Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AT kasti anomaalia???
#1
Teema siis selline, et ühel külmal hommikul käivitasin auto ja ilma soojendamata tahtsin väravast välja sõita. Käik sisse ja gaasi, tagurpidi läks välja küll aga edasi enam sõita ei tahtnud. D on sees küll aga käigu sisse minekule iseloomuliku nõksu ei tee ja 2000-3000 pöörde juures liikus vaid sentimeetreid. Nats soojendamist ja kõik toimis hästi. Nüüd täna aga tüdruk sõitis tööle sellega ja rääkis, et märjal asfaldil sooja mootoriga oli olnud sama teema - annad gaasi aga edasi ei liigu. Veel tahan lisada, et tegu pole ESP sekkumisega. Ratas ringi ei käi ja mootori võimsust ei piirata, võimsus lihtsalt ei jõua nagu kastist sillani.

Nüüd siis küsingi, et mis teie sellisest asjast arvate???

Peast käis mõte läbi, et vahetaks ehk õli ja filtri. Käisin kadakas, aga nemad ei riski müüa õli ja saatsid Silberisse - ei taha remonti pärast oma hingele. On ehk peale silberi veel mõni koht kuhu õli ja filtrit küsima minna?

Auto siis endiselt E220CDI 2000v.l. ja kast 5k autom/tiptronic (steptronic?).
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#2
Mul sama jama. E220D 96. Möödasõitu alustada ei saa, sest passin nagu jobu vastassuuna vööndis, gaasipedaal põhjas, aga kiirendama ei hakka ja kobin häbelikult oma suunda tagasi. Kas asi selles, et 70KW? Õhufilter?
PS: õli ja filter, ka kütusefilter vahetatud kuu aega tagasi.
Vasta
#3
Hmm, meil need mured nats erinevad. Minul jama selles, et kohalt ei saa minema. Vaatad, et aega küll, jõuan keerata, aga siis auto liigub nagu tigu ja peateel teised lähenevad... Enamasti ikka läheb nobedalt liikvele ja kui juba hoog sees, siis möödasõit ja KickDown pole mingi mure. Vajadusel saab ka käsitsi kaks käiku alla lapata. Aga minul jah, vahel harva just paigalt saamine raske - nagu ei oleks käik sees.

Panica, sul ikka KickDown ja kastil S ja W nupud toimivad?
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#4
Ei oska vastata sellele, sest ei tea autodest eriti. Isa abiga me teda tasapisi putitame. (Olen algaja ja naisterahvas)
Vasta
#5
Panica Kirjutas:Ei oska vastata sellele, sest ei tea autodest eriti. Isa abiga me teda tasapisi putitame. (Olen algaja ja naisterahvas)

Et sul väga õhukulumõõtja viga . . . kontrolli kuskil diagnostis kuis tema olukord on . . . olnud endal sama jama . . . aga oli selles viga.
Vasta
#6
KickDown - kui mootor ei tööta, siis vajuta gaasi pedaal jõuga põhja, kui tunned/kuuled, et mingi lüliti pedaali alla klõpsatab, siis see ongi KickDown lüliti. Tema eesmärk on sundida käigukastil käiku madalamaks vahetada. Madalam käik=parem kiirendus. Nüüd kui tead selle lüliti olemasolu, siis esimene kord katseta sirgel teel, et mitte ehmatada.

Kui kastil on W ja S nupud, siis W on mõeldu ilbeda ja/või lumise tee puhul - vahetab käiku madalamal pöördel ja peaks vist sõitu alustama teise käiguga. S tähendab sporti ja vahetab käigu natuke kõrgemal pöördel.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#7
Aitäh. Ma juba arvasin, et selline käitumine on automaatkasti ja 70KW juures normaalne. Lasen ülevaadata.
Kui see S ja W peaks olema konsooli plokil, siis seda vist polegi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#8
Sellel lingil näed, et kohe käigukangi kõrval kus on ka P, R, N, D tähed asub seesamune nupp.

http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2963985.jpg

Aga äkki sul seda polegi... Katseta vähemalt KickDown-i
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#9
Ok. Thanks ja vabanda, et Su teemat oma murega risustasin.
Vasta
#10
virgo Kirjutas:Peast käis mõte läbi, et vahetaks ehk õli ja filtri. Käisin kadakas, aga nemad ei riski müüa õli ja saatsid Silberisse - ei taha remonti pärast oma hingele. On ehk peale silberi veel mõni koht kuhu õli ja filtrit küsima minna?

