Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB E200 kupee 1995 C124 - hannes_s
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
peab seda benzworldi siis uurima hakkama. loll lugu veel see, et mõni päev tagasi tõmbasin auto küljeklaasidelt veel signa kleepsud ära-oleks vähemalt teadnud mis tootja firma signalisatsioon on:S

virtsust jaa. konkreetne isend oli ju 94 aasta, sellise aastaga w124 varuosadeks on väga vähe (ja veel nende lisadega). mul hea meel et enda asjad kätte sain Big Grin
Siin oli sellest alarmist palju juttu http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-w124.html
autoga toimunust on rohkem juttu siin http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=19749

[Pilt: pilt033q.jpg]
Vahepeal autoga igast asju tehtud. Nüüdsest siis diisel neli Icon_smile ja lisatud on autole juurde igasugu lisasi:
1. Püsikiiruse hoidja, täpsemalt..
2. Valgustus pakett on täiendatud, täpsemalt..
3. Tavalised päiksesirmid asendatud valgustusega sirmide vastu. Muide valgustusega sirmid käivad ka külje pealt pikemalt välja erinevalt tavalistest.

[Pilt: pilt001.jpg]
[Pilt: 18122010016.jpg]
[Pilt: 18122010020.jpg]
[Pilt: 18122010018.jpg]

4. Tagaaknale paigaldasin elektri kardina. Et kardinaga tuli kaasa ka originaal kaabeldus, siis sai ta veetud ka sealt kus peab.

[Pilt: pilt019.jpg]

Kardina nupu jaoks tegin konsooli augu käsitsi, algul arvasin et ebaõnnestuba aga lõpptulemus sai päris hea.

[Pilt: pilt020.jpg]
[Pilt: pilt021.jpg]
[Pilt: pilt023q.jpg]

5. Tavalise roolisamba asendasin elektriliselt reguleeritava vastu. Reguleerida saab küll ainult sügavust aga siiski..

[Pilt: pilt018.jpg]
[Pilt: 18122010014.jpg]

6. Täiendasin helisüsteemi. Kui ennem olid (originaal) kõlarid armatuuris ja taga aknalaual, siis nüüd ka üksepolstrites. Lisatud sai ka originaal bassi helifilter/võimendi uksepolstris olevate kõlarite tarvis (asub pagaasnikus, paremal küljel). Kogu helisüsteem peaks nüüdseks olema ühendatud nagu originaalis va. autoraado.

Väikesed mõtted liiguvad ka pingisoenduste, el. reguleeritavate istmete ja ka automaat kasti poole aga ju näeb mis saab. Hetkel on lisasi ühe diisel 124 kohta päris ilusti.
Areneb jõudsalt.

Hea kohe vaadata, kui keegi viitsib nõndaviisi tegeleda.

Edu ja jaksu!
Lisaks mõtle ka R6 diiselmootorile, näiteks "ökotoruga" variant, tekib mõni hobene ka juurde sama või väiksemagi küttekulu juures.
(20-12-2010, 05:28 PM)ralak Kirjutas: [ -> ]Lisaks mõtle ka R6 diiselmootorile, näiteks "ökotoruga" variant, tekib mõni hobene ka juurde sama või väiksemagi küttekulu juures.

R6-ed jätaks välja kuna sel juhul peaks vahetama ühe kliimapumba vooliku mis jääks R6 puhul lühikeseks. Ei taha lihtsalt lõhkuda lekkevaba süsteemi. OM605 oleks pigem mõistlikum lahendus, sel juhul ulatuksid/sobiksid ka kõik muud juhtmed/voolikud/küünalderelee jne. Kahjuks meie vabariigis OM605-te valik on väike ning hinna ja kvaliteedi suhe pole minu arvates veel paigas.
Saades inspiratsiooni sõbra E38-st, sai ka enda autole paigaldatud selline süsteem, mis olenemata kui kaua võtmest starterit anda, hoiab " süsteem" starterit peal just täpselt nii kaua kui mootor on käivitunud. Seega kui anda võtmest starterit näiteks pool sekundit, siis ketrab kaua vaja. Kui anda võtmest starterit pool tundi, siis ketrab ka nii kaua kui vaja ning vabastab starteri kui mootor on käivitunud (see on väga kasulik kui rooli satub mõni algaja autojuht). Kui juhtumisi ikka pikka aega on starter mootorit ringi vedanud ja ikka tööle ei lähe (mingil veidral põhjusel), siis on võimalik süsteem katkestada kui süüde üldse välja keerata. Kasulik oleks ka lisada mõni ajaline piirang, aga pole just esmatähtis....vist.

Vajalikud kaks releed ja pooljuhti paigutasin kaitsmeplokki (tühjadesse aukudesse)

[Pilt: 12022011120.jpg]

Sellise skeemi järgi sai kõik ühendatud.

