Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 420 (560) SEL 1990 janek126
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Esimesed pildid uuest sisust popsatasid siis täna meili Eusa_dance

Ise pole veel näinud, kuid piltidelt paistab ThumbsupThumbsupThumbsup
[img][Pilt: 57533-sisu.JPG][/img]
[img][Pilt: 38932-sisu2.JPG][/img]
[img][Pilt: 83983-sisu3.JPG][/img]
[img][Pilt: 35564-sisu4.JPG][/img]

Edud.
Janek.
Ai kuramus, juba pildilt tundub maru kena. Kas sa lasid ainult istmed+rooli teha?
Esimesed istmed, käetugi, käigukangi nupp.
Ja kogu ülejäänud sisu puhastus/kohendus.
Ilius, ilus.
Uus nahk on ikka uus nahk, väga kena näeb välja. Palju maksis kui saladus pole?
(16-07-2011, 09:49 AM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]Uus nahk on ikka uus nahk, väga kena näeb välja. Palju maksis kui saladus pole?

Selle maksumuse koha pealt on üks probleem Icon_redface
Mul naine käib ka siin foorumis uurimas- tahaks veel pererahu säilitada.

Suurusjärk 2x EW keskmine palk.

Edud.
Janek.
BadgrinBadgrinBadgrin

Ma tean mida sa tunned!
(16-07-2011, 08:27 PM)Karl Kirjutas: [ -> ]BadgrinBadgrinBadgrin

Ma tean mida sa tunned!

Ja mis ma pean selle teadmisega peale hakkama, et sa tead??
KRT ma teadsin enne sind.. Icon_eekIcon_eekIcon_eek
Pidasin silmas pererahu jne.

Kuid sisu on uhke ja asi on seda väärt! Thumbsup
Vahepeal siis TAAS juhtunud Doubt
Suvepäevade kolonnis andis geneka rihm otsad.
Aga kuna see juhtus "kodukandis"- siis uus rihm oli kiirelt peal ja pea-aegu sain isegi kolonni kätte Eusa_dance
Hetkel siis sai suvepäevade järgse väriseva käe sündroomiga kergelt tuunitud geneka kinnitusi, et rihm otse jookseks.
Enda arvates sai hea- eks näis, mis tulevik toob...

Preagu siis SEL Lesvenis viimases tehnokontrollis, et võtta ette Saksa reis.

Näeme Berliinis.
Edud.
(02-08-2011, 03:29 AM)janek126 Kirjutas: [ -> ]Näeme Berliinis.
Edud.

Fakk, isegi saksamaale ei saa minna, ilma et sa kaasa ei roniksBadgrinBadgrinBadgrin
Deem. Kapotihinge vahetuseks pidi nii tegemaIcon_eek:
[img][Pilt: 36483-29072011160.jpg][/img]

Edud.
Nonii.

Et siis hakkab valmis saama Eusa_dance

Vahetatud:
-rooliamort
-keskmine roolivarras
-mootoripadjad
-tagasilla õli
-tagumine vändasimmer
-KÄIGUKAST (nüüd siis sama kast millega 5,6moto tehasest välja veeres)
-käigukasti õli+filter
-järeljooksupadjad
-kardaani tugilaager
-tagumised rehvid (275/35 R18)
-esiklaas
-esiklaasi kroom(poleeritud alumiinium) liistud
-lamda andur
-kogu sumbuti leegitorust tagapoole
-esisilla reguleerimine
-VEMS-i seadistus (prooviring Eesti peal- 11,2 keskmine ThumbsupThumbsupThumbsup)
-tuhatoosi ja kk ümbruse puidu taastus (parem sai, kuid ise veel rahul pole)


Sai kerge 700km ring tehtud enne Berliini poole startimist- VÕIB MINNA KÜLL.

Pildid kunagi peale "üritust".

Edud.
Janek.
Hopsti mis nimekiri tekkinud Icon_razz

vemsi seadistus??
Mis see tähendab, kas nüüd on tsaikal ühtlane tühikäik ja see mõnikord esinev väljasuremine kadunud?

rehvid 275?
cm laiemad ei saanudki ikkagi autule söödavaks teha? Jäik tagavedru või koopaserva rullimisest poleks tolku olnud?

5.6 käigukast?
talub paremat väänet või on ka mingi ülekande erinevus vms? Kui juba selised asjad nagu kast 5.6 oma, kas siis tuleb ka 5.6 differ ülekandega 2.65 vs 420SEL 2.47? Pole küll eriti suur vahe aga tsipa käredamaks ju teeks vist su liikuri (kuigi kaotab lõppkiiruses natuke)

Üritusest tee ikka palju pilte kah!
275-ed olid kohe riiulist vötta. Ega see cm suurt rolli mängi mahtumise poolest.
VEMS toimib hetkel korralikult. Sai käia Raadil suuri pöördeid/kiirusi ka proovimasBig Grin

Hetkel nagu nii kiirenduse, kui löppkiirusega rahul. Eks näis kas hakkab reduktorit vahetama.
Üks müstiline anomaalia on vaid V8 puhul(nagu kuulnud, ka teistel)- nimelt jätkuvatel körgrtel pööretel söites (nt.KD-ga kiirendades) keeravad nii gen.,kui pumba rihmad ennast viltu pealeSad...
Üks müstiline anomaalia on vaid V8 puhul(nagu kuulnud, ka teistel)- nimelt jätkuvatel körgrtel pööretel söites (nt.KD-ga kiirendades) keeravad nii gen.,kui pumba rihmad ennast viltu pealeSad...
[/quote]

mul ei ole keeranud, aga noh, mul genekas otse peal kahIcon_biggrin
(24-08-2011, 12:12 PM)secman Kirjutas: [ -> ]mul ei ole keeranud, aga noh, mul genekas otse peal kahIcon_biggrin

+ 1.

Säti genekas joonele ja kontrolli kõik rihmaseibid üle. Pole palju vaja, et suurel koormusel töötav kiilrihm end rullima hakkaks. Ja kui juba rullib, keedab varsti kihid lahti ja seejärel juhtub juba Sulel tuttav disko.
-kogu sumbuti leegitorust tagapoole
Vahetasid summuti sumbuti vastu?Retard
Loen ja imestan.

Saan aru kui Secman kommib pöördeid/kiirusi- tema vähemalt kasutab V8 niivõrd-kuivõrd sihtotstarbeliselt.
Võsa- arvan, et teie pere "kasi" käib korra aastas pööretel 3000+ ja seda ka TÜV-i punktis....

Mina kasutan autot SÕITMISEKS, kulgemiseks on mul 3,0d 124.
Summuti või sumbuti- Who the fack cares.

Auto tegi korralikult Berliini tripi ära. Ja seda VÄGA agressivse sõiduga.

Edud.
Janek.
Käisidki üksi ära vōi ?
Palju keskmine bensukulu tuli ? ( Ausalt palun Smile )
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13