Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kasutajate sõidukid, mis ei ole MB (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=125) +--- Teema: Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. (/showthread.php?tid=49532) |
Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. - .Alar. - 13-01-2019 Niisis. S klassiga talve vastuvõtmine hakkas tunduma kuidagi auto piinamine, eriti kui sul on väiksese läbisõiduga ja roosteta S klass. Hing ihkas midagi 4 veolist. Sai vaadatud E350CDI 4-maticut, Eestist sobivat ei leidnud, Lätist leidsin, läbisõiduks väideti 243tkm, päriselt tuli välja, et tegelikult on 420+tkm. Kukkus see variant ära. Sai proovitud XC70 Volvot, kuid see tundus maru aeglane. Sai proovitud W204 4matic facelifti, kuid see osutus seest maru ahtaks. Lõpuks veel sai proovitud Viljandis müüdavat A4 Allroadi, kuid sellel oli, hoolimata väitest, et väga heas korras auto, hunnik kulukaid elektrivigasid. Tegin küll pakkumise aga see ei sobinud. Sai ka Q5si vaadatud aga enamus Eestis sobivas hinnaklassis nägid väga igavad välja. GLK kahjuks on mu silmale liiga kole ja ML me vajaduste jaoks liiga suur ja raskepärane, Lõpuks leidsin Rootsist antud isendi. Kuna just oligi Rootsi tööasjus vaja minna, viskasin pilgu peale, kõik sobis ja lõin käed. Valge, 3.0TDI, 176kw, 500nm, 6,5s 100kmh. S-tronic kast, mis (veel) töökorras Offroad pakett (plast tiivakaared ja mõned plekkiluasjad stangedel Adaptiivne püsikas Mäludega el. sisu El. tagaluuk Navi Konks Webasto 20 tollised veljed uute lamellidega Korralikult hooldatud, paar kuud tagasi kulutati ca 1600EUR-i hooldusele, kus vahetati kõik õõtshoovad jne. Igatahes S klassi pealt tulles mõnus vaheldus, düünamiline, rool pole nii kerge, ei õõtsu ja minek ka viisakas. Kütusekulu ka Si pealt tulles meeldiv, eile sai kiirteid lastud 600km 120-130kmh ja kompu näitas õhtuks 7,2l/100km. Eelmine omanik arvas, et hea mõte oleks tõmmata velgedele orig 255-45-20 rehvi asemel 275-40 rehv. Rootsis vahet pole, keegi kuskil asutuses kunagi ei nori velje ega rehvi suuruse üle. Eesti kibestunud ametnikest koosnevas Maanteametis on see arvele võtmisel kindlasti probleem. Ilmselt otsin mingi 17 tollised orig veljed alla arvele võtmiseks ja edasisteks talvedeks. Kuigi 275 kõlab ropult esisillale, ei kisu auto üldse. Ebayst sai tellitud kohe bluetooth adapter, et telefonist juhtmeta muusikat saaks mängida, eest tahavad Audi rõngad vahetust, kuna kivi vms tõttu katki ja taga üks tagurdus/udutuli mõraga RE: Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. - Oliver.L - 13-01-2019 Kuidas sõit sellisega on? Pigem jäigemapoolne? Tuled LED juba või xenon? S-liin ta vist ei tundu olema!? RE: Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. - .Alar. - 13-01-2019 Pigem jäigemapoolne ehk siis erinevalt MB sarnastest autodest saab sõidust ka rõõmu tunda. Eks paistab, mis Tallinna teedel olema saab. LED tuled tulid ette viimase põlvkonnaga, taga ledid nagu ka päevasõidutuled on olemas. Arvestades musta lage ja istmed siis võib nagu öelda, et S-Line aga kuskil viidet pole. Isegi rool on S-line oma, osaliselt perforeeritud naha ja käiguvahetuslabadega, kuid S-line märki seal pole. Varustuselist näitab järgmisi kohalikule turule mõeldud pakette WAX Pro Line for Sweden WAY Trailer package for Sweden WKI Technical package for Sweden Kui 2 neist suht arusaadavad siis Audide puhul Rootsis kasutatav Proline on selline tiba hämar ala, et mida sisaldab vms Rootsile kohaselt on ka lisavalgustust pandud. Ilusti küll iluvõre taha peitu. Arvele võtmiseks peab ilmselt lahti ühendama, kuna eraldi nuppu pole Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. - .Alar. - 31-01-2019 Kuna ilmad on viimasel ajal nagu on ja majade eest lumepuhustusega eriti siis ilmselt pole raske aru saada, et kumba autot rohkem kasutatakse Kuna Q5 kohale keegi teine parkida ei taha ja samas ei taha S-iga ka sõita seat keegi võtaks kohe heameelega selle parkimiskoha siis niimoodi S seisab. |