[Pilt: 14022011121.jpg]
Täna juhtus siis selline asi. Ilmad hakkasid just ilusaks minema, plaanid olid suured, aga nüüd peab kindlustuse pakkumist ootama jääma.

[Pilt: 68522110.jpg]
kurat, jubedalt häirib tiivapealse suunatule asukoht
Kindlustus pakkus välja et tööd teostaks VÄRVALTRANS OÜ (Tallinnas), samas internetist leiab ka hulka negatiivset vastukaja-on ehk kellelgi ka mingeid värskeid kogemusi antud ettevõttega?
Võta raha siis parem ja tee ise.
Kui auto viid kindlustuse koostööpartneri juurde teevad nad hindamise tööde maksumuse kohta ja edastavad selle kindlustusele. Peale seda võid kindlustuselt ka rahalist kompi hoopis küsida.
Jah, üks võimalus ise teha. Seni on endal Tallinnas kogemusi sellise firmaga nagu Carpainter OÜ. Minu ex W210 nele sõideti aasta 2008-2009 jooksul tagant sisse 2 korda. Esimene kord soovitas kindlustus viia Carpainterisse ja sinna ka viisin, järgmine kord ütlesin juba ise kindlustusele, et sooviks sinna viia. Mõlemad korrad tehti täitsa korralikult, meister oli viisakas ning töö kiire. Aega läks kuni 5 päeva.
Minu eelmine auto käis kindlustusjuhtumiga Hitehis. Tulemusega jäin igati rahule, tagastange nägi välja vaat et paremgi kui ülejäänud auto, lisaks tehti auto ka seest puhtaks ning remondisoleku ajaks sai tasuta asendusauto.
Pean tunnistama, et tookord valisin antud ettevõtte puhtalt asukoha pärast.

Värvaltransi mina ei soovitaks. Kui minu valge kupee seal aastaid tagasi värvimises käis, siis aeti tagumised kõlarid metallipuru täis ja taheti selgeks teha, et olen ise süüdi. Kuna sügis tuli peale ja auto jäi seisma, siis asi venis ning vahepeal olen juba ise uued kõlarid ostnud.

Auto kohta ka paar sõna: areng on olnud positiivne, igasugune tehaselisade retrofittimine on mulle alati meeldinud (veel parem kui auto juba tehasest täislisadega oleks, aga seda näeb vaid unes). Jätka samas vaimus Thumbsup.
Tegin ka väikses arvutuse, et kui kõik jupid osta ladu24.ee-st, siis kuluks puhtalt juppidele ~500€ millele lisanduks stange ja poritiiva värvimine ning oma töö. Muidugi oleneb ka kindlustuse pakkumisest.
Kasulikum vist ikka lasta töökojas ära teha. Ilmselt selle VÄRVALTRANS OÜ teenused jätan siiski kasutamata kuna autot pole plaanis niipea müüa ja tahan ikkagi head kvaliteeti.
Valides kindlustuse poolt pakutavatest firmadest, siis jääb garantii tehtud töödele.
eks oleneb täitsa, mina olen Värvaltransiga kokkupuutunud 3.5.a tagasi, sõideti eelmisel autol tagant sisse (kerevenitus+ tagatiibade värvimine, pagasiluugu serva värvimine + pamper) ning tulemus oli ideaalne, ei saanud arugi, et miskit oli olnud. Samuti kestab värv siiani ilusti (tuttav ostis selle masina ära mult)! Aga eks igalpool on õnneasi, et kes konkreetselt seda sealt firmast teeb jne. (minu eelis oli ehk see ,et värvaltransi kutid olid mu sõbra head tuttavad ja sai töölistele sõnad enne pealeloetud ja kokku ei hoitud millegiga)!
kui kindlustusest tahad raha välja võtta, siis saad olenevalt seltsist 40-70% remondikalkulatsiooni summast. kui sedagi, olenevalt seltsist.

(22-03-2011, 11:35 PM)Kristo1986 Kirjutas: [ -> ]... ning tulemus oli ideaalne, ei saanud arugi, et miskit oli olnud.
sedasi ju polegi mingit mõtet kui peale remonti saad kohe aru mis eelnevalt juhtunud on...
Kas selliste vigastustega võib autoga ringi ka sõita või teeb politsei kindlalt trahvi ära? Oleks vaja auto Tallinnast Pärnu toimetada. Tuled iseenesest põlevad, kuigi tuleklaasid on puruks.

[Pilt: lllml.jpg]
Väga kahju kui ilus auto nõnda nukrasse olukorda satub.

Mu isal juhtus kunagi ammu õnnetus, kus autole külje pealt sisse sõideti. Kuna auto oli ja on praegugi ainuke vahend töö ja kodu vahel käimiseks, siis väljastas Politsei mingisuguse tõendi, mis kinnitas, et õnnetus on konstanteeritud ning auto pole liiklemiseks ohtlik. Võid uurida seda.
Lehti: 1 2 3 4