Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu
#61
Ühesõnaga, vahepeal on nii mõndagi juhtunud.
Auto on värvitud, kuid hetkel ootab vesilihvi ja terve auto poleerimist, et ühtlane jääks. Piltidel on näha, et tagumised uksed on tuhmid, sest neid ei värvitud, sama on ka kapoti, katuse ja tagaluugiga. Vesilihv ja poleer on juba kokku lepitud ning uue kuu alguses peaks ära tehtama. Ahjaa, sirget kapotti oleks ka vaja - mingil põhjusel on kapott hingede juurest kõver, miks ja kuidas, ei tea. Hetkel istub kapott jõle väärakalt seal peal, tagumine ots üleval pool, allapoole enam reguleerida ka ei kannata.
[Pilt: IMG-3394.jpg]

[Pilt: IMG-3400.jpg]

Siiski, ilma probleemideta ei saa. Vahetasin hiljuti ära esimesed amordipadjad, vanad olid täiesti mõradeks, ühtlasi sai esiotsa ka veidikene tõstetud teiste vedrude näol - mis põhjusel, sellest räägin kohe.
Kuna vahepeal otsustas OM601 2.0D tekitada mootorisse mingi kahtlase tiksu/kolksu, siis sai see pada sealt vahelt välja tõstetud. Ja juhuse kokkulangevusel oli mul kupee peal OM603.. Kokkuvõtvalt, 601 rändas vahelt välja, 603 läks asemele, jäi manuaal kast jne. Minekus ja jõus võitsin kindlasti - ilmselt ka kütusekulus, 603-ga ei pea tallama, et liiguks..
[Pilt: 65300485-402581150346995-5415263103744999424-n.jpg]

Peale mootori vahetust on esiots kenasti samal tasemel nagu taguots.
[Pilt: 65439363-318138332400241-5554779910855196672-n.jpg]

Ja oligi hea, et see 603 sealt kupee aiste vahelt välja rändas lõpuks, nüüd on ruum M104 jaoks olemas, mis sinna tegelikult peaks originaalis kuuluma.
601 ilmselt tõstan pukki ja kakun laiali, eks näis mida see mootor endas peidab.
PS, esimeste piltide peal on autol veel 601 mootor, mistõttu nina lennus - 603ga seda probleemi pole.
Vasta
#62
Minekus ja jõus võidad kindlasti OM603ega, aga kas nüüd kütusekulus? Ma saan suvel OM601 mootoriga keskmiselt 4,9l/100km, kord sain isegi 4,5l/100km, aga ei taha uskuda, et 603 vähem saad.
Palju muidu 601 kütusekulu oli?
Vasta
#63
Selleks et liiklusega taktis püsida pidi seda olematut ja jõuetut mootorit üsna hullusti tallama, mis rikkus igasuguse sõidumõnu ja ajas ilmselt ka kütusekulu lakke. Õiget kulu ma ei mõõtnudki aga kas ongi vaja, üsna mõttetu kemplemine tundub olevat.
Siiski toon välja, et 200D tehasekulu on 5.3l/100km kohta... 4.5l sajale tundub ulmelisena aga kui nii väidad siis järelikult nii on. Eusa_angel
Mingisugust kütusekulu teemal vaidlust ma ei soovi siia.
Vasta
#64
Selle 4,5l sain 70-80km/h sõites.
Omal ka kapoti tagaosa istub liiga kõrgel. Üheltpoolt nii alla lastud kui saab, aga ikka näpu suurune vahe. Öeldi, et hinged kõverad vast
Vasta
#65
Selle autoga ei ole väga palju aega olnud tegeleda aga hiljuti sai asi käsile võetud.
Algas siis sellega, et toodud sai OM606 turbodiisel mootor, sellele järgnes 2.7CDI sprinteri hooratas ja sidur ning 6 käiguline manuaalkäigukast C230 kompressori alt.
Kõrgsurve pump tuleb ilmselt 603 oma ning 606 pumba elementidega.
[Pilt: 4tATOlP.jpg]
[Pilt: DhRB5IT.jpg]
[Pilt: PtbokXv.jpg]

