Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mb 260 Se Mis käivitumisel välja sureb ja vahest ei käivitu yldse...
#1
Tere sooviks kysida et kas võib asi peituda Bensu releez et kui auto käivitub ning kui gaasi anda siis sureb välja ja vahest ei käivitu vaid tõmbab kyynlad märjax ja kõik...et ehk oskab keegi hyva-nõu anada voi soovitada...
vigurvänt
Vasta
#2
Mismoodi saab olla kütusepumba relee viga, kui küünlad märjaks tõmbab?

Esialgu võiks uue jagajakaane ja rootori paigaldada, siis uued küünlad ja küünlajuhtmed.
See oleks kõige elementaarsem.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
(20-06-2010, 07:00 PM)afoon Kirjutas:
(20-06-2010, 05:56 PM)hents99 Kirjutas: Mismoodi saab olla kütusepumba relee viga, kui küünlad märjaks tõmbab?

Esialgu võiks uue jagajakaane ja rootori paigaldada, siis uued küünlad ja küünlajuhtmed.
See oleks kõige elementaarsem.
ärge tuututageEusa_whistlesedasi vaheta kõik ära enne kui viga käes,targem oleks ikka asjatundja poole pöörduda ja testriga mõned asjad üle kontrollida,et ilmaasjata raha osade peale raisata,mis ei maksa sugugi vähe!
Aga ikkagi kuidas saab olla bensiinipumba relee viga kui küünlad märjaks tõmbab?
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#4
(20-06-2010, 07:00 PM)afoon Kirjutas:
(20-06-2010, 05:56 PM)hents99 Kirjutas: Mismoodi saab olla kütusepumba relee viga, kui küünlad märjaks tõmbab?

Esialgu võiks uue jagajakaane ja rootori paigaldada, siis uued küünlad ja küünlajuhtmed.
See oleks kõige elementaarsem.
ärge tuututageEusa_whistlesedasi vaheta kõik ära enne kui viga käes,targem oleks ikka asjatundja poole pöörduda ja testriga mõned asjad üle kontrollida,et ilmaasjata raha osade peale raisata,mis ei maksa sugugi vähe!

Ütle palun, kui suur on läbisõit su jagaja kaanel, rootoril, süütejuhtmetel ja küünaldel?

Sa võid mulle loll öelda ja et ma tuututan niisama, aga üsna kindlalt muutub mootori käik paremaks, kui jagaja kaane ja rootori ära vahetad.

Need asjad ei ole eluaegsed, neid tuleb aegajalt vahetada, nagu õli ja filtreid.

Aga eks sa ole tark edasi, kui sellised soovitused lollina tunduvad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
Julged sõnad uuelt kasutajalt...Doubt Soe soovitus - kasuta otsingut.

Üldiselt kipub paarkümmend tuhat km olema süüteosadele juba piisav läbisõit, et neid kahtlustama hakata.

Pritse probleemid (kaasa arvatud bensupumba relee rike) ei kaota sädet. Kui küünlad on lihtviisiliselt märjad ja sädet neis ei ole, siis on viga ikka süütes.

Palju edu selle vigase tüki väljaselgitamises, et õige tükk esimese korraga välja vahetada.
Vasta
#6
(21-06-2010, 06:42 AM)afoon Kirjutas: ...
Thumbsupjagaja rootori saab ka muideks testriga üle kontrollida,kuid kui see on rikkis ei ole sädet ollagi. tasub kõik ikka üle mõõta et veenduda mida vaja vahetada ja raha raisata!

Mis mõttes testriga üle mõõta? Et mõõdad multimeetriga takistust rootori klemmplaadi otste vahel? Oled Sa kohanud mõnda rootorit, mille klemmplaat on katki?
Või kavatsed mõõta takistust paigaldatud kaanelt keskmise juhtme ja vastava silindri juhtme otsa vahelt? Palju seal takistus olema peaks? (väikeseks vihjeks - seal on õhuvahe, mitte tagatud galvaaniline kontakt).

Või on Sul kasutada kõrgepingeimpulsse kasutav mõõteseade, millega saab mõõta nii kontaktide mustumisest tingitud pingekadu kui ebapuhtuste ja mikropragude kaudu toimuvat voolukadu?

Mulle täitsa pakub huvi, kuidas multimeetriga kõrgepingeosade toimivust kontrollida... Pole seni ise nagu selle peale tulnudki, et sellest riistast võiks ka siin abi olla.

