Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
täna vaatasin oma kõrgsurvepumpa üle (kütüs lekkib) ja märkasin seda, et pumba peal kood algab "603 ..." aga kütusefiltri kinnituse peal on "601 ..." kood. On see normaalne? Kas nende mootorite varuosi saab üksteisega asendama?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nende mootorite erinevus on silindrite arvus. Jah, teatud osad kattuvad.
Kütusepumbal vaheta tihendid ja sõida edasi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
sellest ka tahtsin küsida: on ju vaja kuidagi fikseerida seda pumba asendi enne kui võtan küljest ära?
Mul on juba ostetud tihendite terve komplekt, kas võib juhtuda nii, et pärastb nende vahetamist ei lähe käima või vee midagi? Kas on vaja midagi teada kõrgsurvepumbaga töötamisest?
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Pumba mahav6tuvajadus s6ltub sellest, kust lekib. Kas pihustitesse minevate torude juurest?
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
06-03-2015, 11:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2015, 11:23 AM ja muutjaks oli Jureckij.)
pildil on tõmmatud punasega see koht, kust 100% lekib. vb veel kusagilt. aga nagu ma juba ütlesin - mul on tihendite terve komlekt ja tahaks neid kõik ära vahetada
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
näidatud kohast kütust lekkimist ei tohiks olla, sealtkandist võimalik vaid õlileke. Lekivad suure tõenäosusega nr. 11 tihendid.
Nende vahetamiseks ei pea pumpa maha võtma.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
aga täpselt märgitud koha alt kogunevad tilgud... ja ülemised kohad on suht kuivad (võrreldes ülejaanud pindadega)
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Sealt punasega joonistatud kohast saab jah ainult õli lekkida, otsi täpsemalt kust ta lekib.
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Mul pakkuda lekkevabat kõrgsurvepumpa, 70.-
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Okei, aitäh... kui leian midagi veel, siis annan teada...
PS teist pumba ei taha osta
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
13-03-2015, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2015, 01:26 PM ja muutjaks oli Jureckij.)
Leidsin leket. Nagu ma saan aru tuleb vahetada seda stutsi o-rõnga. On seal mingi vaskseib ka või ainult rõngas? Ja kuidas paremini seda vahetada - kas lihtsalt keeran stutsi välja, vahetan rõngas ja keeran tagasi?
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Vaskseib kah. Kinnikeerates on pingutamisel oma protseduur, peast kahjuks ei mäleta enam detaile.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vaskseib tihendab seal sisemiselt midagi, lekivad kummirõngad stutsi ümber. Vaskseibe pole kordagi vahetanud. Võimalik, et remondi manual näeb seda ette.
Enne lahtivõtmist lase suruõhuga nii puhtaks kui vähegi võimalik, muidu kukub mustus pumba sisse.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
seibid on mul ka olemas komplektis.. vahetan seibi ära ka... manuaalist ei saanud midagi sellest üles leida. aga räägitakse, et peale vahetamist on vaja ka midagi reguleerida... vist oli jutt, et need stutsid vastavad kütuse hulka eest.. on see nii või piisab ainult sellest, et ma keeraks stutsi korralikult tagasi omale kohale?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-03-2015, 05:12 PM)Jureckij Kirjutas: seibid on mul ka olemas komplektis.. vahetan seibi ära ka... manuaalist ei saanud midagi sellest üles leida. aga räägitakse, et peale vahetamist on vaja ka midagi reguleerida... vist oli jutt, et need stutsid vastavad kütuse hulka eest.. on see nii või piisab ainult sellest, et ma keeraks stutsi korralikult tagasi omale kohale?
KSP elemente nii lihtsalt kätte ei saa. Kuigi stutsi mahakeeramise ja surveklapi mahavõtmise järel täppispaari kolb paistma peaks. Reguleerimiseks ei teki selle liite avamisel mingit põhjust.
Pea meeles: ÜLIM PUHTUS!!! Iga praht, mille sinna ajad, keerab pihustiotsa tuksi.
Hammaspadrun stutside avamiseks-pingutamiseks on ikka olemas)
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
ja siis ükskõik mis KSP asendis ma teen seda?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-03-2015, 05:42 PM)Jureckij Kirjutas: ja siis ükskõik mis KSP asendis ma teen seda?
Kui pumpa maha ei võta, siis jah.
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
suur aitäh... kui leain koha, kus saab seda teha, siis vahetan ära ja kannan ette siia)
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Tere kõigile!
Ammu juba sai see rõngas ja vaskseib vahetatud. Midagi keerulist ei olnud - ainult oli vaja aega leida.
Nüüd KSP ei leki. Aga probleem jäi - külmaga ei lähe käima ilma gaasipedaali abita (vb läheb, aga 3-4 proovist)
Ennem mõtlesin et kütus lekib - järelikult surve kaob ja seepärast käivitub halvasti. Nüüd saan aru, et probleem ei olnud selles.
Milles probleem on siis? Mingid tähikäiguklapid? Ja veel tähikäigust - pöörded umber 500-530 rpm, aga remondimanuaalis on kirjas 650rpm +-20
|