Nüüd tuleb 603 sealt koos kõige oma pudinatega minema rookida ja uus asemele sokutada.
Täna sai doonorpannilt võetud tagasild alt ära, tala läheb pritsi, uued kaikad ja muu mudru külge ja 2.87 diffriga valgele risule alla..
[Pilt: 7WZaokZ.jpg]
Viimane pilt autost on tehtud ilmselt kuu aega tagasi, kus ta veel minuga koostööd tegi. Sõitsin garaaži tagasi ära, kus ta oli terve talve veetnud ja oligi kõik, ega asjad end vahepeal ise ju ei remondi:
[Pilt: uKeCG5g.jpg]

Tegelikult on üks teine põhjus ka, miks aega ei ole olnud. Oli vaja üks teine auto ilusti korda ära teha. Tegemist 98 aasta E300 TD-ga.
Lühidalt siis, lanseka otste keevitus, kõik neli ust, tagaluuk, kapott ja esitiivad uued/roostevabad. Ja alla läksid erilaiused 18" AMG Monoblockid, ees 18x8.5 ja taga 18x9.5, pärit 220 S-i alt, ilma flantsita ei mahtunud pöörlema tobeda ET tõttu, seega läks 13mm flants.
[Pilt: punn1.jpg]

[Pilt: punn2.jpg]




Vasta
#66
Nii, masin sõidab ja omab kehtivat ülevaatust.
Kõrgsurvepump ehitati ümber, pandi 6mm element EDC pumba seest ja stenditi.
Tagasild käis alt ära, uus sillatala, uued kaikad ja puksid, pidurid jms. Samuti läksid ka uued kütuse- ja piduritorud.
Naljakas on see, et korralikku sillatala 124le on juba keeruline leida. Reduktor tuli 2.88 ülekandega, käigukast sai siis ikkagi 6 käiguline manuaal W203 C klassi alt.
Kapotialune:
[Pilt: F5048-A75-9-C05-46-B0-816-F-D33-FFFCE6-C83.jpg]

[Pilt: 75341-E7-E-C126-49-BD-AB91-4-B4-B63-ACD37-F.jpg]


Kuna ta on igati kasutatav igapäevaautona siis vahatasin kere dinitroliga igaltpoolt alt ära, panin logarid ja veeren temaga ringi. Eks kui ussitama hakkab kuskilt siis tuleb jälle korda teha.
[Pilt: A0377-A94-F834-4-ECE-8966-C5-FF9-CB648-D7.jpg]
[Pilt: 525226-DA-D52-C-4374-9-F55-0196-C042-CDBC.jpg]
Vasta
#67
Mõnda aega sõitnud, tekkisid ka mõningad vead, mis said kohe likvideeritud.
Esimese asjana siduri peasilinder koos oma üle 30 aasta vana voolikuga. 
Üks hetk hakkas tunda andma, et sidur ei ole õige ja järgmine hetk oli pedaal põhjas. Lootsin, et töösilinder ei ole, sest ei ole enam 5 käiguline manuaal, millel töösilinder kasti korpuse küljes. All on ju 6ne millel töösilinder kastis sees. See ilmselgelt tähendaks käigukasti eemaldamist, mis on kasti suuruse tõttu üsna tüütu. 
Seejärel andis auto märku, et oleks vaja hõõgküünlad ära vahetada. Viis kuuest sain kätte, ühe kallal oli juba keegi remontkomplekti kasutanud ja mingisuguse sulametalli lögaga tagasi pandud - seega loobusin. 

Mis veel oleks vaja teha: pihustid stendida ja vajadusel otsad vahetada; kevadel poleer, sest tagumised uksed ja katus on veel värvimata kujul; stabikavarda puksid jms pudi padi.

