Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 liistude  ära võtmine
#1
Kuidas w126 1 gen-il kere plastliistud niimoodi ära saab, et need ka tagasi oleks võimalik panna?
Vasta
#2
see jutt on küll 90.a. seci kohta kuid põhimõte vast sama

Liistud on kinnitatud: Ülevalt metallliistu alt on konksudega metalltüüblid, erinavates suunades erinevad liistud. Alumine riba on lihtlabane plastiktüübel.
SEC
Uksed - tee uks lahti, vaata ukse auto tagapoolset külge ja näed tihendis sellist poolringi kohta. Tõmba tihend eemale, all on väike nr 7 padruniga käiv mutter, keera see lahti. Lükka uks kinni, lükka näpud ALT servast vahele ehk pane näpud alaserva ja tõmba JÕUGA ja JÄRSKU näpud alt enda poole, et ALUMINE tüübliriba lahti tuleks. Kui alaserv on lahti, hoia liistu kahe käe vahel äärtest ja tõmba KERGELt enda poole ja sõida sellega mõni cm paremale ja seejärel vasakule.
Esitiivad - samamoodi alt enda poole lahti esmalt ja esitiiva liistud ei liigu mitte vakaule ja paremale vaid on vedrutüüblid on väänatud pingesse ülessepool, ehk kui liist on sul alt lahti tõmmatud siis tõmba seda allapoole.
Tagatiivad - täpselt sama mis esitiivad.

Tee täpselt nii nagu kirjas ja sa ei tee autole ega liistudele liiga.
PS - kus on keres ülemiste metallkonkude augud, kus need vastu plekki lähevad - seal on kandilised augud kõik ja kere ja liistu vahele käib spets plastik ring, millel on ühel pool plastikust ligur, et kui sa liistu tagasi paned ja see metallnaga vastu keret kinnitub, et tal jääks tema ja kere vahele plastikpind mitte otsene kokkupuude kerega. Kuna tahes tahtmata on seal hõõrdumine ja pinna kulumine ehk rooste. 99% automaalritest ei suuda neid tagasi panna ja see on peamine põhjus miks liistude ülaservast roostetama hakkab. Ja tüüblite puhul on see hea eelis, et iga viimane kui detail on erladi tellitav.




--------------------------------------------------------------------------------
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 595 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,573 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,749 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W220 S500 2004a abc vedrustusega vajub üks amort ära s500w220 16 3,100 18-11-2021, 09:15 PM
Viimane postitus: s500w220
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,148 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 730 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,863 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W221 S320CDI 2006 Spidomeetri plokk elekter kaob ära Blizzard515 0 2,089 08-08-2019, 07:55 PM
Viimane postitus: Blizzard515



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne