Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 420 (560) SEL 1990 janek126
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Oleks võind ju sulle 2 ratast saata. Siis oleks lihtsalt ees 2-tolli madalamad sarnased Lorinserid.

Btw. viisid kohvi-tassi ära? Icon_biggrin
(12-09-2011, 10:11 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Oleks võind ju sulle 2 ratast saata. Siis oleks lihtsalt ees 2-tolli madalamad sarnased Lorinserid.

Btw. viisid kohvi-tassi ära? Icon_biggrin

NodNodNod
Mitte liiga madalad rehvid, vaid nõrgad veljed!
(12-09-2011, 07:48 PM)cornah Kirjutas: [ -> ]Mitte liiga madalad rehvid, vaid nõrgad veljed!

Tahaks näha, mis velg sellisele asjale vastu peab - 126 pole just kergemate killast masin ja 100 ga kuskile auku sõites ei saa asjad sirgeks jääda.
(12-09-2011, 07:48 PM)cornah Kirjutas: [ -> ]Mitte liiga madalad rehvid, vaid nõrgad veljed!

Tegemist on Lorni originaalidega, arvan, et sa ei tea millest räägid.
Oleks olnud hiinakad oleks sellise paugu peale pooleks läinud.
P.S. hetkel juba taatuses- peaks järgmise nädala alguses kätte saama. Eusa_dance
Eiei seda kindlasti.. ma lihtsalt võrdlesin enda omadega.
Need veljed olid jah päris korralikult kõveraks läinud ikka. Peale selle said veel päris pikalt tee ääres õhtust liiklust jälgida.
(12-09-2011, 10:48 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Need veljed olid jah päris korralikult kõveraks läinud ikka. Peale selle said veel päris pikalt tee ääres õhtust liiklust jälgida.

Lucky me....
läksid need veljed pühapäeval otepäält tartu poole liikudes ?
auto nr märgi järgi sain aru, et see masin seisis teeääres
(12-09-2011, 11:47 PM)Kaltsyum Kirjutas: [ -> ]läksid need veljed pühapäeval otepäält tartu poole liikudes ?
auto nr märgi järgi sain aru, et see masin seisis teeääres

Taibu. 5punkti ja värvipliiatsid sulle. Seisin Elva külje all ca 3tundi.
Janek, kuskil mingis anektoodis oli midagi sellist, et kas sõitsid liiga kiiresti või lendasid liiga madalaltSmileSmileSmile Lasid teliku liiga madalal välja.

Aga õnnetus on igal juhul kaastunnet väärt. Sest korra kõveraks läinud velg pole enam see mis on uus. metalli struktuur muutub ja on oht järgmisel korral juba puruneda.

Edu soovides Siim
Mul oli umbes sama teema, aga mul tuli kogu pauk paremasse rattasse. Rehv katki ja õõts kõver, aga velg jumalast sirge.
(13-09-2011, 06:50 AM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Janek, kuskil mingis anektoodis oli midagi sellist, et kas sõitsid liiga kiiresti või lendasid liiga madalaltSmileSmileSmile Lasid teliku liiga madalal välja.
...

Ma kaldun arvama, et valis maandumiseks vale koha ja ei jõudnud enam kõrgust koguda...Tongue

Kas rehvid elasid selle mataka üle? Või lõi vitsad ka puruks?
Rehvid jäid terveks.Vähemalt esialgne diagnoos selline. Tagumine läks mõne km-ga tühjaks. Esimene pidas veel ca 50km vastu- Valgast Elavani siis.
Lihtsalt velg oli niiiii kõver, et õhk tuli vahelt välja.

Kõige mustem huumor selle asja juures on see, et esimesed rehvid panin vahetult enne Riiga minekut uued. Ja ega tagumisedki teab mis vanad polnud- enne Berliini sai uued installitud- siis ls-ga ca 6tuhhi...

Aga eks näis kuidas sirgestus läheb- väidetavalt ei kasuta tuld, ega ka treipingis pressimist- mingi "uus" tehnoloogia.
Kui hea ei saa- peab uusi otsima hakkama.
Hetkel siis taas Lornidega liikumas- sirgestus suht hea.
Esirehv siiski omadega otsas. Tegelt ainult kerge muhu viskas üles, kuid oma eluga riskima ei hakka sellise rehviga.
Tagarehvis vist ka traadid veits kõverad, 2korda tasakaalustatud, kuid siiski tuleb 150+ kiirustel vibra tagasilda sisse.
[img][Pilt: 77566-26092011244.jpg][/img]

Veljed siis talvel värvimisse/poleerimisse.
Head veljetaastajaid saab soovitada.

Edud.
Janek.
Eelnevates postitutes oli teemaks kiirus vs. pöörded.
Sai siis eile vaadatud ja proovitud.Ninja

90km/h - 1850rpm
120km/h - 2500rpm
140km/h - 2900rpm
160km/h - 3300rpm
180km/h - 3700rpm
200km/h - ... sirge sai otsa Eusa_silenced

Vahepeal olen maadelnud ASR-i toimimise/mitte toimimisega.
Puhastatud ja "kliineriga" korduvalt kõik pistikud üle käidud, hoovastikes kõik lõtkud eemaldatud.
Nüüd on paar päeva tuli kustunud olnud.Thumbsup
Suvel võis ju hea olla rehvi põletada, kuid talvekaga on suht mõtetu teema. Ei saa kohalt äragi, ilma et paar ringi ratas koha peal ringi ei käi, kui ASR väljas.
Homme tõstukile- kuskilt lekib rämedalt kütet. 50-e liitriga 150kmAngryAngryAngry
Edud.
Janek.
Kütteleke leitud.
Tagasivoolutoru Eusa_silenced

Üks uue aasta hommiku klõps ka:
[img][Pilt: 48224-25122011390.jpg][/img]

Edud.
Janek.
Pikalt maadelnud tagumise otsa kõrgusega.
Nagu ka ülemisel pildil näha- liiga madalal.

Täna sai siis lahenduse.
Teised tagavedrud, kõige kõrgemad vedrupealsed kummid.

+3cm tuli tagatiiva kõrgust juurde.
Juba parem ütleks.
Ca 70kg pagassis ja 2 inimest tagaistmel- ikka auto liin jäi sirgeks.
Üritan pilti ka teha mingi hetk- siis on võrdlusmoment olemas.

Peace.
Janek.
Kui leiad veljetaastaja/värvija - anna teada, mul omalgi vaja.

edit: kui leidsid*
Kasutaja Penu teeb korralikku tööd mis, tõsi küll, pole just ka odav:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=13912
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13