[Pilt: 1-A5-C4-E2-A-39-AC-48-B8-94-D4-16-B8697-AA73-C.jpg]
[Pilt: 9-B8-F7-FC3-B040-4674-AD87-C4-D99-B010-F75.jpg]
[Pilt: 9-ED0398-E-1-E1-F-4-D12-B55-C-31559-E6-A0-F33.jpg]
[Pilt: C2540377-8-BD0-477-C-BDAC-99-C62-DA9857-C.jpg]

Muidu on täitsa tore auto, edasi liigub ja salong läheb ka ilusti koha peal tiksudes soojaks, mis on ju sellise külma ilma puhul ainult hea.
Vasta
#68
Krt, see ASI on valgena ikka ilus. Eriti puhta joonega nina. Eusa_angel

Kas tagurpidi mustriga VT rehv on rehvimehe jäetud üllatus või teadlik valik väljatagurdamise hõlbustamiseks? On seda üldse tunda sõites, et üks pool teisest erinevalt peab?
Vasta
#69
(10-02-2021, 12:40 PM)v6sa Kirjutas: Krt, see ASI on valgena ikka ilus. Eriti puhta joonega nina. Eusa_angel

Kas tagurpidi mustriga VT rehv on rehvimehe jäetud üllatus või teadlik valik väljatagurdamise hõlbustamiseks? On seda üldse tunda sõites, et üks pool teisest erinevalt peab?
Rehv on enda lolluse pärast, hakkas lekkima ja pidin maha võtma. Hommikune aeg oli ja panin lolli peaga valesti peale tagasi. Eusa_wall

Eks kui aega tekib siis parandan vea.  Eusa_angel
Siiski, tänud heade sõnade eest.
Vasta
#70
Juhtub. Ma mõtlesin, et see on mingi kavala tasakaalu tekitamiseks.

Näiteks esilaaduriga traktoritel on üsna tihti esirehvid "tagurpidi", et tagurpidi vähem kaapida.

Mul oli mingi aeg õnnetus töö juures jagada säärast autolaadset toodet, nagu Toyota Corolla. Sellele pandi hooletusest töökojas üks üht, teine teistpidi. Olid Nokiani kuused. Valepidi oli parempoolne ja see kaevas end igal võimatul juhul sisse. Lasime ringi keerata ja mure kadus. No Corollaks jäi ikka, aga vähemalt sai sõita.
Vasta
#71
Vahepeal on märkamatult aasta mööda läinud viimasest sissekandest, seega peab midagi kirjutama.

Eelmine kevad otsustas mootor streikima hakata ning lõpetas oma koostöö - viga ei tea, puterdas koha peal ja karteri tuulest ajas paksult sinist välja. Süveneda ei viitsinud, seega suve jooksul rookisin 606 turbodiisli maha ning auto jäi uut mootorit ootama.  Eusa_wall
Sügisel leidsin uue mootori, milleks on 603 turbodiisel. Samamoodi paaritasin sellele 2.7 sprinteri hooratta ja siduri külge ning sellele kõigele otsa C klassi 6 käiguline manuaalkast. Mootoril on tehtud hilja-aegu plokikaane remont, mis on positiivne. Üleüldiselt käib vaikselt ja käivitub enamvähem hästi. 
Sisselaske kollektor sai modifitseeritud, et paigaldada cooler. Cooler paigaldatud ja kuna sisselase käis maha, siis sai natukene ka ALDA klappi reguleeritud, paremaks läks minek ja kadus ära teatud hetkedel jõnksutamine, mis teeb autoga sõitmise paremaks. 
[Pilt: 271826461-343513484295507-8701071258196501787-n.jpg]

Lisaks mootori trallile olen järgemööda ajanud kokku punaseid sisudetaile, uueks salongiks tuli veinipunane veluursisu, koos 4x elektri akna ja istmesoojendustega. 
Elektriakendele sain doonori küljest juhtmestiku ja muud vajalikud asjad, istmesoojenduste jaoks olid juba tehasest juhtmed veetud. 
Selleks, et selliseid punaseid detaile kokku saada, mis kriitikat kannataksid läks vaja 2 salongi ja 2 tervikut autot ja ega sellestki ei piisanud - mõnda detaili tõesti võtta ei olnud ja aitas ainult nahavärvimine. Salongile vaja teha kindlasti veel keemiline pesu ja siis peaks saama täitsa hea. 

[Pilt: 74-FEFDE7-4749-4478-9134-4280-C41-F841-B.jpg]
[Pilt: 3-F02-F155-8-B4-A-449-A-A65-A-7-E9-F4-DD4-FB49.jpg]
[Pilt: F1-EBDCF0-E008-448-C-BEFC-E42-FC9-BA8727.jpg]
Poolikuna:
[Pilt: 78192-B2-F-5787-4-BCD-BA93-8-D7-FF9-FA9436.jpg]
[Pilt: 184-AFA55-B885-482-C-9-F6-E-55-C6-C890708-C.jpg]

Mõned värvitud detailid. 
[Pilt: B9430340-90-E1-4-D9-A-8158-C1066-EB30705.jpg]

Vasakul originaal detail, paremal värvitud - värvi leidsin kunstipoest ja täitsa õiget tooni.
[Pilt: C7-C1-DE52-00-A3-43-A9-A975-0-B4113-F8-E770.jpg]

Lisaks sai kevadeks ära ostetud veljed, tegemist replicatega. Mõistliku € eest pole midagi originaalset leida, seega käivad need ka. Esimesed olid vist 8" laiad, ET 25, tagumised 9.5" ja diameetriks 17". 
[Pilt: 7-D44-AD06-4-C13-4-D66-BA19-DA9867633-C43.jpg]

Kõik on muidu ilus ja tore aga eks mitu talve sõitmist jätab oma jälje. Mõned roostealged vahepeal tekkinud, millega kevadel tegeleda. Üritan ja loodan, et see talv jääb selle auto viimaseks ja saab talvepuhkusele hooaja lõpus saata. 
Seniks aga kena talve ja loodame, et kevad tuleb kiiresti! Icon_razz
Vasta
#72
Kuna ilmad on ilusad, siis sai suverattad alla visatud. Ise olen rahul, salongiga tuleb veel tegeleda - tagumised el aknad tööle ja mõned tükid on puudu. 

[Pilt: 8-B2-C9800-88-F5-43-DD-91-FB-41311-DC0-EA3-E.jpg]

[Pilt: F59-AD585-AB82-4-E47-A827-025335-FB171-E.jpg]
Vasta
#73
Kuram väga lahe!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#74
(15-03-2022, 10:32 PM)kodutu Kirjutas: Kuna ilmad on ilusad, siis sai suverattad alla visatud. Ise olen rahul, salongiga tuleb veel tegeleda - tagumised el aknad tööle ja mõned tükid on puudu. 

[Pilt: 8-B2-C9800-88-F5-43-DD-91-FB-41311-DC0-EA3-E.jpg]

[Pilt: F59-AD585-AB82-4-E47-A827-025335-FB171-E.jpg]

Kas selle veljega tagant koopast välja ei ulatu/koopasse ei käi?
 
Üldine tulemus super, jõudu edaspidiseks!
Vasta
#75
(20-03-2022, 04:01 PM)M.Erikson Kirjutas:
(15-03-2022, 10:32 PM)kodutu Kirjutas: Kuna ilmad on ilusad, siis sai suverattad alla visatud. Ise olen rahul, salongiga tuleb veel tegeleda - tagumised el aknad tööle ja mõned tükid on puudu. 

[Pilt: 8-B2-C9800-88-F5-43-DD-91-FB-41311-DC0-EA3-E.jpg]

[Pilt: F59-AD585-AB82-4-E47-A827-025335-FB171-E.jpg]

Kas selle veljega tagant koopast välja ei ulatu/koopasse ei käi?
 
Üldine tulemus super, jõudu edaspidiseks!

