Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
Tere
Mis on erinevat, om606 mootoril 100kw ja 130kw?
130kw mootoril on turbo, mida 100kw mootoril ei ole aga mis veel?
Ehk targemad jagavad infot.
kaido
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
Ma nagu kuskilt mäletan, et siin foorumis oli juttu, et muidu on mootor sama, kuid nukkvõllid teised aga enam ma seda väidet ülesse ei ole leidnud.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kindlasti on ka muid pisiasju, mis on erinevad. Nt kolvialused õlipihustid? Osadel on lahendatud läbi kepsu õlikanaliga.
Kontrollida tasuks ka kolvi ja kespu koode. Võimalik, et visuaalselt on samasugused, aga materjal ja töötlus mitte. Ehkki see pole vast probleem stock turbomootori jõu juures.
Postitused: 192
Teemad: 27
Liitus: May 2010
Maine:
0
STD lehelt info, et pihusti avanemis surved erinevad, N/A 115 bar ja TD 135bar
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
04-11-2013, 05:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2013, 11:35 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Sisselaske nukkvõll on erinev, N/A-l avanevad klapid 1mm rohkem (turbokal pressitakse õhk naguinii silindrisse ja seal on väiksem klapi käik mõistlik)
Kolvid erinevad (materjal)
Kepsud erinevad (materjal)
Õlipump, õlijahutus on erinevad (mõneti täiesti erinevad lahendused)
N/A puudub nii turbo õlituse väljavõtt kui karterisse tagasilaskmise võimalus (tuleb ise aretada)
N/A pumbal 5.5mm elemendid, turbokal 6.0
Karteripõhjad on erinevad (kinnitus poltide muster oli sama, kuna ka põhjatihend on sama, isegi sama mis 603)
Kui N/A mootoritele paigaldati üldiselt paks plokikaanetihend, siis turbokal metallist (metallist tihendit ei puhu minema nii kergelt, on ka kallim. vist 50 vs. 70€
Pisiasjad:
Väljalaske kolle tihendid (N/A mootoril kaks, turbokal üks tervik tihend)
Väljalaske kolle poldid asuvad erinevalt (nii N/A kui turboka kaanes on tikkpoldi avasid rohkem ja saab ümber tõsta tikkpolte nagu vaja)
Mainimist vajab:
Ka N/A mootoriplokis on vändaanduri asukoht ehk paigaldusvalmidus.
Väidetavalt on 606N/A pump parim, millele suuremad elemendid lisada
Suuresti on tegu OM603-me mootoriplokiga, väntvõllid on samad, silindri diameeter, kolvirõngad, kolvikäik jne. Lihtsalt klappe on rohkem. 606 ja 603 mootoriketid on erinevad (kettide üldpikkused).
Kes mõtleb et tal on 603 turbokas ja jube hea oleks sinna 606-e plokikaan pista, siis peab arvestama et vahetust vajavad ka kolvid (milledes süvendid pihustipesa ja klappide tarvis asuvad erinevalt) ja mootorikett- rohkem probleeme nagu ei näegi.
Üks loll töö, aga EPC-st näpuga järge ajades leiab ühesugused detailid üles küll, kunagi sai kõvasti neid võrreldud.
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
tänud põhjaliku vastuse eest.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Õlipihustid on nii N/a kui turbokal, kas õlipihustid on veel lisaks erinevad?
On meelde jäänud et turboka kolvides on eraldi õlikanal, õlipihustist suunatakse õlijuga osaliselt sinna kolvi kanalisse, mis lisab kolvile veelgi parema jahutuse??? Ei viitsi neid jooniseid praegu otsima hakata.
Eks 3-400hp rahuldab tegelikult ka juba paljusid huvilisi....