Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB E320 Coupe, 1993, .Alar.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Käisin uut Superbi proovimas seal Smile
Mõistlik , vaata siis , et kõige plangumat ei vali Big Grin
Hea mõõt Monoblocki puhul-18" oleks minu meelest juba liiga suur C124 puhulThumbsup
Kuna ilm oli ilus ja natuke kipitas ka, sai veljed alla proovitud
[Pilt: ebac6331a664580e01d626de74fa34ff.jpg]
Tundub, et tagant tahaks natuke madalamale. Muidu olen tulemusega igati rahul
Sõida mõni kilomeeter ja vaata autot uuesti. Vedrud vajuvad paika.
Tavalised 15 tollised. Ei kavatse müüa, kuna iseenesest suht väärtusetud veljed. Pigem lasen taastada, kui peaksin AMG velgedest tüdinema Smile
Auto on 3 nädalat Eestis kohapeal seisnud ja eile hakkas ta lumekoristusele jalgu jääma, niiet isa mul otsustas autot liigutada. Hea uudis on see, et auto käivitus poolest pöördest. Halb uudis on see, et isa avastas auto alt punaka õlilaigu. Hetkel ei tea kas tegu kasti õliga või roolivõimu õliga. Igatahes hapu lugu, et seistes laguneb. Oli plaanis lasta järgmine nädal keretöödesse saata aga nüüd läheb hoopis Lesvenisse vms kohta. Kuna ise olen Eestist eemal veebruari lõpuni siis tuleb lasta puksiiriga vedada sinna ja tänna
Alustusex võib roolivõimu ja kasti õli tasemeid kontrollida, kui emmas kummas vähe, on süüdi olev ahel käes.
Auto nüüd Lesvenis. Igatahes alguses taheti kirvest selga lüüa, teavitades, et uut rv pumpa vaja ja kast lekib kuskilt keerulisest kohast. Viimase asja seadsin kohe kahtluse alla, kuna alles Flamekos õli vahetatud kastis ja miskit ei leitud. Ühesõnaga kui süüvima asja hakati, leiti, et asi nii hull pole. RV õli saab mingite tihendite vahetusega korda ja kasti leke ei pidanud ka miskit tõsist olema. Samuti leiti väike leke plokikaane vahelt aga selle suhtes võtsin vähe kaitsva poosi. Soovin seda leket enne oma silmaga näha kui selle likvideerimise eest 700-800€ välja käin ( Lesveni kiire kalkull)
Ise ei suuda kaant maha võtta? Edasi las tehakse muud tööd ära Smile Kuigi kaanetöö maksab ka miskit, aga saaks äkki vähe soodsamalt. Peale panek pole ka miskit hullu, kui NM võti olemas koos uue kaanetihendiga.
Pole seda aega - elan ise Rootsis, pole kohta ja parem lasen asjad korralikult asjatundjatel teha. Ma ei "ehita" seda autot selleks, et aasta pärast pettunult maha müüa, kui mu enda poolikud ja põlveotsas tehtud lahendused autoga sõita ei luba.
Räägid minust? Mul kõik autod sõidavad. Smile Patt oleks 3-4 kuuks lampi seisma jätta.
Ei rääkinud sinust aga kui tundsid puudutatuna siis las see jääb sinu südametunnistusele. Igatahes peaks auto Lesvenis kohe valmis saama ning sealt läheb ta otse keretöödesse. Olemas on uus korralik tagaluuk (seespool küll puudub polster, kuid selle saab ilmselt ümber tõsta vanalt. Samuti jõuavad Inglismaalt uued kasutatud korralikud (loodetavasti) uksed järgmise nädala jooksul.
Kiirelt kokku võttes:
Vahetusse lähevad uksed, tagaluuk ja esitiivad (uued B jupid)
Likvideeritakse kerged roostealged antenni ümber, 3-4 roostealget erinevates kohtades kerel, tagastange mõra, esistange spreiga kunagi värvitud ja sealt kooruv värv uuesti üle spreitatud - vajab korraliku puhastamist-lihvimist. Katuselt kaob mobiiliantenn.
Vahetusse lähevad nii esi kui ka tagaklaas. Esimene on lihtsalt kole ja kriimuline, tagaklaasil tüüpviga niiskusega. Tagaklaas läheb ilmselt odavam variant hiinaka näol, mis pole lamineeritud, kuid ilmselt seal väga vahet pole. (loodetavasti jällegi)
Usutavasti saab kuskil kuuga need asjad tehtud, peale mida viin sisu tegemisse. Mis täpsemalt teen, pole veel 100% selge, kuid ilmselgelt lisandub sinna heledamaid kohti.
Loodan, et aprilli keskpaigaks kõik valmis Smile
Anna teada kuidas b kere detailid külge istuvad. Just huvi tiibade kohapealt endalgi vaja ära vahetada. Sad On teada ka mis taga klaasi hinnaks võiks kujuneda ? Big Grin
(24-01-2016, 07:51 PM).Alar. Kirjutas: [ -> ]Ei rääkinud sinust aga kui tundsid puudutatuna siis las see jääb sinu südametunnistusele. Igatahes peaks auto Lesvenis kohe valmis saama ning sealt läheb ta otse keretöödesse. Olemas on uus korralik tagaluuk (seespool küll puudub polster, kuid selle saab ilmselt ümber tõsta vanalt. Samuti jõuavad Inglismaalt uued kasutatud korralikud (loodetavasti) uksed järgmise nädala jooksul.
Kiirelt kokku võttes:
Vahetusse lähevad uksed, tagaluuk ja esitiivad (uued B jupid)
Likvideeritakse kerged roostealged antenni ümber, 3-4 roostealget erinevates kohtades kerel, tagastange mõra, esistange spreiga kunagi värvitud ja sealt kooruv värv uuesti üle spreitatud - vajab korraliku puhastamist-lihvimist. Katuselt kaob mobiiliantenn.
Vahetusse lähevad nii esi kui ka tagaklaas. Esimene on lihtsalt kole ja kriimuline, tagaklaasil tüüpviga niiskusega. Tagaklaas läheb ilmselt odavam variant hiinaka näol, mis pole lamineeritud, kuid ilmselt seal väga vahet pole. (loodetavasti jällegi)
Usutavasti saab kuskil kuuga need asjad tehtud, peale mida viin sisu tegemisse. Mis täpsemalt teen, pole veel 100% selge, kuid ilmselgelt lisandub sinna heledamaid kohti.
Loodan, et aprilli keskpaigaks kõik valmis Smile

