Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300CE, 1992 - Kalev124
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Kütuserõhu regulaatoril juhe sabast ära, väike regull ülevalt kruvist ja käib nagu kell jälle. Eks tuleb uus regulaator leida.
Ja nagu ikka, ÜPR, ÜPR, ÜPR. Igasugused tulukesed kustusid ära ja kõik nagu jälle töötaks. Huvitav miks need 124jad neid nii hirmsasti läbi krõbistab.
Üpril karbisees pidev niiskus jne,esimene relee mis siin peal oli ,see lausa uppus niiskusest.
Nüüd ei tohiks seal väga niiskust olla...kõik kummitihendid/plastikud ja vee äravool ja muu kama seal nüüd uus.
(10-08-2015, 07:37 AM)Kalev124 Kirjutas: [ -> ]Nüüd ei tohiks seal väga niiskust olla...kõik kummitihendid/plastikud ja vee äravool ja muu kama seal nüüd uus.

Paraku seal siiski on niiskust - kliima meil juba säärane. Ning ega aku naabruski just parima kliimaga nurk ole...

Ei aita muu, kui jälgida ja olukorra halvenemisel reageerida.
Teen homme ilmselt mingi karbi talle eraldi, kuhu niiskus ei saaks sisse minna.
(21-08-2015, 11:30 PM)Kalev124 Kirjutas: [ -> ]Teen homme ilmselt mingi karbi talle eraldi, kuhu niiskus ei saaks sisse minna.

Kas akutagune plast, mis takistab vee pääsu releedele, on ikka alles ja korralikult pesas?

Niiskuskindel karp, mille läbiviigud on tõeliselt tihedad, on keerukas ettevõtmine. Ning paratamatult tekib ka selles hetki, kus temperatuuride kiire muutumise tõttu kondens tekib...

Seninne kogemus näitab, et parim hinna-kvaliteedi suhe on auto varju alla toimetamisel. Kui vesi ikka pähe ei tilgu, aeglustuvad kõik kahjulikud protsessid kordades.
Auto mul ilusti garaažis aga puhtana tahaks teda ju ikka hoida ja pesema peab. Plus ei soovi mõelda, et ta nagu suhkrust ka oleks. Akutagune plast ilusti korras ja omal kohal...aga relee ise on seal ´´tölla-mölla´´.
Nii järgmine küsimus. Nagu ma mõistan siis on mu autol 3 katalüsaatorit. 2 väikest pauna ees ja üks suurem keset süsteemi. Samas masinal puudub lambda andur. Mootori kood on 103.983/5. Sama mootorikood on ka 132kw masinal (autodata järgi). Passis loomulikult KAT kirjas.

Kas tal peab KAT olema ?
Ise küsin ise vastan. Jah, sellel autol peab KAT olema. Võtsin praeguse ÜPR´i lahti ja loomulikult oli seal mingit plöga sees (korrudeerunud). Plus masin ei käi jälle sugugi mitte, minek kadunud + külmkäivitus on puhta ´´peetis´´.
Uus ÜPR küljes. Ja kõik toimetab jälle ilusti.
Jagaja, rootor suht kulunud. Uus esiklaas ja kojamees küljes.
Minu teada sai talle enne mind uus klaas ette.mis siis vanaga juhtus?
läks katkiSmile
Katkine klaas (näpunäiteks kõigile, et kui klaasi tellite, siis kindlasti ei tasu tellida tavalise w124 klaasi, kupeel on teine klaas)
[Pilt: klaas_katki.jpg]

Uus klaas, uus kojamees, liistud veel kinnitamata
[Pilt: uus.jpg]

Enne talve pigieemaldus ja pesu
[Pilt: pesu.jpg]

Talve/pimeda aja ´´pakett´´ (btw, soovitan soojalt Nightbreaker unlimited pirne, vahe on öö->päev.
[Pilt: talv.jpg]

Kuna nightbreaker pisut sinakas/valge siis sai ka LED´id ette (can-bus), et miskit armatuuri põlema ei hakkaks.
[Pilt: n_gu.jpg]


Tulekul sellel kuul veel: Teine salong, teised talverattad, Bosch jagajakaas ja rootor, ohtralt pigimatti-müravilti.

Ülevaatus ka see kuu ja selle list: uued amordid, õõtsapuksid+šharniirid, stabika puksid, rooli liigendid. Eest midagi ei kolise aga õõtsapuksid kääksuvad ja kuna peale nende vahetust on ka sillastend siis mõtekas terve sild juba ära teha kohe kvaliteet osadega.

Põhja-alune saab roostetõrje (kuna põhi on väga ilus siis sooviks teda ka hoida nii.

Keretööd/iluvead jätan kevadesse.
Tänane saak:

*Tagumine stange
*Jahutus tiivik
*Uus pooltelg (vana andis lõplikult saba ja see oli ka põhjus miks ta tagant ulus)
*MB originaal kummimatid
*Klaasipesu paak
*Spidomeetri plokk
*Kliima regull klapp
*Tühikäigu klapp
*Must salong koos polstrite jms (elektriline)
*Istmete reguleerimis plokid

Sillaosad ka kõik nüüd kohale jõudnud, filtrid uued, castrol 10w40 jpm

Osad sillavidinad:

[Pilt: 20151015_124721.jpg]

Helitehnika ja salongi upgrade pildid järgmise nädala lõpul:
Tellitud asjad:
Gladeni erinevad müramatid (polstrite alla, pagassi, tagumisele aknapaneelile)

Sound: Morel maximo 5.2 ette
Morel maximo 6.2 taha
Alpine CDE-180RM (kollase valgusega) juhtima
Taga aknapaneelile 2x DLS OA10D Freeairid madalamat otsa aitama
Võimendiks Hertz HCP4


Tühikäik jäi nüüd ilusti paika, ulgumist pole. Aga peale teljeotsa purunemist hakkas ASD uuesti põlema ja peale otsa vahetust ära kahjuks ei kustunud. Tuleb jälle otsima hakata.

Kas kustutasid ASD veakoodi ära? See tavaliselt ise ei kustu. Kapoti all on aku lähedal ristkülikukujuline kaanega diagnostika pistik, kus mõned klemmid sees, üx neist tuleb korrax massi (või oli see plussi, peast ei mäleta hetkel) ühendada, siis hakkab spidoplokis ASD kolmnurk vilkuma (kordade arv tähistab veakoodi). Kui vilkumine on lõppenud, tuleb see uuesti massi (või plussi) ühendada, aga umbes 15-x sekundix, seejärel peax veakood ära kustuma. Mina olen juhtme torganud sigareti süütajasse, siis saab samal ajal spidoplokki jälgida. Milline klemm see diagnostika pistikus on, selle pead ise välja googeldama, ma peast ei mäleta.
Akuklemm maha pooleks tunniks ja uuesti peale ja kustus ilusti ise ära.

Jupikaupa vaikselt ehitan nüüd teda. Närviline käitumine kurvides/künklikul teel ajas ka pisut pahaseks aga uued sachs amordid parandasid selle vea. Varsti mootori kallale ja tihendid seal ära vahetama ja saab ka uue õli sisse valada.

Kuna vanad rehvid olid juba oma elu ära elanud ja kahjuks jäin fooorumis pakutavates AMG velgedest koos lamellidega ilma siis jäid samad veljed aga Dunlopi lamell rehvidega. Talv vast pole enam kaugel.
ÜV kenasti läbitud. Salongi swap vaikselt liigub.
Päris sile masin paistab. Kas tuleb sisu seesama mis siin foorumis oli müügis/vahetada?
Palju esimese sillapeale kupüüri kulus? Omal oleks sama asi vaja teha. Eusa_eh
Ootan ka seest pilti huviga.
Edu!Nod
Lehti: 1 2 3 4 5