Ning ma ei pea siin silmas nii triviaalset asja, kui vaskjuhtme katkestuse määramist takistuse alusel
Vasta
#7
Teine asi võib olla muidugi vaakumi leke, kuid see ei iseloomusta märgi küünlaid.
Kui on vaakumileke, siis pihusti ei pihustagi kütust.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
Icon_eek

omapoiss ja afoon - äkki tahate oma bisnesi teha ke-jettide remontimiseks? Teid ootab "great success", ma garanteerin.
Vasta
#9
suured tänud ken kohe järele,sellel klapil mingi regulli kruvi ka küljes,ehk keegi teab kuhupoole seda keerata!tahaks nii väga juba sõita!!! ette tänades!!Icon_question
vigurvänt
Vasta
#10
ei tia kas kõik targad mehed on puhkusel,või on ennast täis ja ei viitsi minu romuga pead vaevata??????UnibrowEusa_doh
vigurvänt
Vasta
#11
kuule vigurvänt,miks sa ei kirjuta et juba sõidad,ja milles point oli,me afooniga mässasime kolm päiva!!!!!!Badgrinnüüd töötab kui ansuviiul,vahetasime etteande pea koos kõigi vidinatega ära,sest küte jooksis otse peale ja lõi küündlad märjaks,teine jama oli immobilaiseriga,mis lükkas pumba tagant ära,relee viga,sellest siis kord oli ja kord ei bentsu!!! paraku need signad teevad säärast pulliEusa_danceEusa_dance
kenekas
Vasta
#12
(02-08-2010, 01:29 PM)omapoiss Kirjutas: kuule vigurvänt,miks sa ei kirjuta et juba sõidad,ja milles point oli,me afooniga mässasime kolm päiva!!!!!!Badgrinnüüd töötab kui ansuviiul,vahetasime etteande pea koos kõigi vidinatega ära,sest küte jooksis otse peale ja lõi küündlad märjaks,teine jama oli immobilaiseriga,mis lükkas pumba tagant ära,relee viga,sellest siis kord oli ja kord ei bentsu!!! paraku need signad teevad säärast pulliEusa_danceEusa_dance


Kas on raske õigekirja eeskirju järgida?
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#13
(21-06-2010, 06:42 AM)afoon Kirjutas: ...
Thumbsupjagaja rootori saab ka muideks testriga üle kontrollida,kuid kui see on rikkis ei ole sädet ollagi. tasub kõik ikka üle mõõta et veenduda mida vaja vahetada ja raha raisata!

Ega testrit pole ka mõtet kulutuda muide, proovi keelega süütepooli otsast kas tuleb midagi või mitte.

(01-07-2010, 07:25 AM)Merzu260 Kirjutas: suured tänud ken kohe järele,sellel klapil mingi regulli kruvi ka küljes,ehk keegi teab kuhupoole seda keerata!tahaks nii väga juba sõita!!! ette tänades!!Icon_question

Seda kruvi võib akutrelliga keerata, kui ilusti käima hakkab, siis lase nupp lahti. Kui ei mõju siis lase teises suunas. Hea kui oleks lööktrell.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S500 ei käivitu ErkoS550 3 926 23-06-2022, 11:34 PM
Viimane postitus: Westcoast
  w220 s500 puterdab veidi kohapeal ja vahest tühikäigupööre liiga kõrge s500w220 10 1,996 11-04-2022, 02:03 PM
Viimane postitus: s500w220
  W221 S400 Hybrid 2009a enam ei käivitu. SGM 6 5,008 07-12-2019, 01:58 PM
Viimane postitus: SGM
  Mb w140 s300 sureb välja pikkvint 10 6,790 09-02-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: pikkvint
  W221 350cdi kett läks puruks! Mis nüüd saab? Maakas123 48 28,365 30-03-2017, 07:27 PM
Viimane postitus: Maakas123
  W221 ei käivitu! Maakas123 6 4,868 16-03-2017, 07:21 PM
Viimane postitus: nostromo
  W220,S320Cdi ei käivitu(ainult eetriga) + sooja mootoriga avariisse. Gerdok 13 9,655 01-02-2017, 07:25 PM
Viimane postitus: Laur
  w221 huvitav anomaalia,mootor sureb välja... arcar 2 3,519 19-12-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: arcar
  MB W220 320CDI 145KW Ei käivitu. StenS 3 4,181 09-10-2016, 09:31 PM
Viimane postitus: Renka
  MB S500 1993 240kw kes kus mis? jozzka 6 4,756 09-02-2016, 09:34 PM
Viimane postitus: jozzka



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne