Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w211 e280 3,0cdi külmalt käivitamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem külmalt käivitamisel ei jõua kohe käima minna. hõõgküünlad said kõik uued pandud. Kas asi võib olla juhtplokis või mõnes muus temp.anduris ?
(22-08-2014, 12:18 PM)Kermo79 Kirjutas: [ -> ]Probleem külmalt käivitamisel ei jõua kohe käima minna. hõõgküünlad said kõik uued pandud. Kas asi võib olla juhtplokis või mõnes muus temp.anduris ?

Hõõgküünaldega praeguste ilmadega pole vaja tegeleda.
Endal sama auto sama mootoriga ja küünlaid läheb vaja alates -5

Millal probleem tekkis? Kuidas on hooldustega? Filtrid asjad?
(22-08-2014, 12:35 PM)kentq Kirjutas: [ -> ]
(22-08-2014, 12:18 PM)Kermo79 Kirjutas: [ -> ]Probleem külmalt käivitamisel ei jõua kohe käima minna. hõõgküünlad said kõik uued pandud. Kas asi võib olla juhtplokis või mõnes muus temp.anduris ?

Hõõgküünaldega praeguste ilmadega pole vaja tegeleda.
Endal sama auto sama mootoriga ja küünlaid läheb vaja alates -5

Millal probleem tekkis? Kuidas on hooldustega? Filtrid asjad?

Soetasin masina 2-3 kuud tagasi. Käivitades jäi spiraal ette põlema. tegin diagnosti ja näitas hõõgküünlaid 1 ja 4 silku. Vahetasin hõõgküünlad, küttefiltri, mootoriõli. Peale seda nagu pikalt läheb käima. 3-4 korda annab süüdet hommikul siis plaksti läheb, muidu ketrab. filtri juures leket pole.
Tagasivoolud OK? Õhku kusagilt ei tõmba?

Mootor tihe?
(22-08-2014, 03:16 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Tagasivoolud OK? Õhku kusagilt ei tõmba?

Mootor tihe?

Korra hommikul käima ära läheb on kõik korras. Enne nagu kõik toimis. Küttefilter sai uus, klambrid uued. Proovida vooliku vahetust, kisub õhku vahele?
Mul oli sama jama, peale filtri vahetust.Probleem kadus ise.
(22-08-2014, 03:48 PM)tyyp1234 Kirjutas: [ -> ]Mul oli sama jama, peale filtri vahetust.Probleem kadus ise.

mul samas autos probleem on süüteküünlarelees . seal sees 6 kaitsmet , mul kaks oli põlenud . kaitsed pole vahetatavad !
(22-08-2014, 04:26 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]
(22-08-2014, 03:48 PM)tyyp1234 Kirjutas: [ -> ]Mul oli sama jama, peale filtri vahetust.Probleem kadus ise.

mul samas autos probleem on süüteküünlarelees . seal sees 6 kaitsmet , mul kaks oli põlenud . kaitsed pole vahetatavad !

Eelsüüdet praeguste ilmadega sellele CDI mootorile vaja ei ole. Räägin kuna enda autol oli sama eelsüüte relee läbi ja töötasivad ainult 2 silindri küünlad. Andis aga see tunda esimest korda -10 kraadi juures.
Seega sealt viga ei ostiks.
Võimalik et uus filtri vahetus aitaks.
Pääsesin vaevast relee vahetusega. Vana relee oli juba lahti lõhutud ja ümber joodetud, nüüd sai asendatud uuega kõik OK
Tänud
Kas alati jääb küünla tuli põlema kui küünal läbi,mootoriks E320 CDI 150kW
(19-11-2014, 09:19 PM)Maitz Kirjutas: [ -> ]Kas alati jääb küünla tuli põlema kui küünal läbi,mootoriks E320 CDI 150kW

Üldiselt ainult peale külmkäivitust kui küünlaid ka reaalselt kasutatakse. Kui mootor juba soe siis enam ei jää.
(19-11-2014, 09:19 PM)Maitz Kirjutas: [ -> ]Kas alati jääb küünla tuli põlema kui küünal läbi,mootoriks E320 CDI 150kW

Ei.

Tuli jääb põlema siis, kui mõne küünla takistus erineb oluliselt ülejäänutest. On täiesti võimalik, et küünla takistus on "õige", kuid küünal tegelikult ei hõõgu.Crybaby