Ahoi,

See esitiivavärk on huvitav teema, sest B-varuosatiivad, millega kunagi mõned aastad tagasi ühe 124 kerega auto juures kokku puutusin, olid sellised, et lõpuks otsustas plekksepp ilusama kapoti- ukse ja stangejoone huvides vana originaaltiiva ja B-tiiva üldse omavahel kokku keevitada, sest nii sai ilusam. W124 puhul on autos istudes eriti hästi näha kui esitiivaservad peaks kapoti kõrval kiivas või ka liiga kumerad olema ja seega on plekkide kvaliteet seal päris oluline.

Võimalik, et tootjad ja kvaliteet on erinevad ja seega on kindlasti huvitav, et kuidas kuju istuma ja jooned jooksma hakkavad, sest ausaltöeldes, kui kulutad nii palju raha juba muudes osades oma auto peale, ei oleks ise sellega julgenud katsetada.

Tubli ehitamise jätku ja usun, et igal juhul saab tulemus olema ilus!

Tauno
Lasen kindlasti tiibu enne värvimata külge sobitada, kuna olen kursis B juppide , kergeltöeldes, kõikuva sobivusega.

Tagaklaasi hind on olnud lamineerimata klaasi puhul ca 170€. Lamineeritud nö triplex klaasi puhul on hinnad olnud alates 580€ kuni 850€
Nägin Lesvenis - ilus kupee. Hea omanik, jälgin teemat. Edu autoga! Thumbsup
Võtsin ka naiivselt Klokkerholmi (väidetavalt mõistlik tootja ja teistele masinatele sobivad plekid paremini) tiivad ligi. Mudisin ja kolkisin, painutasin ja koolutasin aga ei saanudki neid istuma. Aga ega ma plekksepp pole ka.
Vihastasin nii kõvasti et võtsin A osad esindusest Smile

Põhiviga vist paistiski olevat just tiiva otstega (nagu Tauno andis mõista) ja kergelt häiris tiiva ja stangevahelise kummitihendi paigaldusaukude puudumine.
Sain siis Lesvenist, minu jaoks, muljetavaldava arve, kus igasugu tihendid välja toodud, mis lekkisid, mõni natuke ja mõni natuke vähem.
Jagaja otsakaane tihend
Nukkvõlli otsa? tihend
Tihend soojatoru plokis
Radiaatori otsik toru
KKKT tihend - vist klapikambikaane tihend
Väntvõlli tagumine simmer - seal oli pmst kirme aga lasin ühe soojaga korda teha
Lisaks käigukasti padi
2x amortisaatoripadjad - hea märk eelmise omaniku kokkuhoiust - amordid on uued aga sellised odavad jupid tegemata
Ja muu pudi-padi
Igatahes loodan, et see 600+ eurone väljaminek ka väärt oli Eusa_think
Tuleb siiski mõista,et tegu juba üle 20 aasta vanuse liikuriga.Kuskilt midagi tilgub võib tihend niiske,pakun et paratamatus.Kui just kollektsiooni auto pole,siis eks emotsiooni pealt saab korralikult raha välja käidud,aga olen endalegi seda küsimust esitanud,kas on siiski vaja.Õnneks on neli ikka väga odavate pidamiskuludega Mercedes.Muidugi 400 ja üles mootoritega on natuke teine teema,aga üldises plaanis ikka väga keskklassi sõbralik.
Igatahes edu autoga!
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11