Doonorauto: W124 universaalkerega
Väljalaskeaasta: 1992
Mootor: 3,0 Diisel
Käigukast: Automaat
Läbisõit spidol : 314700 km
Värvus: Valge
Lisad:
Defa mootori ja salongi soojendus.
Signa
Lisatuled
Nahksisu
CD-Raadio
ASD tagadiffer(läheb müüki nagu teisedgi veermikuosad mida mul vaja ei lähe)
Alusvanker koos vahekasti ja muu sinna juurde kuuluvaga pärineb vene sõjaväe veoautolt Gaz 66
Raam on tehtud kokku u 1500mm lühemaks
Telgedevahe on lühendatud 400 mm
Plaanid:
Need kaks omavahel ilusti kokku sobitada.
Mootor koos käigukasti ja radiaatoriga raami külge kinnitada.
Rattakoopad lõigata suuremaks ja teha natu laiemaks, et T-150 rattad sinna alla ära mahuks.
Talveks on vaja ette aretada lumesahk koos uue hüdrosüsteemiga kuna valla poolt määratud masinad ja mehed ei saa oma tööga hakkama ja siis saan ka enda põllupeal lume-jäärada teha.
Taha tuleb teha haakeseade,et saaks käru ja veepütti jääraja tegemiseks vedada.
Kaugemas tulevikus vints,mootor võimsamaks või võimsam mootor jne
Kindlasti jäi midagi kirjutamata aga eks seda saab hiljem lisada.
Auto peale koju toomist.
Raam Kojutoomisest alates:
Jätkub!
jään ootama. mersut tahaks küll sellisena näha nigu sul Passat on.
Sa ka ei väsi, edu ja jõudu!
(28-06-2011, 10:30 PM)e300disla Kirjutas: [ -> ]jään ootama. mersut tahaks küll sellisena näha nigu sul Passat on.
mina ei tahaks
sellise torniga, nagu see passat, pole suurt midagi teha. see Mercedes-Benz vist 7 kohaline? pakun seda turvavööde järgi. see passat on kuskilt (äkki 4x4 foorum) tuttav
ja seda teist sõiduvahendit nägin vist kunagi auto24.ee -s müügis. ainus mida siinkohal võiks kiita on tahe ehitada. ja võimalused selleks tunduvad ka head. mul ka üks projektikas seisab garaazis aga aega tema jaoks ei suuda kuidagi leida
ei tea midagi, Passat mulle kyll meeldis aga see on OT
aga jõudu sulle
Kas on ka teada palju 66e vahekast välja kannatab kui 150rattad all ja edaspidi suurem mootor läheb?Mitu kraadi esirattaid plaanis pöörama saada on?Ja miks just 124
Huvitav pill tulemas igatahes, edu ja jaksu
(28-06-2011, 11:37 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]Kas on ka teada palju 66e vahekast välja kannatab kui 150rattad all ja edaspidi suurem mootor läheb?Mitu kraadi esirattaid plaanis pöörama saada on?Ja miks just 124
Huvitav pill tulemas igatahes, edu ja jaksu
Vahekasti pole vist keegi veel suutnud ära lõhkuga aga esimesed poolteljeliigendid võivad küll väljakeeratud ratastega paksus poris puruneda.Kuigi ka seda pole mu tutavate masinatel juhtund.Pöötderaadiust täpselt ei tea aga eks ta sama tuleb nagu Gaz 66-el.
W124 on parajalt suur sinna raami peale ja eks mootor ja kast ole ka päris head.Kahjuks polnud ka 4000-5000 euri vähe edevama doonorauto ostuks
Leidsin netist ühe sisselaskekollektori pildi,mis mulle väga sobiks.
Kui kellelgi selline asi üle võib märku anda
Milleks turbo sisselaskekollektorit vaja läheb? On turbo tulemas?
Ehitamise lustist saan aru. Universaalkerega MB aretamisest tekkivat teemat loen huviga
Vaadates eelmise videosid, siis oli üllatavalt stabiilne. Kummuli seda vist ei saadudki?
Seega, virisejad, tehke paremini
Tagumise koopa avardamine saab üsna ulatuslik ettevõtmine olema - erinevalt paljudest teistest markidest pole seal kuigi palju äralõigatavat serva, vaid sisemine plekk on üsna ratta lähedal.
Esimesega on lahedam, kui nihutad telge ka ettepoole - seal ruumi on. Tagapool tuleb jälle see sisemiste plekkide teema vastu.
Kui palju rattad küljelt välja ulatuma hakkavad?
(30-06-2011, 10:11 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Milleks turbo sisselaskekollektorit vaja läheb? On turbo tulemas?
Ehitamise lustist saan aru. Universaalkerega MB aretamisest tekkivat teemat loen huviga
Vaadates eelmise videosid, siis oli üllatavalt stabiilne. Kummuli seda vist ei saadudki?
Seega, virisejad, tehke paremini
Tagumise koopa avardamine saab üsna ulatuslik ettevõtmine olema - erinevalt paljudest teistest markidest pole seal kuigi palju äralõigatavat serva, vaid sisemine plekk on üsna ratta lähedal.
Esimesega on lahedam, kui nihutad telge ka ettepoole - seal ruumi on. Tagapool tuleb jälle see sisemiste plekkide teema vastu.
Kui palju rattad küljelt välja ulatuma hakkavad?
Originaal sisselase ei mahu ära kuna mootor tuleb mingi 300mm allapoole lasta ja õhupuhasti ja poolraami vahele peab veel mahtuma rooligardaan.
Koopaid tuleb avardada nii ette kui ka taha poole kuna tulevane telgedevahe on 110 mm pikem kui mersul.Originaal 66-e rattad tulevad juba pea terves ulatuses välja 150 rattad veel rohkem.
150-ne ratastega porche on selline aga enda autol loodan natuke kitsama rööpe saada.
Aga võibolla ei pane üldse neid suuri 150 rattaid.See selgub kui kere on peale tõstetud ja muud asjad paigas
Pealelõuna
Natuke hiljem
Tiba ketaslõikajat ja muterdamist ning maas ta oligi
Päris pull ettevõtmine, mini monster truck.
Kunagi netis selline asi silma jäänud:
See mootor mahub ilma ketaslõikuri abita ka koos kastiga sealt kapotialt välja.
(11-07-2011, 11:33 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]See mootor mahub ilma ketaslõikuri abita ka koos kastiga sealt kapotialt välja.
Muidugi mahub aga tulevikus on kõrgel mootori juures parem toimetada kui ülemine käib poltidega küljest ära.Alumist stangetagust tala ma tagasi ei panegi.
Kere raamile tõstmiseks pea valmis.
Raam,sillad ning vedrud puhastatud ja värvitud
Tõste
Jälle sama kõrge kui eelmine?
(14-07-2011, 09:19 PM)allan1 Kirjutas: [ -> ]Üks enam-vähem korralik w124 sinna samusesse keeratud. Väga õudne.
Täpselt nii juhtus jah ja mul on endal ka juba kole hirmus
Kui mootor ja jupid külge saavad läheb natuke madalamaks ja kui suverattad alla saavad siis tõuseb jälle 150mm kõrgemaks.