Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeep Grand Cherokee WK2, 2011 - Eero_S
#1
Alustan selle auto teema juures natuke ajalooga, miks minu autode valik on selline lonkav ja kummaline.
2012 ostsin ma omale 124, mis oligi ostetud esialgu igapäeva sõidukiks, plaaniga ta jätta hobiautoks, praeguseks on ta sinna maani ka jõudnud.
2013 suvel ostsin omale B6 kerel 2007a VW Passati vahva 3.2 liitrise vr6 mootoriga. Valikusse tuli ta sellepärast, et omas 3+ liitrist mootorit, automaatkasti, nelivedu ja temaga võis vedada kuni 2400kg haagist. Ladusin temasse hirmsat moodi raha sisse ja tegelikult ma teda korda ei saanudki.
2015 sügisel tuli 211 tingimustega: konks(veovõime 2+t), automaatkast, mootor 3+l, diisel ja automaat. Lisaks ka mõned varustuslikud tingimused, aga need ei mõjutanud auto valikut, samamoodi oli ka piiratud hinnaklass 6000€ peale.
2017 kevadel tuli, aga mõte, et paiskan kuni Juuli lõpuni 211 müüki ja kui ära läheb, siis võtan midagi uuemat ja vähem läbisõitnumat. Kriteeriumid olid seekord sellised: mitte vanem, kui 2010, kontrollitav läbisõit mitte rohkem, kui 175k km, haagiseveovõime 2+t, automaatkast, diisel. Lisaks: vähemalt 1x el. mäluga iste, nahksisu. Tegelikult olid ka konks ja mootori eelsoojendus tingimusteks, aga need annab siiski hiljem juurde panna.

Aga Jeep'ist siis.
2011 aasta
Usumõõdik ostes: 138k, kontrollitav.
Mootor on VM Motori 3.0 CRDi, 177kw, 550nm, V6.
Käigukast: Automaat, 5 käiku, 722.6.
Veoskeem: Nelivedu, aeglusti, keskdiferentsaalis on lukk ja tagasillas on elektrooniline lukk.
Sisu: Must nahktuba
Varustusest: 2x el. iste(juhi oma mäluga), 4x istmesoe, 2x istmevent, roolisoojendus, el. peeglid(el. kokkuklapitavad, mäluga), el. rool(mäluga), distantsi hoidev püsikas, pimenurga andur, võtmeta sisenemine-käivitamine, tagumine parkimiskaamera, el. tagaluuk, navi, kaugtulede assistent, õhkvedrustus ja muu väiksem pudipadi, mis juba nii kui nii kõigil olemas on.

Kaks kiiret pilti kah, mis sellest neljarattalisest tehtud on.
   
   
Vasta
#2
On alles vana kasti peale jätnud Smile

Aga Jeep on hea jah ja välimus on super.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Kast on tal minevikust ja tegelikult navi/maki interface+kompuuter on ka kusagilt win95/win98 ajastust pärit... kompuuter muidugi selles osas on äärmiselt lihtne kasutada ka täielikule lambale.
Facelift tuli juba ZF'i 8-käigulise kastiga.
Vasta
#4
Maru kena nurga oled leidnud, et see isend ümaralt üles pildistada. Eusa_clap
Vasta
#5
Kuna seisupidur oli olematu, siis sai sõbra juurest töökojast läbi astutud ja klotse peale keeratud. Kettad-klotsid olid kõik nagu uued.

Kulu 20€.
Vasta
#6
Külge läksid Bosch Aerotwin raamita kojamehed. Vanad krigisesid ja hüppasid mööda klaasi, kui vett klaasil napivõitu oli. Juhipoolne vedas täpselt silmade kohale pisikest triipu kah, kundepoolne triibutas ka, aga mitte silmade kõrguselt. Nüüd hea ja selge väljavaade.

Kulu 20€.
Vasta
#7
Ja jätkab monoloogi, ÜV läbitud puhtalt, kõik näidud väga head.

LS 147 373

40€ võrra jäeti vaesemaks.
Vasta
#8
Kuidas siis sõita on sellise loomaga? Kas sama mugav nagu W211 oli, lihtsalt ainuke vahe, et istumisasend kõrgemal?Eusa_think Autot ka hooldanud juba oled või tugined eelnevale infole, mis müües ajaloost said?Ninja
Vasta
#9
Sõita on mõnus, hästi vaikne, kui kiirus jääb alla 110, sealt edasi hakkab juba mootori hääl ja tuulevihin pihta, mis hakkab häirima, aga samas vaadates positiivsemat poolt, siis sunnibki sõitma natuke rahulikumalt. Käigukastil on mingisugune loogikavigastus küljes, mida 211'l polnud. Kipub natuke tõmblema, aga mul on sellega seoses väike kahtlus, et kui aju natuke näppida, siis saab sellest lahti. Mugavuse kohapealt, mina olen rahul, istmed olid 211's paremad, mõnes kohas kipub vedrustus klobisema ja kohati on jäigem, kui 211, aga eks need ilmselt ole eripärad, millega peab lihtsalt leppima.

Kõik, mis tehtud on, on siin ka kirjas, ehk siis hooldust ei ole veel teinud, aga varsti tuleb selle aeg nii kui nii peale ja siis tuleb ta ära teha, olenemata sellest, kas vahepeal temaga tehti midagi või mitte. Europe küll ütles, et nad tegid õlivahetuse tal ära, kuna õlipunn oli lekkinud(on ka näha, et on vahetatud) ja selle käigus pandi ka uus õli sisse, aga see ei tähenda, et peaks hooldust edasi lükkama.
Vasta
#10
Loogika viga viitab mehhaanilisele veale või milles see väljendub?
Vasta
#11
Sõidad mingi 60km/h, 4 käik, lased gaasi lahti, kiirus kukub 50 peale, annad kergelt gaasi, et jätkata sama kiirusega sõitmist/kergelt kiirendada, vahetab kolmandale alla, hetke pärast vahetab neljandale üles tagasi. Seda just siis, kui pööre võimaldab madalamal käigul tõsta pöörded ca 2000'ni. Kui kiirus on suurem nii, et pööre läheks madalamat käiku valides üle 2000, siis alla ei vaheta.

Ei ole mehaaniline, see elektrooniline viga, muidu ei saaks olla mõtet, et aju näppimisega sellest lahti saab.
Vasta
#12
Eile said 147825 pealt alla 265/50/20 mõõdus Hankook I*cept RW08 lamellid, koormusindeksiga 107 ja kiirusklassiga Q.

Raha tahetakse sellise rehvi eest letihinnaga 189€/tk.
Vasta
#13
Stendis ka käisid?
Vasta
#14
Ei, mõõt läks sama alla ja suvekad olid täiesti ühtlaselt kulunud. Ma lihtsalt niisama stendida ei viitsi.
Vasta
#15
149290, õlivahetus, mootori õhufilter.

Olemas uued päevasõidutulede ja xenoni lambid, kõik kokku 250€
Vasta
#16
Viimasest postitusest alates on siis juhtunud nii palju, et:
Vahetasin ära päevasõidutulede ja xenonite lambid.

Sai käidud natuke mudasemaid teid sõidetud ühe Kiaga:
[Pilt: cPj7lS.jpg]

Kergelt poleeritud said esituled, kuna klaasid midagi hullu ei olnudki, klaasid on hoopis seestpoolt tolmused.

Enne jõule sai käidud Värskas puhkamas ning siis seal kandis natuke ringi tiirutatud, kuna seal pool oli natuke lumekest ka, siis üks lumine slaid ka siia
[Pilt: bQncmX.jpg]

Jaanuari kuu lõpus/Veebruari alguses peaks peale jooksma ka hoolduse aeg.
Vasta
#17
Eile hommikul vahetult enne kella 7't otsustas auto, et tema sureb Männiku teel natuke peale Dzinglit maha. Mis seal ikka, HCH Autoabist puksiir järgi ja Ülemiste Silberisse.
Auto sinna ära antud läksid siis mehed asja uurima, istusid autosse ja litsusid stardinuppu, mille peale ärkasid kõik 6 silindrit ellu, väidetavalt tehti linnavahel ka proovitiir, rohkem ära ei surnud. Kuna järgmiseks nädalaks oli hooldusaeg, mille said nad tänaseks ümber tõsta, siis lükati hoolduse ajal juhe sappa, auto kurtis kütusepuudulikust. Kas külmus filter ära, läks tuksi paagipoolte vaheline pump või hakkab otsa saama kütusepump, hetkel ei tea. Katsetame korra veel paaki alla veerandi sõita, et välistada pooltevaheline pump.

Tehtud sai siis 159095 pealt 160 000 hooldus. Maksma läks see 414€.
Muus osas on 20k km sõidetud ainult kallates ja tallates.
Vasta
#18
Kas 4WD teemad toimivad tõrgeteta?
Vasta
#19
Ma ei tea, millised tal tõrked olla võiks, aga aeglusti toimib, esisild on järgi ja vahekast lukustub.
Vasta
#20
Minu enda kogemused ja sisetunne pakuvad, et niiskus-vesi-parafiin, mis iganes külmus filtris ära. Natuke sulas üles ja korras.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. .Alar. 3 4,717 31-01-2019, 04:21 PM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne