Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SLK 230 Kompressor- totu
Autor Sõnum
totu Ära (0)
Huviline

Postitusi: 9
Asukoht: Maardu
Postitus: #1
SLK 230 Kompressor- totu
Strateegilised, mitteolulised, numbrid on
2001
must
196 000, vaikselt muutub
145
A/T
RWD
Tervist siis.
Kui alustada algusest, olen MB ga kokku puutunud ennekõike väikeveokatega. Pool Euroopat on läbi reisitud 508se matkaautoga, samasugusega sai kunagi ka mingit "äriprojekti" aetud ja siis ühe teise hobi "teenindamiseks" ostetud 609, puksiir. Peale raskeveokimaksu laienemist ka kergetele veokitele sai see ka võõrandatud. No ja mõned aastad oli kallil kaasal "triikraud", siiani nutab taga, olevat parim auto olnud.
Aga asjast ka: Sellekevadine suursündmus tõmbas rämeda punase joone üle kahe aktuaalse hobitegevuse- reisimise ja offroad autospordi ja siis tekkinud vaba aja sisustamiseks lappasin, muu hulgas, automüügi keskkondi. Ilmselt mingi keskea kriis ja mingi rendiauto kogemus oli all (MX5) ja kuna rodster PEAB olema tagaveoline ja väga soovitavalt mootoriga, jäi sõelale SLK. Rahapuu kiratseb juba aastakümneid, seega R170 tundus mõistlik. Täiesti kainelt kalkuleeritud argumendid, täiesti mittevajaliku, asja ostmiseks. Nüüd siis mingi 3 nädalat "aktiivses" kasutuses ja siiani suuri tagasilööke ei ole (veel) olnud. Tootja poolt kaasa pandud hobused ka alles, 100 tuleb 7 ga ära. Kui millegi kallal vinguda, võiks mainida 3 värvikriimu, roosteplekki põhja all, niisket võllitihendit tagasilla reduktoril, mingit moorori õlileket (tilka alla ei jäta aga õline on) ja mittetoimivaid istmesoojendusi. Paar ebatäiust on juba kõrvaldatud, nt. tagavararatas leidis tee pakiruumi põhja, paar pirni tahtsid vahetust, rehvid sai uued installitud, nii "igaks juhuks. Enne sai vanasid "põletatud", mootorit on täitsa piisavalt, kuival asfaldil lõbutsemiseks.
Autot väga tuunida ei kavatse, pmst. 100% originaal ja las nii olla. Raadio tahaks vahetada, enekõike "käed vabad" süsteemi jaoks aga kindlasti jääb algupärane riiulisse. Plaan oli sisu värvi veidi normaliseerida aga autentsuse mõttes jääb esialgu must/nilbepunane alles.

Tehtud, mõeldud.
(selle postituse viimane muutmine: 02-06-2020 10:02 PM totu.)
27-05-2020 10:35 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
totu Ära (0)
Huviline

Postitusi: 9
Asukoht: Maardu
Postitus: #2
RE: SLK 230 Kompressor- totu
No ei saanud näppe eemal hoida, konsooli läheb veidi kaasaegsem raadio (hetkel sai ajutine, 7 tolline, naviga võileib installitud) ja rool on juba järgmise versiooniga asendatud, nuppude loogika hiina raadio jaoks sobitatud. Homme hommikul Poola-Saksa piiri ületus ja siis nädal + plaanis selle auto kodumaal seigelda. Kusjuures, täiesti meeldiv reisiauto on, kõik vajalik kahele, mahtus kaasa, kütusekulu ei tee vaeseks, möödasõidud ei võta kilomeetreid ja pikad otsad ei väsita ülemäära. Ainuke miinus on suhteliselt kõrge väljalaske müra 120+ kiirustel ja mingi 160 kandis hakkab juba häirima. Originaal torustik on all. No ja veidi rohkem on tuule sahinat kui päris kinnisel autol aga palju vaiksem kui riidest katusega.

Tehtud, mõeldud.
20-06-2020 11:09 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
totu Ära (0)
Huviline

Postitusi: 9
Asukoht: Maardu
Postitus: #3
RE: SLK 230 Kompressor- totu
Kisub juba blogiks ära. Kodus tagasi, 5660 km. Ainuke tehniline jama oli mingi anduri kaabelduse kala. Mägedes viskas mootori tule põlema, peale kustutamist tagasi ei tulnud. Õnneks oli "sinine junn" kaasas ja ei pidanud väga muretsema, et mille pärast see tuluke põleb. Õlikulu 1/3 normivahest, bensiini kulu 8 1/2 kanti, kiirteel isegi 7,8. Tühjaks lasta ei lubatud (keeld siis autost seest) aga 190 tuleb mängleva kergusega, 160, püsikiiruse hoidjaga oli mõnus libistada. 300 km, veidi üle 2 tunni.
No ja mitte autost- Poola on viimaste aastatega uskumatu hüppe teinud, pmst. kiirtee(d) läbi terve riigi ja kiiruse piirangutesse suhtutakse ka teatud reservatsioonidega, e. 140 tähendab juba vabalt valitud kiirust. Kahjuks on "poola rekkajuhte" Poolas veel rohkem kui Saksamaal. Need siis need fraierid kelle veoka piiraja on 0,2 km/h kiirem kui eessõitjal, mis annab ju põhjuse möödasõidule minna, isegi vaatamata vastavale keelumärgile ja erinevalt Saksamaast, taganttulijale nina ette reastudes. Ja siis sõidadki 5 km sellise sabas ja pitsid sülge. ...aga temal on lihtsalt pohh....täiesti sügavalt. No ja teekate, meie oma on ikka väga palju lärmakam kui Kesk-Euroopas.

Tehtud, mõeldud.
(selle postituse viimane muutmine: 03-07-2020 11:46 AM totu.)
03-07-2020 11:45 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB SLK 230 KOMPRESSOR, 1997, R170 - Magnus djmaq 7 2,554 21-03-2020 04:48 AM
Viimane postitus: djmaq
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 945 12-08-2019 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  MB 230 E, 1992, W124 - Tauno Mõts Tauno Mõts 83 67,864 07-11-2018 07:43 PM
Viimane postitus: Tauno Mõts
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 29 10,545 05-08-2018 10:24 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor, 1999, w208 - OnkelMats OnkelMats 25 13,549 28-07-2014 11:34 PM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB CLK 200 kompressor w208 PRIMO PRIM0 8 4,116 11-06-2014 07:58 PM
Viimane postitus: PRIM0
Pildid W123, CE 230, 1983 - Halvaa Halvaa 24 13,949 27-04-2014 01:11 PM
Viimane postitus: Rolz
Pildid Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ ErmQ 13 9,254 18-12-2013 09:38 PM
Viimane postitus: ErmQ
  Mercedes-Benz 230 CE, 1989, c124 - w1244 w1244 14 11,684 22-11-2013 06:56 AM
Viimane postitus: Mike22
  MB C124 230 CE 1992 - Kristofer Kristofer_T. 15 8,489 29-06-2013 06:20 PM
Viimane postitus: Kristofer_T.

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog