08-09-2015, 08:50 PM
(08-09-2015, 08:01 PM)MelEst Kirjutas: Miks 2.0 kompressorit ja manuaal kasti ei soovitatud? Manuaal kestab kordades rohkem kui ATM kast. Peale drossel klapi pole seal midagi mis läheb, enne remondid diisli pihusteid jms, kui 2.0 pentsukat. Endal 2.0 141kw kompressor 5k manuaal ja keskmine küttekulu 7.4.
Pidada kompressormootorit töökindlaks on küll julge arvamine. Harva sõidavad need paarisajast tuhandest enam ilma tõsisema remondita. Tõsi, milline tänapäevane kõrgfosseeritud mootor kestakski... Ning andurimured, süütepoolikärvamised ja pihustiummistused pole üldse mitte tundmatud. Möödas on see aeg, kus mootor kestis avamata miljon kilomeetrit...
Manuaalkast on töökindlam küll, kuid mugavus maksab ka midagi. Ning kui kütusekulu detsiliitrit taga ajada, siis on raske MB küll vale valik