Velg on tagant koopast väljas jah, otseselt vastu tiivakaari ei käi. Kui ebatasane ja künklik maantee on, siis tõesti on vastu tiivakaari tagant käinud mõned korrad. Aga öeldakse, et ilu nõuab ohvreid. Ilmselt oleks aidanud ka natukene madalam rehv, praegu sai taha 245/40/17 ja ette 215/40/17.
Vasta
#76
Kui eelmine ja üle-eelmine talv sõitsin selle autoga igapäevaselt, siis selleks talveks läheb ära seisma. Eks on tekkinud ka mõned roostekohad, millega võiks tegelema hakata. 
Kuna ma iga suvi ei taha sama autoga sõita, siis eks näha ole mis aasta kevadel ma ta uuesti käiku võtan ja vast selle aja peale jõuab nende roostekohtadega ka tegelema hakata. 
Salongiga sai ka vahepeal tegeletud, juhiiste istus kuidagi viltu - võtsin välja ja avastasin, et raam oli keevitusest lahti, puhastasin ja keevitasin kokku tagasi. 
Sain ka umbkaudse küttekulu teada täispaagi meetodil, kilomeetreid läbisin 1000 ringi ja keskmiseks kuluks linn + maantee tuli 7.3l/100km, ilmselt kui ökotada siis saaks veel allapoole. 
Mootoril täheldasin heitgaasi lekke, lekkis otse salongi nii, et esiklaas määrdus seespoolt tihti. Põhisüüdlaseks oli kollektori vahel olev lõõts, 603 kollektor käib kaheks tükiks keskelt - lõõts oli täiesti lõhki. B osana saada ei olnud, VEHO aitas hädast välja, lõõts koos torujupi ja kahe klambriga maksid kokku 120€ ringis. 
Lisaks peaks veel kapotialusega tegelema, radikas näeb jube räbal välja, mootorist mõned õlilekked - eelneva omaniku tehtud plokikaane remont, mis lekib  tagumisest otsast + otsakaane vahelt ja mingid veel. 

Mõned pildid ka möödunud suvest/kevadest:
[Pilt: 09-B3-D879-F3-F9-4-A36-96-DB-EF29-A1162410.jpg]
[Pilt: 91-F6-F64-B-2-B2-D-4539-83-AB-FA32045-B3-F8-D.jpg]

[Pilt: A24-CC427-19-B4-402-B-854-D-3-A46-C13-DD5-BF.jpg]

[Pilt: B88-BBBC1-1600-441-F-8888-504-BB19-BA998.jpg]

[Pilt: CF7-FDA0-A-EAD4-413-F-B7-B0-AD9-DB9-FC7499.jpg]
Vasta
#77
Kerge uuendus ka selle isendi kohta. 
Mõnes eelnevas postituses mainisin ära mõned roostekohad... Mnjah, esiklaas tuli eest, tagaklaas eest, esiklaasi piilariserv mäda - tegin uue. Parempoolsed tungiava ümbrused said keevitatud, vasak tagumine tiivakaar nii seest kui väljast sai tehtud. Sai otsitud õige turbodiisli poritiib, tagaluuk sai vahetatud. No ja kui juba siis juba, tuiskasin terve auto üle. Kereõõnsused lasin kerevaha täis, vast kestab nüüd paremini, tiivakaared ja küljekarbid käisin üle raptoriga. 
Väga midagi pildistada ei viitsinud, ukseklaasidelt sai võetud ära must prügikott (loe toonklaas). Alguses oli muidugi plaan, et lähen laia liistu peale üle - praegu arvan, et õige otsus säilitada kitsas liist. 

Ukseliistudega oli paras seiklus, tüübleid väga võtta ei ole. Alumised tüüblid tulid poolast, allcar.ee kaudu. Keskmised tüüblid sain aeromotorsist. 
Panen siia tootekoodid, ehk kellelgi tuleb kasuks:
A1249880478 - keskmised tüüblid
A0069883078 - alumised tüüblid. 

[Pilt: IMG-9679.jpg]

[Pilt: IMG-9711.jpg]

[Pilt: IMG-0033.jpg]

[Pilt: IMG-0034.jpg]

[Pilt: IMG-0084.jpg]

[Pilt: IMG-0114.jpg]

Jah, rehvid on tühjad ja veljed on paari poldiga all. Ringi veeretamiseks ainult. 
Tehnilise poole pealt ootab ees plokikaane saaga. Huvitaval kombel on kaane tagumisest otsast, mingisuguse valukoha pealt leke - lisaks jookseb kaanetihendi vahelt ka. Nüüd on küsimus, et mis saab. Uut kaant osta ei raatsi (vehos maksab 1925€), kasutatud korraliku turbodiisli kaant on ka ilmselt keeruline leida - kui kellelgi pakkuda siis võib seda teha PS-i kaudu. Vabalthingava kaas on võimalus, kuid interneedusest uuringut tehes selgus, et turbodiisli kaanel on klapid naatriumiga täidetud paremaks jahutamiseks, eelpõlemiskambrid on turbomootoril suuremad (15mm vs 14mm) ja lisaks ka jahutussärgi erinevus. 

Puhas:
[Pilt: IMG-0130.jpg]

Peale mõningat käimist:
[Pilt: IMG-0117.jpg]

Video kaane seiklusest:
https://drive.google.com/file/d/1EagCLR6...drive_link
Vasta
#78
(22-09-2024, 10:04 PM)kodutu Kirjutas: ...Alguses oli muidugi plaan, et lähen laia liistu peale üle - praegu arvan, et õige otsus säilitada kitsas liist. 

Õige otsus! Ukseklaasid on vist roheka tooniga juba tehasest?

(22-09-2024, 10:04 PM)kodutu Kirjutas: ... Huvitaval kombel on kaane tagumisest otsast, mingisuguse valukoha pealt leke - lisaks jookseb kaanetihendi vahelt ka. Nüüd on küsimus, et mis saab. ...

Võta esmalt kaas maha ja lase kohtrollida survega. Kui Seal mõrasid ei ole ja sööbimist ka mitte, siis lihvist läbi, uute tihenditega kokku tagasi ja ainult tuld. Järgmist kaant jõuad vaadata siis, kui kaanel defektid sees.

Sedavähe, kui video pealt näeb, tundub leke olema ikka tihendipinnalt. Pikk kaas kipub ikka väheke paenduma töötamise käigus ja eks vasta tulemüüri on väheke soe ka Unibrow
Vasta
#79
(23-09-2024, 07:20 AM)v6sa Kirjutas:
(22-09-2024, 10:04 PM)kodutu Kirjutas: ...Alguses oli muidugi plaan, et lähen laia liistu peale üle - praegu arvan, et õige otsus säilitada kitsas liist. 

Õige otsus! Ukseklaasid on vist roheka tooniga juba tehasest?

(22-09-2024, 10:04 PM)kodutu Kirjutas: ... Huvitaval kombel on kaane tagumisest otsast, mingisuguse valukoha pealt leke - lisaks jookseb kaanetihendi vahelt ka. Nüüd on küsimus, et mis saab. ...

Võta esmalt kaas maha ja lase kohtrollida survega. Kui Seal mõrasid ei ole ja sööbimist ka mitte, siis lihvist läbi, uute tihenditega kokku tagasi ja ainult tuld. Järgmist kaant jõuad vaadata siis, kui kaanel defektid sees.

Sedavähe, kui video pealt näeb, tundub leke olema ikka tihendipinnalt. Pikk kaas kipub ikka väheke paenduma töötamise käigus ja eks vasta tulemüüri on väheke soe ka Unibrow

Ukseklaasid on 95 aasta facelifti küljest, tagumised vähemalt. Esiklaas sai pandud uus hiinakas ja tagaklaas läks tema enda oma. 
Plokikaanega ilmselt nii saabki olema, et maha ja siis selgub mis olukorras asi on. Muidugi huvitav asi on see, et kui mootor veel eelmise omaniku auto vahel oli siis korra juba tehti kaane remonti - mis kvaliteediga ja mis ulatuses, seda ei oska keegi enam öelda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,701 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,160 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 298,689 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,234 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,178 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,784 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 622 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,807 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 487 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,272 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne