Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
armatuuri valgustus
#1
nimelt probleem selles, et keskkonsoolis ei põle ükski pirn ja samuti ei põle ka el. akende lülitid. kontrollisin pirne ja kõik olid terved. kas kellegil on esinenud sama probleemi? Äkki on kuskil mingi kaitse või või midagi.
Ehk oskate aidata????

tänud ette
Vasta
#2
black230ce Kirjutas:nimelt probleem selles, et keskkonsoolis ei põle ükski pirn ja samuti ei põle ka el. akende lülitid. kontrollisin pirne ja kõik olid terved. kas kellegil on esinenud sama probleemi? Äkki on kuskil mingi kaitse või või midagi.
Ehk oskate aidata????

tänud ette

alustaks äkki autost?
Vasta
#3
õige jah! nagu nimestki näha siis 230ce 1988a manuaal
Vasta
#4
ma nyyyd ei tea aga minu w123 ei polenud ka keskkonsoolis ykski pirn,kuigi pirnid olid korras,votsin siis kellademangu armatuurist valja ja seal oli yks voolujuhe katki ja kui selle ara parandasin hakkasid tuled polema nii kellade juures kui ka keskkonsoolis...
Vasta
#5
Kruti seda valguse regullimise potekat armatuuris, võib hakata tööle. Kui abi pole, siis leiad juhendi Remondime ise osast siin foorumis.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#6
tänan soovituste eest!
Vasta
#7
jama vb olla ka armatuuri taga oleva pistikuga mul endal sama jama.
ümmargune pistik seal on 15 juhet-äkki keegi oskab ka järjestust öelda?
Vasta
#8
mul ka nimelt sarnane jama, lasin kogemata puhurinupu valguse juhtme keresse, kõik pime, vahetasin kaitsme ära aga endiselt pime, huvitav milles jama?
Vasta
#9
kas see valguse regullimise potekat armatuuris reguleerib ka pliidinuppude valgust või ainult kellade taustvalgust?
Vasta
#10
Mul ei reageeri miski kõik jummala pimeSmile
Vasta
#11
Valguse reguleerimise reostaat reguleerib kõike - armatuur, keskkonsool ja ka el. akende nupud. Nii on vähemalt 123'el.
Endal oli ka kõik pime algul. Kuigi kõik pirnid olid läbi ei aidanud nende vahetus neid põlema saada. Peale reostaadi vahetust hakkasid kõik põlema. W123'el saab selle reostaadi hädapärast vahetada ka armatuuri alt, kui kate eemaldatud, aga mugavam oleks kindlasti kellade plokk välja võtta.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#12
Mõnikord aitab reostaadi nupu logistamine ka, ei saa vahest korralikku ühendust.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#13
mul on nii et kellade taust põleb ja reageerib poteka keeramisela aga kõik ülejäänud on pime.
Vasta
#14
Siis vaata juhtmed üle.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#15
ma tirisin nüüd ka kellad maha
aga ei näinud seal midagi mäda olevat,
huvitav, mille ta siis veel maha võis põletada?
Vasta
#16
Kontrolli kelladeplokis "radasid".
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  K: MB w201/190 Armatuuri tuled kadunud mrmikumike 0 1,683 08-03-2015, 10:31 AM
Viimane postitus: mrmikumike
  Armatuuri valgustus. Raigo R 4 3,390 08-01-2015, 10:57 AM
Viimane postitus: Raigo R
  Armatuuri nagin cl600 0 1,430 06-06-2008, 05:11 PM
Viimane postitus: cl600
  käigukasti ja tagasilla õli + valgustus + makk rutsik 8 4,690 29-11-2007, 07:06 PM
Viimane postitus: rutsik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne