06-02-2020, 03:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2020, 10:05 AM ja muutjaks oli supercharger230.)
Tervist. Panen jutu siia ka kirja, vahest saan mõne vaatenurga juurde.
Alustaks siis sellest, et autot ostes teadsin juba, et masin vahepeal vajub, vahepeal mitte. Veidi guugeldamist andis vastuseks, et solenoidklapp(klapiplokk) vajab ilmselt vahetust. Pikalt sõitsin ilma vahetama ringi, kuni lõpuks kätte võtsin ja ploki ära vahetasin. Samal päeval vahetasin ka juhipoolse esimese ülemise õõtshoova ära.
Plokk vahetatud, lasin auto pukkide pealt vaikselt alla, kompressor pumpas õhu sisse ja auto seisis. Järgmine päev maja ette vaadates oli hea näha, et auto ei vajugi enam alla. Niimoodi möödus 4-5 päeva, kordagi ei juhtunud, et auto oleks alla vajunud.
Samas, märkasin, et auto hoiab natukene ühele poole viltu. Arvasin, et ju õõtsa vahetuse järgselt tuleks õhkvedrustust kalibreerida.
Läksin tuttava juurde, kellel on LAUNCH ja üsna pädev inimene. Juhe taha, muutis veidi väärtusi, tundus hea küll ja korras. Järgmine hommik maja ette vaadates tabas üllatus - auto täitsa lääpas ühele küljele. Läksin tuttava juurde tagasi. Seekord läks mitu tundi, et asjast aru saada ja paika timmida. Seekord veendusin, et auto on kenasti loodis ja kõik tundus korras olevat.
Jätsin paariks tunniks masina seisma ja tagasi tulles avastasin, et esiots on vastu maad(tagaosa seisis ilusti).
Järgmiseks otsustasin teise mehe juurde diganosti minna. Tema tegeleb STARiga. Temas pole ka põhjust kahelda, kuna töötab selle ala peal. Samuti timmis auto paika, tegi veel lisaks kõik rõhu testid - kompressor korras, paisupaak korras jne. Ainus viga mis on olnud püsiv, alates autoostust on endiselt aktiivne - Fault in component y52y1 ja y52y2.
*Sellega seoses võin öelda, et peale ploki vahetust vajus seistes päevaga esiots tõesti paar cm alla, silmaga seda näha pm polnud, aga käivitades tõstis õrnalt esiotsa üles.*
STARiga kõik paika sätitud, koju minek. Hommikul maja ees - terve auto vastu maad, ka tagumine ots Tõstis üles, läksin sõitma. Nüüd veel lisaks auto kuidagi eriti jäik, nagu sõidaks sport versioonis ringi.
Nüüd on mõistus otsas.Üks ütleb, et tuleb esimene amort ära vahetada.
Aga minu loogika ütleb, et mispärast siis auto ENNE kalibreerimist need 4 päeva seisis? Peale esimest kalibreerimist tagumine ots seisis ja nüüd terve auto maha kukub?
Märkusena võin öelda, et kui täna auto käivitasin, siis tõusis märgatavalt kiiremini üles, kui varasemalt vigase solenoidplokiga seda tegi.
Mis sai valesti minna? Hetkel veidi kahetsen, et üldse kalibreerima läksin.
Enne järgmist sammu tahaks natuke mõtteid koguda. On Tartu kandis mõni inimene kes airmaticuga tuttav ja viitsiks mõtteid vahetada?
+Esmased mõtted:
*Tõstan auto uuesti pukkide peale, akul klemm maha, keeran solenoidplokis kõik otsad lahti, lasen õhu välja. Äkki teeb mingise reseti?
*Silberauto - Kuigi seal on päris pikad järtsid(ca nädal)
Alustaks siis sellest, et autot ostes teadsin juba, et masin vahepeal vajub, vahepeal mitte. Veidi guugeldamist andis vastuseks, et solenoidklapp(klapiplokk) vajab ilmselt vahetust. Pikalt sõitsin ilma vahetama ringi, kuni lõpuks kätte võtsin ja ploki ära vahetasin. Samal päeval vahetasin ka juhipoolse esimese ülemise õõtshoova ära.
Plokk vahetatud, lasin auto pukkide pealt vaikselt alla, kompressor pumpas õhu sisse ja auto seisis. Järgmine päev maja ette vaadates oli hea näha, et auto ei vajugi enam alla. Niimoodi möödus 4-5 päeva, kordagi ei juhtunud, et auto oleks alla vajunud.
Samas, märkasin, et auto hoiab natukene ühele poole viltu. Arvasin, et ju õõtsa vahetuse järgselt tuleks õhkvedrustust kalibreerida.
Läksin tuttava juurde, kellel on LAUNCH ja üsna pädev inimene. Juhe taha, muutis veidi väärtusi, tundus hea küll ja korras. Järgmine hommik maja ette vaadates tabas üllatus - auto täitsa lääpas ühele küljele. Läksin tuttava juurde tagasi. Seekord läks mitu tundi, et asjast aru saada ja paika timmida. Seekord veendusin, et auto on kenasti loodis ja kõik tundus korras olevat.
Jätsin paariks tunniks masina seisma ja tagasi tulles avastasin, et esiots on vastu maad(tagaosa seisis ilusti).
Järgmiseks otsustasin teise mehe juurde diganosti minna. Tema tegeleb STARiga. Temas pole ka põhjust kahelda, kuna töötab selle ala peal. Samuti timmis auto paika, tegi veel lisaks kõik rõhu testid - kompressor korras, paisupaak korras jne. Ainus viga mis on olnud püsiv, alates autoostust on endiselt aktiivne - Fault in component y52y1 ja y52y2.
*Sellega seoses võin öelda, et peale ploki vahetust vajus seistes päevaga esiots tõesti paar cm alla, silmaga seda näha pm polnud, aga käivitades tõstis õrnalt esiotsa üles.*
STARiga kõik paika sätitud, koju minek. Hommikul maja ees - terve auto vastu maad, ka tagumine ots Tõstis üles, läksin sõitma. Nüüd veel lisaks auto kuidagi eriti jäik, nagu sõidaks sport versioonis ringi.
Nüüd on mõistus otsas.Üks ütleb, et tuleb esimene amort ära vahetada.
Aga minu loogika ütleb, et mispärast siis auto ENNE kalibreerimist need 4 päeva seisis? Peale esimest kalibreerimist tagumine ots seisis ja nüüd terve auto maha kukub?
Märkusena võin öelda, et kui täna auto käivitasin, siis tõusis märgatavalt kiiremini üles, kui varasemalt vigase solenoidplokiga seda tegi.
Mis sai valesti minna? Hetkel veidi kahetsen, et üldse kalibreerima läksin.
Enne järgmist sammu tahaks natuke mõtteid koguda. On Tartu kandis mõni inimene kes airmaticuga tuttav ja viitsiks mõtteid vahetada?
+Esmased mõtted:
*Tõstan auto uuesti pukkide peale, akul klemm maha, keeran solenoidplokis kõik otsad lahti, lasen õhu välja. Äkki teeb mingise reseti?
*Silberauto - Kuigi seal on päris pikad järtsid(ca nädal)