Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300CE, 1992 - Kalev124
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Tervist Mersuklubi!

Lõpuks peale suht lühikest otsimist leidsin ka endale kaua ihaldatud kupee. (ilmselt juba kõigile tuttav pill)

Mootor: 3.0 bens - 138kw,
Automaatkast
1992a
Tumehall
Lisad: El. nahkistmed, toimivad kelnerid, el. aknad, ASD diff.

Esialgne emotsioon: küllaltki meeldiv, arvestades auto vanust siis suht kolina vaba sild, meeldiv sõidumugavus, kupee kohta isegi suht ruumikas

Vead: eks palju veel selgitamisel aga esialgu: vasak esituli auguga, spidoplokk, tagumised armordid, mootori lonkamine tühikäigul, õlilekked, salongi katkised detailid, esimene parem tiib, tagumine stange, jm keretööd, suunatuli ei vabasta ennast rooli tagasi keerates.

Plaanid: Järjest jupiti korda teha nö. hobikorras. Igapäevaselt hakkab ilmselt neiu mul sellega tööl käima. Lisaks kuna olen suht audiofiil siis saab ta ka usinasti matti, vilti, ja palju edevaid soundi komponente. Veljed pole ka päris need, mida ihaldaks.


Tehing ise läks libedalt, eelmine omanik jutustas meeleldi vigadest ja headest omadustest antud autol. Mõeldud tehtud ja ära sai ta toodud.

Pistan mõned pildid ka:

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]
Sisust ka mõni pilt? Isiklikult mulle need mustaks võõbatud tagatuled ei meeldi-see pigem bemmimeeste rida. Edu-C124 kupee on ka pärast 23 aastat stiilneThumbsup

VIN-kood?
VIN koodi saab peale järjekordset garaaži õhtut. Küsimus aga minu poolt hetkel selline, on kellelgi aimu, miks ta mul ainult sooja sisse usinasti puhub.


* lisaks sai juba ära tehtud see, et elektrivent lahti ühendatud ja visco tagasi külge kruvitud. Temp püsib nii normis. Eelmine omanik mainis, et ilma viscota võtab vähem kütust, et elektrivendiga ökom. Kuid tundub pisut kahtlane, kuna elektrimootor ju oma jõu saab akult, aku laadimiseks vaja generaatoril rohkem tööd teha jne. Seega visco toimetab hästi minu silmes küll.
*Update - kliima juhtmetega on päris hea ´´keberiit´´. Paljud asjad teibitud, lisa soojendus pumba juhtmed olid katki. Klapp mis sulgeb soojaringi on läbi põlenud. Iseenesest lihtne klapp aga peale väikest tinutamist ja kuivatamist hakkas toimetama, paraku aga simmer kutu ja läheb seest uuesti märjaks ja kõrvetab uuesti läbi. Panin klapi nö. ´´poolde-vinna´´, et natukenegi toa temp´i alla tõmmata.

*Terve krempel kapoti all vaevles massi puude käes. Said kõik liitmikud ära puhastatud. Samuti sai ka peale pandud uus aku, kuna vana jäi lahjaks. Imekombel peale seda protsessi hakkas mootor ilusti ühtlasi pöördeid hoidma ja enam mingeid kõikumisi ei täheldanud.

* esi mattide alused nagu ikka olid niisked, said need ära kuivatatud ja ilmselt pean sinna mingi süsteemi tegema, et sinna enam niiskust ei tekiks.

* Kuna soundi ehitus hakkab samuti varsti tulema siis said kõik kõlari juhtmed esialgu välja vahetatud uute ja korralike vastu.



(08-07-2015, 01:29 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Sisust ka mõni pilt? Isiklikult mulle need mustaks võõbatud tagatuled ei meeldi-see pigem bemmimeeste rida. Edu-C124 kupee on ka pärast 23 aastat stiilneThumbsup

VIN-kood?


WDB1240501A937902

Ident. number (FIN) WDB1240501A937902
Baumuster 124050
Sales name 300 CE
Cabin 00753
Permanent link http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercedes...u=ghxs28b2
Order number 0 8 543 18395
Delivery date 1989-01
PAINT1 199
Interior color 278
Engine 103983 12 153689
Gearbox 722358 03 194866
Lights units BOSCH
Wipers BOSCH 890126
Class 1

Code Value
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
278A LEATHER ALPACA GRAY
341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
570 FOLDING ARMREST, FRONT
588 No code designation available
597 No code designation available
601 No code designation available
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
Visco sai külge kruvitud küll aga täna hommikul lendas sellel tiivikul kõik labad miskipärast küljest Eusa_think

Tuleb siis uus tiivik vaadata. Uued rehvid ostetud (Toyo Proxes), hetkel jään ootama pakkumist BBS kärgvelgedele (Daressilver) 16´´.

Tiib ja tagapamper samuti leitud.
(08-07-2015, 07:07 PM)Kalev124 Kirjutas: [ -> ]Eelmine omanik mainis, et ilma viscota võtab vähem kütust, et elektrivendiga ökom. Kuid tundub pisut kahtlane, kuna elektrimootor ju oma jõu saab akult, aku laadimiseks vaja generaatoril rohkem tööd teha jne. Seega visco toimetab hästi minu silmes küll.
Visco võtab jõu otse mootorist, kui visco täie rauaga taha tuleb, siis kaob autol umbes veerand jõust. Seega selleks, et soovitud kiirus kätte saada, on rohkem mootori piinamist ja kulub rohkem kütust.

