Teema siis selline, et ühel külmal hommikul käivitasin auto ja ilma soojendamata tahtsin väravast välja sõita. Käik sisse ja gaasi, tagurpidi läks välja küll aga edasi enam sõita ei tahtnud. D on sees küll aga käigu sisse minekule iseloomuliku nõksu ei tee ja 2000-3000 pöörde juures liikus vaid sentimeetreid. Nats soojendamist ja kõik toimis hästi. Nüüd täna aga tüdruk sõitis tööle sellega ja rääkis, et märjal asfaldil sooja mootoriga oli olnud sama teema - annad gaasi aga edasi ei liigu. Veel tahan lisada, et tegu pole ESP sekkumisega. Ratas ringi ei käi ja mootori võimsust ei piirata, võimsus lihtsalt ei jõua nagu kastist sillani.
Nüüd siis küsingi, et mis teie sellisest asjast arvate???
Peast käis mõte läbi, et vahetaks ehk õli ja filtri. Käisin kadakas, aga nemad ei riski müüa õli ja saatsid Silberisse - ei taha remonti pärast oma hingele. On ehk peale silberi veel mõni koht kuhu õli ja filtrit küsima minna?
Auto siis endiselt E220CDI 2000v.l. ja kast 5k autom/tiptronic (steptronic?).
20-03-2006, 04:21 PM (Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2006, 04:22 PM ja muutjaks oli Panica.)
Mul sama jama. E220D 96. Möödasõitu alustada ei saa, sest passin nagu jobu vastassuuna vööndis, gaasipedaal põhjas, aga kiirendama ei hakka ja kobin häbelikult oma suunda tagasi. Kas asi selles, et 70KW? Õhufilter?
PS: õli ja filter, ka kütusefilter vahetatud kuu aega tagasi.
Hmm, meil need mured nats erinevad. Minul jama selles, et kohalt ei saa minema. Vaatad, et aega küll, jõuan keerata, aga siis auto liigub nagu tigu ja peateel teised lähenevad... Enamasti ikka läheb nobedalt liikvele ja kui juba hoog sees, siis möödasõit ja KickDown pole mingi mure. Vajadusel saab ka käsitsi kaks käiku alla lapata. Aga minul jah, vahel harva just paigalt saamine raske - nagu ei oleks käik sees.
Panica, sul ikka KickDown ja kastil S ja W nupud toimivad?
KickDown - kui mootor ei tööta, siis vajuta gaasi pedaal jõuga põhja, kui tunned/kuuled, et mingi lüliti pedaali alla klõpsatab, siis see ongi KickDown lüliti. Tema eesmärk on sundida käigukastil käiku madalamaks vahetada. Madalam käik=parem kiirendus. Nüüd kui tead selle lüliti olemasolu, siis esimene kord katseta sirgel teel, et mitte ehmatada.
Kui kastil on W ja S nupud, siis W on mõeldu ilbeda ja/või lumise tee puhul - vahetab käiku madalamal pöördel ja peaks vist sõitu alustama teise käiguga. S tähendab sporti ja vahetab käigu natuke kõrgemal pöördel.
20-03-2006, 04:47 PM (Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2006, 04:54 PM ja muutjaks oli Panica.)
Aitäh. Ma juba arvasin, et selline käitumine on automaatkasti ja 70KW juures normaalne. Lasen ülevaadata.
Kui see S ja W peaks olema konsooli plokil, siis seda vist polegi.
virgo Kirjutas:Peast käis mõte läbi, et vahetaks ehk õli ja filtri. Käisin kadakas, aga nemad ei riski müüa õli ja saatsid Silberisse - ei taha remonti pärast oma hingele. On ehk peale silberi veel mõni koht kuhu õli ja filtrit küsima minna?
Auto siis endiselt E220CDI 2000v.l. ja kast 5k autom/tiptronic (steptronic?).
No kui sul selline mõte peast on läbi käinud, siis vast oled ka ikka õli taset kontrollinud ja seda töötava mootoriga. Lõhnab nagu just selle järgi, et õli vähe sees (olnud?) ja nüüd libistab.
Tiptronic kastil MB-l ei ole ette nähtud õli vahetada ega lisada, 300 000 km on tehase garantii ette antud, kui see läbi - uus....pole isegi kohta kust inimses moodi asja vaadata muideks.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
21-03-2006, 09:36 AM (Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2006, 09:41 AM ja muutjaks oli virgo.)
Hmm, no nüüd olen küll segaduses. Eile käisin Silberis asja uurimas, filter 500.-, õli 1600.- ja vahetaksid hea meelega. Rääkisin ka murest ja seepeale öeldi, et vahel on juhtunud küll, esmalt peaks tegema diagnosti 900.- Seega oldi nõus võtma vastu kiirelt 3000.- ja veel midagi lisaks õli vahetuse eest. Öeldi veel, et diagnostika näitab mis viga ja et kas juhtplokk või kast ja see läheb väga kalliks...
Kui õli vahetada ei anna, siis miks nad seda tahavad vahetada?
On ehk mõni remondikoht tallinnas kus võiks oma murega käia... Ei tahahaks nagu lambist 3000+ välja käia kui ma pole kindel, kas selle eest isegi uue õli saan. Ja hea oleks kohata sellist remondimeest, kes oleks nõus probeemi ka süvenema, mitte vaid kolm lauset rääkima nagu Silberis...
Kalev, õlitaset kontrollinud ei ole. Probleem veel küllaltki värske ja vaid tungiga tõstetud auto all ei kontrolli ikka midagi - seal vaja päris palju asju enne eest ära kruvida...
Mis läbisõidu tagant näiteks 96-97-98a autom kasti õli vahetatakse?
virgo Kirjutas:Kalev, õlitaset kontrollinud ei ole. Probleem veel küllaltki värske ja vaid tungiga tõstetud auto all ei kontrolli ikka midagi - seal vaja päris palju asju enne eest ära kruvida...
Mis läbisõidu tagant näiteks 96-97-98a autom kasti õli vahetatakse?
Njaa, vabandan, ma hajameelsusest eeldasin lihtsalt, et kast selline vana ja pommikindel, nagu ikka illy: Tähelepanelikumalt oleks pidanud lugema.