Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300CE, 1992 - Kalev124
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
(15-12-2015, 11:17 PM).Alar. Kirjutas: [ -> ]Mul sama jama, autot praktilisekt ei kasuta. Täna panin käima ja tegin väikse ringi enne auto Eestisse toomist ja neetud, kuidas klaasid uduseks lähevad. Vaibaalused kõik kuivad, samuti pagass. Ikka seest klaasid udused, mis veel ära ka külmub. Niiskuseemaldus pall autos juba teist nädalat, täna ostsin veel puhuri, teen paar mitme tunnist seanssi, et jamast jagu saada

Kas uduseks läheb tagumine osa või ka esiklaas? Kui esiklaasi ka klaariks ei saa, on mingi jama soojendusega. Kas ei jookse ventilatsiooniseadme drenaaž läbi või on autol salongiõhufilter, mis masendavalt umbes. Kolmas kontrollimist väärt asi on hingamisklapid pakiruumi külgedes. Kui õhk nendest vabalt minema ei pääse, ei mahu ju värsket ka juurde.
Pmst kogu ring läheb uduseks, filtrit pole, tuulutus avad korras, drenaaziaukudest niriseb ilusti vett voolikuga testides. Tagaklaas on eriti niiske seest, kuna tagaklaasisoojendus klaasi vahele pugenud niiskuse tõttu ei funktsi.
(16-12-2015, 02:19 PM).Alar. Kirjutas: [ -> ]Pmst kogu ring läheb uduseks, filtrit pole, tuulutus avad korras, drenaaziaukudest niriseb ilusti vett voolikuga testides ...

Ka käigukasti kõrvale kardaanitunnelisse avanevatest?
Ahoi, lihtsalt küsimus, et miks 92 aasta 124-l salongiõhufiltrit pole? Oled Sa kindel ikka?

Kui autol on kliima, aga see ei toimi, võib uduga tõesti olla lootusetu tegeleda. Kui salongiradikas lekkima peaks, siis samuti.

Siiski on see sedasorti masin, mis pole uduseks disainitud ja järelikult peaks temast kuidagi jagu saama.
Autol on konditsioneer aga kleebise järgi viimati täidetud 2007. Peale ostu avastasin, et autol peal abiseadmete rihm, mis nii lühike, et jätab oma töötsükklist välja konditsioneeripumba. Nüüd õige rihm peal, kuid pole konditsioneeri täitma jõudnud. Flamekos proovisin aga neil polnud väidetavalt õiget otsikut - autole tehtud kunagi R12-R134A konversioon. Sellest hoolimata ei taha ma uskuda, et ilma konditsioneerita autod nüüd niiskete ilmadega aia äärde jäetakse, kuna sõita on ohtlik Big Grin
124 salongifilter on väga harv nähtus, kuigi on olemas.

Põrand on kuiv ikka. Võtad pealmise mati ära ja siis kangutad alumise paksu porolooni üles ja veendud, et on tõesti kuiv.
Ei taha siin teise mehe teemat sonkida aga jah, põhi on igalpool kuiv, nii reisjate jalge all kui ka tagavararatta ümber ja mõlemal pool pagassis süvendite juures. Eemaldasin just elektriantenni, et seda määrida ja leidsin sealt tagant vaid kerget niiskust, kuna sinna jookseb katuseluugi äravool, mis väljub kerest väikse punni kaudu
kui on terved siis ütle ainult hind ja võtan ära Smile kelnerid . Mul olid just mati porolonid märjad. Nüüd kuivatatud ja kummimatis maas poriseks ajaks...klaas ilusti uduvaba ka. Soovitan soojalt kassikvartsliiva ja sokke Smile
Paku ise midagi, üks relee on puudu vist.
Häid jõule Mersuklubi Eusa_angel


[Pilt: messuususususus.jpg]
(18-12-2015, 02:09 PM)Kalev124 Kirjutas: [ -> ]kui on terved siis ütle ainult hind ja võtan ära Smile kelnerid . Mul olid just mati porolonid märjad. Nüüd kuivatatud ja kummimatis maas poriseks ajaks...klaas ilusti uduvaba ka. Soovitan soojalt kassikvartsliiva ja sokke Smile

Tere,

Räägi sellest liivasoki teemast lähemalt. Mul oleks ka vaja niiskusega võidelda.

Herki
Tere,

Ostad 3kg koti kassi kvarts-kristall liiva ja paigutad selle 3 suurema spordisoki sisse. Soki otsa tõmbad nipukaga kinni ja paigaldad soki istme alla peitu. Asi toimetab ca 3-4 nädalat ja siia tasub liiv ära vahetada parema effektiivsuse jaoks.
Kas kelneri vastu on huvi ka siis?
huvi on aga paraku ootan teilt hinnapakkumist
Tasapisi nokitsen teda õhtuti. Vaikselt salong ´´tumeneb´´. Kevadeks peaks salongi ja helitehnika saama täpselt selliseks nagu vaja.

Teadmiseks ka teistele. Tundub, et antud mootor on voolu suhtes pirtsakas. Minu pöörde kõikumine lõppes sellega, et generaator käis remondis. Ühesõnaga pöörete kõikumisele järgnes mootori välja suremine ja hiljem ei käivitunud kuna akus said mahlad otsa. Teiseks testisin seda, et lasin mootori soojaks ja kui hakkas kõikuma siis lükkasin talle rohkem voolu teise akuga peale ja pöörded jäid paigale. Seega asi sai selgeks, et genekaga jama majas. Läbi olid tal mähis, laagrid, dioodiplokk. Põhimõtteliselt sai uus genakas peale ja saaga lõppes.

Murphy seadusega jätkates lõppes peale seda ära süütelukk, mis sai ka ära vahetatud. Leidsin hea isendi, võti ei loksu sees, liigub kergelt ja igati mugav.

Lisasin ka veel voltmeetri, et asjal pilku peale hoida (näidikute alus nahatamata veel). (Sorry sm.Pelle aga see oli näidikute jaoks ainuõige koht)

Õlikork (kõikide mersude nõrkus sai ka vahetatud)

Lisatud sai ka põhjakaitse, et geneka elu pikendada.

Mõned klõpsud ka:

[Pilt: 20160117_105334.jpg]

[Pilt: 20160117_105352.jpg]

[Pilt: 20160117_105405.jpg]

[Pilt: 20160117_133335.jpg]

[Pilt: 20160117_105457.jpg]
Käisin jäärajal ka vähe müttamas. Ainus ´´sooda´´ kes lamelliga uhas.

[Pilt: att.png]
Kust need valged veljed said?
(25-01-2016, 12:01 AM)124STD Kirjutas: [ -> ]Kust need valged veljed said?

Kui ma müüsin selle auto siis panin need alla sinna
plaanis on need veljed järgmiseks talveks teha valgeks. Praegu on nad täitsa hõbedased siiski.
(25-01-2016, 04:26 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]
(25-01-2016, 12:01 AM)124STD Kirjutas: [ -> ]Kust need valged veljed said?

Kui ma müüsin selle auto siis panin need alla sinna

Kas sinu käes oli vahepeal sedaan w124 3.0d numbrimärgiga 260 TCK ?
Aa okkei ,pildi peal paistsid need täitsa valged. Olen ühed sellised veljed valgeks värvinud. Arvasin et minu vanad. Kui need veljed lumi valgeks värvida siis jäävad päris ilusad.
Lehti: 1 2 3 4 5