Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W221 S350 kasti või DPF mure?
#1
Tere
Lugulaul järgmine. Sai väljamaalt toodud üks S350. Panin tähele, et 7G+ kast venitab. 50km/h tahab linnas sõita 3ndaga ja 90km/h maanteel tahab sõita viiendaga. Tahab vahetada seal ca 2100 pöörde juures. Esimesed käigud 1-2, 2-3 lülituvad normaalselt ja juba madalalt.. Käiguvahetused ise sujuvad ja mingeid räigeid jõnksutamisi ja muid koledusi ei esine. Lihtsalt hilja vahetab. Asi selge, vaatame peale õlivahetust. Lasen Hõbenooles dünaamilise nagunii teha kuna eelnev kasti ajalugu on teadamata AGA nüüd huvitav nüanss asja juures millele olen paaril korral hiljuti kinnitust saanud:
Tühja paagiga töötab kast nagu kulda! Sujuvad vahetused, õiges pöördevahemikus. Sõidab viiendaga linnakiirusel ja kõik ideaalne. Nii kui kütet sisse panen (autot isegi välja suretamata tanklas), hakkab sõitma jälle kõrgel pöördel ja väiksema käiguga! Kui olen teinud nt 45min sõidu teise linna ja seal korra tanklas peatunud ja siis sõitu jätkanud, olen ka vahepeal täheldanud, et kast hakkas tööle nii nagu peab..

Kas võib hoopis kahtlustada mingit DPF süsteemi errorit? Teooria oleks asjale see, et ECU annab autole käskluse regen. ette valmistada ja sõidabki väiksemal käigul ja kõrgema pöördega. Kui sõidan põleva kütusetulega, on DPF süsteem väljalülitatud väikese kütuse koguse tõttu ja kast toimib nagu uuel pillil. 

Pole arvutit käepärast võtta, et koode vaadata. Mõte oli ka maanteel proovida panna arvutiga DPF põletama.. On keegi sellise pulliga kokku puutunud? Mõtteid?
Vasta
#2
Minul on selline mõte, et võiks ikka arvutiga vaadata, mida auto ise räägib, millised veakoodid, aktuaalväärtused.
Vasta
#3
Nonii. Kastile dünaamiline tehtud. Pikad käigud jäid alles nagu karta oli. Hiljem arvuti järgi pannes on DTC järgmine:
ISM - Intelligent Servo Module (Drive train CAN Bus)
Abnormal. U010087 - Communication With the engine control unit has a malfunction. The message is missing.

Jäi vaatamata kas viga tekkis peale seda kui kasti kallal töötati või on see ammusest juba. Samas töökoja alt mainiti, et auto garaazi ajades oli kärsakas üleval justkui viidates DPF teema poole.  Teisalt.. see ISM juhib vist kasti tööd? Interneedust lugedes, siis ISM on pigem gear selector hoovaga rohkem seotud ja enamus probleeme esineb parkingu ja drive lülitustega..

 DPF veakoode polnud, küll aga arvuti näitas imelikul kombel, et viimane regen oli läbisõidu jagu aega tagasi ehk uuena.. Big Grin
Vasta
#4
Käiguselektor allub nn roolimoodulile.
Kui see segi oleks, et lülituks käike sisse auto.
Talupoja mõistus ütleb, et mootori aju ja käigukasti juhtmooduli vahel on CAN kala.
Selle võib põhjustada täiesti X asi kuskil teises otsas.
Mõni vigane X moodul.
Ilma pädeva STAR-ta Sa sealt edasi ei saa.
Pead sõites väärtusi vaatama, mis info kuhu jõuab, mingi väärtus on ilmselt puudu käigukasti aju jaoks.
Mina prooviks veel DYNO MODE režiimi korra ära.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Dyno modes ei toonud ka muutust. Eks jah enne võib kõike oletada kuni mõni targem Stari külge paneb.

Moned pikemad viimased soidud ka tähele pannud, et kui 45min mnt soidust tulles nt bussipeatuses paar min lasta seista tootava mootoriga, siis justkui teeb mingi "mode switchi" hästi õrnalt pööre liigutab end hetkeks ja kui siis sõitu jätkata töötab kast jälle nagu kulda. Järgmises parklas restart teha, hakkab jälle venitama.


EDIT: Sellist "mode switchi" on ka hommikul esimese sõiduga tunda. St esimene paarsada meetrit esimesed käigud lülitavad normaalselt, siis teeb mingi pisikese sekundilise "mõtlemise" ja pealt seda hakkab kõrge pöördega soitma.
Vasta
#6
Kõrgema pöördega peabki ta seda külmalt tegema, mil vedelik kastis külm on.
Eesmärk on võimalikult ruttu töörežiimi temperatuur saavutada.
Veelkord, keegi on seal vigane ja suhtlusprobleem on kellegi vahel.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vibratsioon autos W221 PriitKre 10 208 27-12-2024, 06:51 PM
Viimane postitus: PriitKre
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 14 982 26-12-2024, 05:10 PM
Viimane postitus: Rolz
  W221 S320 esituled. Asjataja 7 329 09-11-2024, 03:31 PM
Viimane postitus: siimruz
  W221 android Asjataja 5 368 30-10-2024, 05:28 PM
Viimane postitus: Asjataja
  W221 elektriprobleem ktmduke 3 310 29-09-2024, 09:10 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esisilla kolks ktmduke 7 543 09-08-2024, 05:01 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esimene parem õhkamort Projekt1 1 449 07-06-2024, 07:09 AM
Viimane postitus: hellrix
  W221 õhkvedrustuse susin sigaelmar 2 473 18-05-2024, 10:15 AM
Viimane postitus: sigaelmar
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 10,381 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W221 2012 S klassil rool vibrab 2012 S klass 3 487 22-12-2023, 11:24 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne