13-01-2019, 06:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2019, 06:24 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Niisis. S klassiga talve vastuvõtmine hakkas tunduma kuidagi auto piinamine, eriti kui sul on väiksese läbisõiduga ja roosteta S klass. Hing ihkas midagi 4 veolist. Sai vaadatud E350CDI 4-maticut, Eestist sobivat ei leidnud, Lätist leidsin, läbisõiduks väideti 243tkm, päriselt tuli välja, et tegelikult on 420+tkm. Kukkus see variant ära. Sai proovitud XC70 Volvot, kuid see tundus maru aeglane. Sai proovitud W204 4matic facelifti, kuid see osutus seest maru ahtaks. Lõpuks veel sai proovitud Viljandis müüdavat A4 Allroadi, kuid sellel oli, hoolimata väitest, et väga heas korras auto, hunnik kulukaid elektrivigasid. Tegin küll pakkumise aga see ei sobinud. Sai ka Q5si vaadatud aga enamus Eestis sobivas hinnaklassis nägid väga igavad välja. GLK kahjuks on mu silmale liiga kole ja ML me vajaduste jaoks liiga suur ja raskepärane, Lõpuks leidsin Rootsist antud isendi. Kuna just oligi Rootsi tööasjus vaja minna, viskasin pilgu peale, kõik sobis ja lõin käed.
Valge, 3.0TDI, 176kw, 500nm, 6,5s 100kmh. S-tronic kast, mis (veel) töökorras
Offroad pakett (plast tiivakaared ja mõned plekkiluasjad stangedel
Adaptiivne püsikas
Mäludega el. sisu
El. tagaluuk
Navi
Konks
Webasto
20 tollised veljed uute lamellidega
Korralikult hooldatud, paar kuud tagasi kulutati ca 1600EUR-i hooldusele, kus vahetati kõik õõtshoovad jne.
Igatahes S klassi pealt tulles mõnus vaheldus, düünamiline, rool pole nii kerge, ei õõtsu ja minek ka viisakas.
Kütusekulu ka Si pealt tulles meeldiv, eile sai kiirteid lastud 600km 120-130kmh ja kompu näitas õhtuks 7,2l/100km.
Eelmine omanik arvas, et hea mõte oleks tõmmata velgedele orig 255-45-20 rehvi asemel 275-40 rehv. Rootsis vahet pole, keegi kuskil asutuses kunagi ei nori velje ega rehvi suuruse üle. Eesti kibestunud ametnikest koosnevas Maanteametis on see arvele võtmisel kindlasti probleem. Ilmselt otsin mingi 17 tollised orig veljed alla arvele võtmiseks ja edasisteks talvedeks. Kuigi 275 kõlab ropult esisillale, ei kisu auto üldse.
Ebayst sai tellitud kohe bluetooth adapter, et telefonist juhtmeta muusikat saaks mängida, eest tahavad Audi rõngad vahetust, kuna kivi vms tõttu katki ja taga üks tagurdus/udutuli mõraga
Valge, 3.0TDI, 176kw, 500nm, 6,5s 100kmh. S-tronic kast, mis (veel) töökorras
Offroad pakett (plast tiivakaared ja mõned plekkiluasjad stangedel
Adaptiivne püsikas
Mäludega el. sisu
El. tagaluuk
Navi
Konks
Webasto
20 tollised veljed uute lamellidega
Korralikult hooldatud, paar kuud tagasi kulutati ca 1600EUR-i hooldusele, kus vahetati kõik õõtshoovad jne.
Igatahes S klassi pealt tulles mõnus vaheldus, düünamiline, rool pole nii kerge, ei õõtsu ja minek ka viisakas.
Kütusekulu ka Si pealt tulles meeldiv, eile sai kiirteid lastud 600km 120-130kmh ja kompu näitas õhtuks 7,2l/100km.
Eelmine omanik arvas, et hea mõte oleks tõmmata velgedele orig 255-45-20 rehvi asemel 275-40 rehv. Rootsis vahet pole, keegi kuskil asutuses kunagi ei nori velje ega rehvi suuruse üle. Eesti kibestunud ametnikest koosnevas Maanteametis on see arvele võtmisel kindlasti probleem. Ilmselt otsin mingi 17 tollised orig veljed alla arvele võtmiseks ja edasisteks talvedeks. Kuigi 275 kõlab ropult esisillale, ei kisu auto üldse.
Ebayst sai tellitud kohe bluetooth adapter, et telefonist juhtmeta muusikat saaks mängida, eest tahavad Audi rõngad vahetust, kuna kivi vms tõttu katki ja taga üks tagurdus/udutuli mõraga