Elektrivendi koormus genekale ja sealt mootorile on igaljuhul väiksem ja kütusekulus võib see mõneti tunda anda, kui viscovent mingil põhjusel pidevalt täiega järgi on. Kui kliimavendid töötavad, siis on viscol koormus väiksem ja siis ei tohiks kütusekulule nii palju tunda anda. Minu 3,2'ne võtab keskmiselt 12l/100km'le, aga mul on veidike raskem jalg ka, kui enamustel ja hetkel jälle kliimavendid ei tööta.
Okei. Anyway...Toyod läksid turgu tagasi. Veidi veel koguda ja tulevad samad rehvid aga 17´´ ja BBS kärjed 17. Eibach madaldus sari tellitud. Amordid veel tellimis järgus. Vahepeal hunnik elektrikalasid likvideeritud. Keretööde mehega pill üle käidud kurja pilguga ja enne sügist kindlasti saab terve põhi korrosiooni tõrje ja osad detailid lihtsalt värvitud. Kui keredetailid käes siis läheb ka terve masin värvimisse.

Käigukast läheb järgmine nädal samuti hooldusesse, veidi lekib ja vahepeal teeb mingeid kummalisi vigureid.

Talveks on olemas nagunii teine auto ja talvega loodetavasti saan salongiga ühele pole. (mürasummutus, istmed, polstrid, sound jms)


Kui ports vidinaid kohal siis teen ka mõningad pildid protsessist.
Niisiis, nüüdseks ta jättis mind esimest korda ´´tee peale´´. ABS läks põlema ja laadimist pole. ÜPR´i relee peal kaitsmed terved.
Tore, et nii suured plaanid autoga. Loodan, et saab kõik plaanitud asjad korda, mitte läheb müüki nagu tavaliselt juhtub Smile

Edit: mul oli sama jama kupeel - genekas suri ära.
Eelmine omanik väitis, et generaator on taastatud. Eks peab sisse piiluma, kuidas harjadega lood on. Kummaline aga see, et akutuli põlema ei läinud.

Müüki (hetkel muidugi hea öelda) aga pole plaanis panna sugugi mitte, arvestade soetamise hinda ja seda, palju sinna raha juba tellitud osade ja plaanide järgsetele asjadele on siis kaob lihtsalt müügi point ära. Auto jääb ilusti siia perre ja minu valdusesse. Kuna teine auto samuti olemas siis ei põle ka midagi kui ta seisab vahel.
(18-07-2015, 10:15 PM)Kalev124 Kirjutas: [ -> ]Eelmine omanik väitis, et generaator on taastatud. Eks peab sisse piiluma, kuidas harjadega lood on. Kummaline aga see, et akutuli põlema ei läinud.
...
Kuna teine auto samuti olemas siis ei põle ka midagi kui ta seisab vahel.

Kuna akutuli saab kereühenduse läbi pingeregulaatori (ehk on ergutusega jadamisi), siis harjade probleemi puhul reeglina ka ei sütti.

Kas pirn süüte sissekeermamisel ikka süttib koos ülejäänutega? Kui pirn läbi, pole ka laadimist.

Vaheldumisi mitme auto kasutamisel on MB nagu puhkusWink
Akutuli ei sütti jah mitte mingi nipiga. Relee tundus ilus ja värske olevat, seega ma seda enam väga kahtlustada ei tahaks. Kakkusin tagant tableti lahti ja ´´oh imet´´ neid harju nüüd küll keegi polnud pikka aega vahetanud. Plus tableti ühendused ise olid paksult roostes ja samuti ka klemm mis läheb vastu harjaplokki oli roostes. Puhastasin kõik asjad ilusti ära, teiselt autolt (volvo 940) leidsin identse harjaploki, mis seal oli uus ja viskasin külge ja kõik näidikud, tulukesed ja kõik muu toimib.
Nädalavahetusel ilmselt jet-tronicuga pead vaevama. Tundub, et soojast peast keerab segu liiga rikkaks.
* 3x RCA veetud
* Ees tweetrid lisatud
* Aknasiinid puhastatud ja määritud (liiguvad üles-alla 2x kiiremini)
* Veel mõningaid juhtmeid ja ´´teibi-tuuningut´´ kõrvaldatud.
* Kütuserõhu regulaatori juhtmel oli üks vigane ots (hetkel jälle pöörded ilusti paigal)
* Üks vaakum voolik oli mõraline ja lekkis
* Kõik LED´id jeehat loobitud (armatuuril tulede veateade kustunud)
* uus esituli
* uus kojamehe mootor

Ja nagu kiuste kui said pandud mõned uued detailid külge siis hakkas ABS ja ASD põlema Angry

Kus kohast seda viga otsima võiks hakata ?
*Difriõli vahetatud, vana oli päris solk.
ASD ja ABS põles minul vigase ülepingerelee tõttu.
ASD on kustunud ja toimetab aga ABS ikka põleb. Samamoodi on anomaalia ka kütuserõhuga, millest tuleb ilmselt ka pöörete kõikumine. Kütuserõhu regulaator klõpsib isegi siis kui mootor suretatud. Käima pannes ja pöörde lükates jääb vait aga siiski ei toimeta nii nagu peaks. Tühikäik 1500-1600 ja külmalt sureb üldse ära.
Lehti: 1 2 3 4 5