Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anomaalia õlitulega
#1
Tere

Kui sõita u. 15 km hakkab õlituli põlema, ega mõtlegi ära kustuda!
Kui mootor külm siis ei põle
Õli on kõik toimib!


terv. Siim

(11-06-2012, 10:47 PM)s.urm Kirjutas: Tere

Kui sõita u. 15 km hakkab õlituli põlema, ega mõtlegi ära kustuda!
Kui mootor külm siis ei põle
Õli on kõik toimib!


terv. Siim

Ahjaa Kui suur peaks olema muidu 3-sel diislil õlirõhk tühikäigul?
Masinaks siis w124 3.0 diisel 89a.- see jäi enne mainimata Smile
Vasta
#2
124 armatuuris on õlitaseme märgutuli. See muutub närviliseks poole normi peal ja hakkab miinimumi peal püsivalt põlema.

Aga võib ka andur tuksis olla. Või juhe lühises...
Vasta
#3
Ega juhuslikult pole viitsinud vaadata, kui palju seda õli on...
Vasta
#4
See nöögib vahest ka siis kui norm sees, aga õli on..ma nüüd ei tea täpselt kas vedelamaks muutunud või mis, aga kui sõidetud oli peale vahetust ca 7000 km hakkas kuuma mootoriga vahel põlema, kuigi tase normis. Võta nüüd kinni.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
Õli on alla max`i natuke, seega ei tohiks selles viga olla!
Kas see andur on õhufiltri poole peal päris all?
Vahetasin siis eile õhtul veel ära õlirõhu anduri ning minu üllatuseks sooja mootoriga(tühikäigul) näitas see 1,2-1,3 - kas see on normaalne?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 2.7 cdi kasti anomaalia siimsl1 6 5,203 27-08-2017, 12:58 PM
Viimane postitus: R129
  W202 voolu anomaalia kohapeal seistes RivoA 3 3,429 02-01-2012, 05:38 PM
Viimane postitus: RivoA
  AT kasti anomaalia??? virgo 13 9,911 21-03-2006, 12:49 PM
Viimane postitus: Truck



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne