Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(16-10-2011, 09:28 PM)martin471 Kirjutas: [ -> ]Viimase peal elukas! Tekkis aga masina kohta paar küsimust. Nimelt kas sa mõne vedrulehe eemaldamist ei ole kaalunud, et masin natuke pehmem saaks? Või ehk praegu ei häiri ja lume lükkamiseks on jäigem just hea? Palju selle aparaadi mass üldse olla võib ja kas automaatkast on pigem plussiks või miinuseks?
Palju küsimus, aga oleks huvitav vastuseid kuulda
Vedrulehti olen juba eemaldand aga tuleb veel võtta kuna ikka liiga jäik.
Mass on tõesti 3180 kg
Mulle automaatkast meeldib.
Tundub Lõbus Talv tulema
Supper Projekt tõesti
Ja märksõnaks võiks veel mainida: Clean.
Väga puhas tööd. Ei leia piltide järgi ühtegi asja, mis oleks Niiöelda Üle *erse tehtud.
Tubli töö.
Uus versus vana
Poiste uued mänguasjad
Eile sain ka vana Kolli koos sahaga müüdud.
Nüüd käib uue saha ehitamine kuna talv pole vist enam kaugel.
Ülihea töö ikkagi, a kustkohast sa noid raame nõnna häste välja võlud??? krt mul oleks kah selline vajaka...
Üks on ikka auto aga teine ... Hea, et arengut on näha
Jupp aega pole midagi kirjutand.Täna sain valmis ajutise hüdropumba(Opeli roolivõimupump) kinnitused ja ta ka külge installitud.Natuke jama,et roolikarp jääb suht ette ja sellepärast on rihma ja ratta kontaktpind väike.Loodetavasti sellest ikkagi piisab kuna rihm on 6-e soonega.Peaaegu valmis keevitatud on ka saha autopoolne kinnitus.Hetkel üheks suuremaks probleemiks on leida soodsa hinna eest 12voldiline ja kahe sektsiooniline hüdrojagaja kuna kange ja voolikuid salongi ei tahaks.Sahk ise tuleb 2800 pikk ja selle keevitasin kokku metalli ribadest.Eelmine nädal võtsin ka kõikidelt vedrudelt mõned lehed vahelt,et hambad ei põruks.
Pumbakronsa
Pump küljes
Auto küljes olev kronsa
Küsin kas sul sellele saha raamile tahapoole ei tule tugesid? Kui ei tule kahtlen selle vastupidamises. Sest minu tehniline pädevus ütleb, et midagi on mäda selle raami juures. Eeldades et sul tuleb üsna lai sahk. Toed peaks ikka tulema tagant poolt ja parem kui tuleksid veel nurga alt, siis oleks see raam ka tugevam diagonaal lõõkide vastu. Sedasi kardan et lükkad selle huinjaa varsti kõveraks. Ja materjal peaks ka paksem olema. Pildilt tundub seina paksus olema 4mm.(võin ka eksida) Ma paneks minimaalselt 5mm seina paksust ja kindlasti 355 marki terast.
Parimat soovides Siim Ruzits
Enam pole vist midagi teha, toereaktsioonide arvutamiseks on juba hilja - eks katsetused näitavad mis saab. Edu ehitamisel.
Teisipidi oleks parem muidugi olnud aga tahtsin just niipidi,et ei peaks teda igakord kui kuhugi ronima lähen alt ära võtma.Kuna plaan maad lükkama pole hakata ja see 80x80 materjaal on ka 5mm seinaga usun,et peab vastu.
Ja olen seda meelt,et kui peakski kuhugi suure hooga vastu sõitma ja väga tugev löök tulema siis parem mingu see kronsa katki või kõveraks kui auto raam.
Sellel uuel pumbal natuke vähe rihmapinda, ehk siiski saha tõstmiseks piisab ja ei hakka vilistama.
Muidu on Mersul olemas ka niinimetatud tandem pumbad. Ehk siis roolivõimu ja nivoo pump yhes kestas. ..kuid jälle aga, pole kindel kas tootlikusest piisab. Või siis see sama mille sa nuka otsast oled eemaldanud, kuigi selle tootlikus vist veel nirum.
Äge monstrum igatahes, tahaks kunagi "näpuga" katsuda.
RVpumpade tootlikkus on nigel niikuinii. Mina oleks pannud hüdropumba nuka otsa (tolle nivoopumba kohale). NŠ10 oleks vast piisav...
Aga ma usun, et too Opeli pump oli riiulist võtta
Tandempumba tootlikkus on ilmselt sama, mis tol Opelil. Seega suurt vahet ei ole.
Vaevalt kellelgi elektrijuhtimisega jagurit vedeleb... Aga alati tasub muidugi küsida.
Jaguri trossjuhtimisele ei ole mõelnud?
Metalli puhul ei ole toe suund obligatoorne - niikuinii on tegemist üledimensioneerimisega. Pigem saab saatuslikuks sahaaiste kinnitus raamile - avade põsed paistavad tugevdamata olema...
Samas on Uhtil õige lähenemine - pigem andku järele kinnitus, kui auto enda raam.
Hetkel käib siis jälle saha ehitus.Materjal enamvähem kokku otsitud ainult hüdrojagajat ja voolikuid pole veel leidnud.Saha tõstmiseks kasutan Vene traktori T-16 kastikallutamis silindrit ja saha pööramiseks Odessa künniadra kivikaitse silindreid millele keevitan uue silma külge.Ka silindri kronsad on pärit tollelt adralt.
Saha tõstmine tuleb sellise mehanismiga
Tera on tehtud metallijääkidest (pole veel päris valmis keevitatud) ja kaar on selline
Tagant lahendasin kinnitused nii.
Adra küljest lõigatud kronsad
Usun, et ma pole ainus kes seda postitust huviga jälgib. Eriarvamused, soovitused, arutlused erinevatel teemaarengutel on harivad lugeda igale veidigi tehnikast huvitatud isikule. Tabasin ennast täna mõtlemast milline võiks Su kolmas masin välja näha. Praegune areng igatahes äratab aukartust.
Kunagi püüdsin ise Gaz 66 lühendatud esisildade ja T40 mootori sümbioosist aretada monstrumit, millel tagumised rattad pöördusid esimestega sünkroonis ja vastasuunas. Kahjuks lõppes kannatus ennem kui masin valmis sai. Siinkohal aga ootan huviga masina endaga kohtumist näiteks talvepäevade raames.
EDU!
väga ilus ja esinduslik näeb välja kõik. Kui lai see sahk sai sul? Palju edu nokitsemisega!
Tänud.
Kolmanda kolli ehitamise mõtteid hetkel eriti pole aga kui teen siis veel suurema
Sahk on 2800mm lai
Fantastiliselt hästi ehitatud!
Võib ikka mõnda meest vist küll närvi ajada, et see talv nii lumevaeselt kulgeb?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10