem moto toodab rohkem sooja kui väike.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (11-02-2011, 08:21 PM)Nustu826 Kirjutas:  Njah, tegelikkuses see paraku nii on. Ei ole veel kohanud meie talves näiteks 3l. mootoriga ja kinnijäätunud karterituulutusega sõidukit, aga väiksemaid see probleem just vaevabki. Lihtsalt suurem moto toodab rohkem sooja kui väike. 
Oled Sa nüüd oma väites ikak nii kindel, et oskad seda ka kudiagi füüsikaliselt seletada? Mina ei oska...
 
Küll aga kaldun arvama, et enamasti ei sõida suurekubatuurilised mootorid lühikesi otsi ja üsna tihti on need ka paarkümmend aastat vanad - seega ebaökonoomsed. Mida rohkem kütust põleb, seda rohkem sooja tekib. Seega ka sooja üle jääb.
 
Ma olen nõus, et suurust ja sõidumõnu arvestades on teatud MB mudelid säästlikud, kuid ikkagi ei saavutata mõistliku hinnaga (loe: alla 100 endise kilokrooni) ostetava MBga kulunumbreid, mis algavad 4ga... Ning 4 vs 8 on kahekordne läbisõit. Üksinda sõites peab selle lisakütusekulu õigustamiseks olema mingi põhjus...
	 |