Auto siis endiselt E220CDI 2000v.l. ja kast 5k autom/tiptronic (steptronic?).

No kui sul selline mõte peast on läbi käinud, siis vast oled ka ikka õli taset kontrollinud ja seda töötava mootoriga. Lõhnab nagu just selle järgi, et õli vähe sees (olnud?) ja nüüd libistab.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#11
Tiptronic kastil MB-l ei ole ette nähtud õli vahetada ega lisada, 300 000 km on tehase garantii ette antud, kui see läbi - uus....pole isegi kohta kust inimses moodi asja vaadata muideks.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
Hmm, no nüüd olen küll segaduses. Eile käisin Silberis asja uurimas, filter 500.-, õli 1600.- ja vahetaksid hea meelega. Rääkisin ka murest ja seepeale öeldi, et vahel on juhtunud küll, esmalt peaks tegema diagnosti 900.- Seega oldi nõus võtma vastu kiirelt 3000.- ja veel midagi lisaks õli vahetuse eest. Öeldi veel, et diagnostika näitab mis viga ja et kas juhtplokk või kast ja see läheb väga kalliks...

Kui õli vahetada ei anna, siis miks nad seda tahavad vahetada?

On ehk mõni remondikoht tallinnas kus võiks oma murega käia... Ei tahahaks nagu lambist 3000+ välja käia kui ma pole kindel, kas selle eest isegi uue õli saan. Ja hea oleks kohata sellist remondimeest, kes oleks nõus probeemi ka süvenema, mitte vaid kolm lauset rääkima nagu Silberis...

Kalev, õlitaset kontrollinud ei ole. Probleem veel küllaltki värske ja vaid tungiga tõstetud auto all ei kontrolli ikka midagi - seal vaja päris palju asju enne eest ära kruvida...

Mis läbisõidu tagant näiteks 96-97-98a autom kasti õli vahetatakse?
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#13
virgo Kirjutas:Kalev, õlitaset kontrollinud ei ole. Probleem veel küllaltki värske ja vaid tungiga tõstetud auto all ei kontrolli ikka midagi - seal vaja päris palju asju enne eest ära kruvida...

Mis läbisõidu tagant näiteks 96-97-98a autom kasti õli vahetatakse?

Njaa, vabandan, ma hajameelsusest eeldasin lihtsalt, et kast selline vana ja pommikindel, nagu ikka Confusedilly: Tähelepanelikumalt oleks pidanud lugema.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#14
Saab diagnosti teha ja kindlasti odavamalt.

Helista 5024722 imre
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kõige sobivam kasti õli w126le helitehnik 17 2,893 06-08-2021, 01:53 PM
Viimane postitus: Helari
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,613 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier
  Autom. kasti õli v2ikejoss 10 3,478 09-10-2020, 08:12 PM
Viimane postitus: totu
  W210 2.7 cdi kasti anomaalia siimsl1 6 5,198 27-08-2017, 12:58 PM
Viimane postitus: R129
  83kw 3.0d manu kast ja dogleg kasti erinevused mrmikumike 4 3,152 04-06-2017, 10:25 PM
Viimane postitus: mrmikumike
  V220 CDI 2001a. Probleem automaat kasti ja käivitamisega Renku 1 2,479 03-02-2016, 03:11 AM
Viimane postitus: Heinar
  w202 m111 kasti sobivus mossekas 0 1,894 29-10-2013, 08:27 PM
Viimane postitus: mossekas
  2.3 8v manuaal kasti sobivus 2.8 m104 mootorile Hengst 2 2,787 25-11-2012, 11:27 PM
Viimane postitus: hents99
  Anomaalia õlitulega s.urm 4 3,794 12-06-2012, 11:21 AM
Viimane postitus: s.urm
  W202 voolu anomaalia kohapeal seistes RivoA 3 3,428 02-01-2012, 05:38 PM
Viimane postitus: RivoA



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne